הסרת כתמים מהרצפה מכל סוג במחירים משתלמים!

איך מסירים כתמי חומצה, אקונומיקה, חלודה, יין, טושים, שמן ועוד מהרצפה? בואו ללמוד כל מה שצריך לדעת על הסרת כתמים מהרצפה – כולל כמה עולה להזמין שירות ניקיון מקצועי.

כתמים על הרצפה הם לא נעימים לעין ולתחושה הכללית, והם בולטים מאוד ומרגישים כמו עצם שתקועה בגרון. מכתמים רבים אפשר להיפטר בלי שום מאמץ – בין אם בעזרת חומרי ניקיון כימיים ביתיים ובין אם בעזרת חומרים טבעיים – אך לעיתים הסרת כתמים מהרצפה לא מתאפשרת בשום שיטה שאתם מכירים. בדיוק בשביל מקרים שכאלה טוב שיש על מי לסמוך כאן בחברת נקי כמו חדש. ביכולתנו לנקות כל כתם אפשרי מכל ריצוף שקיים, ואנחנו עושים זאת במחיר הזול ביותר בארץ. הרימו אלינו טלפון וקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת!

 

איך מסירים כתמים מהרצפה?

אנחנו יודעים!

חברת ניקיון ופוליש עם 15 שנות ניסיון

ניקוי כל סוגי הכתמים מהריצוף:

כתמי יין, שמן, טוש, חומצה ועוד

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

הסרת כתמים מהרצפה

הסרת כתמי חומצה מהרצפה – אפשר לבד או איתנו

יש כמה דרכים להסיר כתמים שנוצרו מחומצה על הרצפה, כששיטה ביתית ידועה היא להשתמש באבקת סודה לשתייה (אם הכתם ישן – יש לשלב עם מים), לשפשף את הכתם ולנגב ולייבש במידת הצורך. השיטה הזו לא מוצלחת עד כדי כך ולא תסייע להסיר את הכתם לחלוטין, ועל מנת להיפטר ממנו באופן מוחלט צריך להשתמש בשיטה מקצועית יותר.

אז איך לנקות כתם חומצה מהרצפה בלי שיישאר ממנו זכר? בעזרת פוליש לרצפה (פוליש קריסטל). אם החומצה צרבה את הרצפה במידה מועטה, אפשר בהחלט להסתפק רק בפוליש, אך אם היא צרבה את הרצפה באופן קשה, יהיה צריך לחדש אותה גם עם ליטוש. גם במקרה שכזה חובה לציין שלא תמיד ניתן להסיר כתמים שכאלה מהרצפה. נוכל לדעת האם זה אפשרי רק כשנראה את הכתם עצמו ואת הרמה שבה שהחומצה צרבה את הריצוף.

 

הסרת כתמי אקונומיקה מהרצפה בליטוש ופוליש

גם במקרה של כתמי אקונומיקה אפשר לנסות שיטות ביתיות שמערבות אבקת סודה, חומץ או מיץ לימון, אך ספק שזה יעזור. כתמים שכאלה נפוצים מאוד בעיקר בבתי עסק שבהם נוהגים לנקות עם אקונומיקה, או בחדרי שירותים שבהם יש רצפת קרמיקה. אם לדוגמה מדובר בכתם קטן, אפשר לנסות להשתמש במי חמצן, אך כתמים גדולים יותר יצריכו עבודה מתקדמת יותר.

מה שחשוב בעיקר זה ללטש את הרצפה כדי להיפטר מהשכבה המלוכלכת, שכן הכתם עצמו – גם אם תצליחו להסיר אותו במידת מה בשיטות ביתיות – תמיד יהיה נראה לעין. עם זאת, אחרי הליטוש לא יישאר שום סימן לכתם. אפשר לנסות ללטש לבד עם נייר זכוכית, אך זה יגרום לצבע של הרצפות שתעברו עליהן להיות שונה מזה של האחרות. לכן כדאי להיעזר בחברה מקצועית שתלטש לכם את כל הרצפות ביחד.

 

הסרת כתמי חלודה מהרצפה – אפשר גם לבד

בניגוד לסוגי הכתמים האחרים, את כתמי החלודה קל מאוד להסיר אם רק יודעים במה להשתמש. אחד החומרים שזמינים לכם הוא שמן WD40, כשכל מה שצריך לעשות זה לרסס אותו על גבי החלקים החלודים ברצפה ולאחר מכן לגרד את החלודה עם שפכטל. אפשר לשפשף גם עם סודה לשתייה, ויש שימליצו להשתמש באקונומיקה או חומצה, אולם חומרים שכאלה עלולים ליצור כתמים בעצמם.

יש חומרים מתקדמים יותר שעוזרים להיפטר מהחלודה באופן בטוח ויעיל מכל סוג רצפה. אם לא תצליחו להסיר את הכתם בעצמכם או אם נהיה לרצפה צבע אחר באזורים שבהם הייתה מוכתמת, הזמינו אותנו, חברת ניקיון מקצועית, ונוכל לנקות לכם אותה ביעילות ובאופן מקצועי.

 

הסרת כתמים שחורים מהרצפה – לא יעזור לשטוף

בדרך כלל הכתמים האלה נובעים מרהיטים שגררתם על הרצפה. אפשר לנסות לקרצף אותם עם סבון, אך בהתאם לגילם של הכתמים, יתכן שלא תצליחו להסיר אותם כך באופן מלא. כתם שחור על הרצפה נפוץ יותר בבתי עסק ומשרדים מאשר בבתים, וסביר להניח ששירותי הניקיון הקבועים שלכם לא יסייעו לכם להסיר אותו גם אם ישטפו את הרצפה עשרות פעמים.

אם הכתם נטמע חזק ברצפה ולא ניתן היה להסיר אותו בשום שיטת ניקיון – למשל אם מדובר ברצפת פרקט – צריך יהיה לשייף אותה ולספק לה גימור חדש. שימו לב שכתמים שחורים על הפרקט יכולים לנבוע גם עקב חדירת מים לעץ, אך גם בזה נוכל לטפל כך שלא יישארו שום כתמים על הרצפה.

 

הסרת כתמי יין מהרצפה – חובה לטפל מהר

כתמי יין עלולים לפגוע במראה של כל חפץ ומשטח שהם צצים בו, כמו שטיחים או ריפודים, אך גם רצפת עץ. אפילו אם היין נשאר רק מספר דקות בודדות על העץ, הוא יכתים אותו באופן שיהיה קשה מאוד לטפל בו, ובייחוד אם מדובר בעץ בגוון בהיר. עליכם לייבש את הרצפה כמה שיותר, ותוכלו לנסות לנקות אותה עם סבון שומני ומים.

לאורך הזמן ועם ניקיון שוטף, יתכן שתצליחו להסיר את הכתם, אך זה לא יקרה מהר. אם אתם מעוניינים להסיר את הכתם במהרה, הדרך היחידה והבטוחה לעשות זאת היא בעזרת פוליש ווקס, שמחירו זול ביחס לשיטות פוליש אחרות.

 

הסרת כתמי טושים מהרצפה – האם כדאי לבד?

את כתמי הטושים בדרך כלל לא בעיה להוריד לבד, אך הכול תלוי בסוג הטוש ובדיו שלו – האם זה דיו על בסיס שמן, על בסיס מים או כזה שעשוי משמן סינטטי. לפעמים אפשר להשתמש פשוט באלכוהול ושמן זית – שילוב שעובד היטב נגד כתמי טושים – אך אם זה לא עזר, ספק שתצליחו להסיר את הכתם בכל שיטה אחרת. יש שממליצים להשתמש באקונומיקה, אך כפי שאתם כבר מבינים, זה עלול לגרום לכתם נוסף, לכן שיטה זו אינה מומלצת.

גם במקרה הזה, הדרך הטובה והבטוחה ביותר לנקות את הכתם היא בעזרת פוליש ווקס. אם ניסיתם לבצע הסרת כתמים מהרצפה בשיטה ביתית אחרת ויצרתם כתם גדול וחמור יותר, יתכן שיהיה צריך גם ללטש את הרצפה. לכן אם אינכם בטוחים שתצליחו להסיר את הכתם בהצלחה, כדאי ליצור איתנו קשר ולהתייעץ (בחינם) לפני שתנסו לבד.

 

כתמים לבנים על הרצפה והסרתם

בדרך כלל תראו כתמים לבנים על פרקט שנובעים מנוזלים שהיו עליו והתאדו, וזאת רק במקרים שהוא לא מצופה בפוליאוריתן. אם עבר זמן רב מאז שתחזקתם את הפרקט, סביר להניח שיצוצו בו כתמים שכאלה. אל תדאגו, לא מדובר בנזק שאי אפשר לתקן, כי ניתן לטפל בו בשיטות ביתיות עם מי חמצן, אבקת סודה לשתייה או חומץ. אם זה לא עוזר, לא יהיה מנוס מלהזמין ליטוש מרצפות.

לעומת זאת, כתמים לבנים על גרניט פורצלן הם בדרך כלל תוצאה של שימוש בחומרי ניקוי. זהו למעשה המשקע השומני שלהם שמשאיר כתמים עם הזמן מאחר שהאריחים האלה אטומים לחלוטין. גם במקרה שכזה ליטוש הוא הדרך המומלצת להסיר את הכתמים האלה.

 

איך לנקות כתמי שמן מהרצפה בשיטות ביתיות?

כתמי שמן בדרך כלל לא נותרים אחרי שמנקים אותם – גם בשיטה ביתית. עם זאת, סביר להניח שתצטרכו לעבוד על זה לא מעט, אך לבסוף העבודה שלכם ככל הנראה תשתלם. איך מסירים כתמי שמן מהרצפה? ראשית מפזרים קמח או חול לחתולים על השמן כך שיספוג את כולו. לאחר מכן מטאטאים את הקמח, ולבסוף מרססים את הכתם עם חומר לניקוי חלונות, משפשפים ושוטפים עם מים וסבון.

השיטה הזו מוכיחה את עצמה כמוצלחת פעם אחר פעם, אולם במידה ולא הצלחתם להסיר את כתם השמן, תמיד תוכלו לקרוא לנו כדי שנעשה זאת בשבילכם. אנחנו כמובן לא נשתמש בשיטה זו, אלא במכונה מתקדמת ותכשירים ייעודיים לניקוי רצפת הבטון.

 

הסרת כתמים קשים מהרצפה צריך לבצע בשיא הזהירות

לעיתים קרובות מדי אנשים מנסים להשתמש בשיטות שונות שמצאו ברחבי האינטרנט מבלי לברר האם הן מתאימות לרצפה שלהם. יש רצפות שלא מגיבות טוב לחומרים חומציים, כמו חומץ למשל, שאמנם יכול לסייע להסיר כתמים, אך עלול להכתים בעצמו את ריצוף או להסיר שכבות פוליש. אם לא מצאתם מידע הנוגע לשיטה ולסוג הרצפה שהיא מתאימה לה, מומלץ שלא תנסו אותה לבד ושתשאירו את העבודה לחברת ניקיון מקצועית.

אז איך בעצם יודעים האם השיטה הנבחרת מתאימה לרצפה שלכם? הדרך הפשוטה ביותר היא לבדוק באזור נסתר שלא חשוף בדרך כלל לעיניים, למשל מתחת לספה או לכל רהיט אחר. נסו ליישם את חומר הניקיון שהכנתם בשטח קטנטן ובדקו שהוא לא מזיק לרצפות. אם כן, הפסיקו מיד והזמינו אותנו כדי לטפל לכם ברצפה ולתקן את הטעות שעשיתם.

 

השיטות המקצועיות שמסייעות עם הסרת כתמים קשים מהרצפה

אנחנו משתמשים בחומרי ניקיון יעודיים לכל סוג רצפה באופן פרטני כדי לנקות כמו שצריך כתמים ולעיתים אפילו שריטות. עם זאת, ניקיון מקצועי באמת יהיה תלוי לא רק בחומרים שבהם משתמשים, אלא גם בשיטות הניקיון. לעיתים אין ברירה אלה להסיר שכבה מהרצפה כדי לחשוף חלק יותר נקי ופחות נקבובי בה, מה שנקרא "ליטוש".

לאחר הליטוש צריך לאטום היטב את הרצפה, ואת זה עושים בדרך כלל בעזרת פוליש. שכבת הפוליש עוזרת לוודא שהרצפה לא תספוג כתמים נוספים למשך שנה עד 3 שנים, בהתאם לסוג הפוליש ולאופן התחזוקה שתספקו לרצפה. נוכל לתת לכם את כל העצות שיש לנו לתחזוקת הפוליש ושמירה על הניקיון אחרי שנסיים את עבודתנו ותראו איך באמת נראית רצפה נקייה.

 

כמה עולה ניקוי כתמים מהרצפה?

כדי להבין כמה יעלה לכם לנקות כתמים מומלץ להיוועץ במחירון שלנו, שם תוכלו לראות כמה עולה ניקוי לרצפת בית בכל גודל – מדירת חדר ועד וילה גדולה. על אף שהכתם הוא נקודתי, סביר להניח שיהיה צריך להעביר ניקיון לרצפה כולה על מנת לשמור על מראה אחיד. המחיר לניקיון + ליטוש + פוליש נע בין 10-40 ₪ למ"ר, בהתאם לסוג הפוליש, סוג הרצפה וסוג וגודל הכתם.

 

שאלות תשובות

איך מסירים כתמים ישנים מהרצפה?

הנוסחה הקלאסית היא כוס חומץ + כוס מים + כמה טיפות סבון כלים בבקבוק תרסיס, אולם זה לא מתאים לכל סוגי הרצפות. כדאי לוודא שהשימוש בחומץ מתאים לרצפות שלכם לפני שתתחילו.

איך מסירים כתמים בין הרצפות?

ללכלוך פשוט ערבבו מים וסודה לשתייה ביחס של 2:1 לטובת הסודה לשתייה ושפשפו עם המשחה שנוצרה. לרובה שחורה השתמשו בחומץ במקום במים בתערובת.

איך מכינים חומר ניקוי עדין לרצפות?

אם אתם חוששים שהתכשיר שתכינו יפגע ברצפות, הימנעו משימוש בחומרים חומציים. השתמשו במי חמצן, למשל בתערובת של סודה לשתייה ומי חמצן ביחס של 2:1 לטובת הסודה לשתייה.

אילו חומרי ניקיון ביתיים עלולים לפגוע ברצפות?

כל חומר חומצי עלול לפגוע ברצפות שלכם, כשבתכשירים הביתיים משתמשים בדרך כלל בחומץ או בלימון. גם אקונומיקה יכולה להזיק, וחשוב לבחור את חומרי הניקיון בקפידה בהתאם לרצפות.