חברת ניקיון ברעננה במחיר הוגן לתוצאות מושלמות

תושבי רעננה והסביבה צריכים לדאוג שיהיה להם בהישג יד פרטים ליצירת קשר עם חברה מקצועית שמסוגלת לספק להם שירותי ניקיון בהתראה קצרה. חברת ניקיון ברעננה יכולה לרכז עבור תושבי העיר והסביבה את כל השירותים המתאימים, בזמינות גבוהה וכמובן גם במחיר הוגן. רוצים ללכת על בטוח להשיג חברה מקצועית, במחיר הוגן ועם התחייבות לתוצאות מושלמות? חברת נקי כמו חדש חוסכת לכם זמן ובעיקר דאגות.

 

רוצים לקבל תוצאות מדהימות בניקוי?

הזמינו אותנו – חברת ניקוי מומלצת!

מחיר הכי זול ומשתלם

שירותי ניקיון מקצועיים ברעננה

אפשרות להזמין ניקוי + פוליש + ליטוש

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

חברת ניקיון ברעננה

סוג הבתים ואופי האוכלוסייה: חברת ניקיון ברעננה והדרישות ממנה

רעננה היא עיר באזור השרון, אך במקור היא הוקמה כמושבה חקלאית ולאחר מכן הוכרה כמועצה מקומית. כתוצאה מכך, רוב התושבים בעיר גרים בבתים צמודי קרקע. אם מחפשים חברת ניקיון ברעננה ורוצים לוודא שהתוצאות יהיו טובות, חייבים לדאוג שהצוות שיגיע יהיה מנוסה בבתים פרטיים.

צוות ניקיון ברעננה שמכיר את העיר ובקיא בה יידע למשל להגיע עם ציוד שמתאים לבית פרטי עם גינה, חצר או חניה. זה אומר שהניקיון לא מתחיל ונגמר רק בתוך חלל הפנים והדירות, אלא כולל גם את חלל החוץ. זה דורש מכל אחד מאנשי הצוות להבין מה מיוחד בעיר ומה הדרישות של האוכלוסייה.

ברעננה גרה אוכלוסייה מבוססת שמדורגת במקום 8 מתוך 10 במדד הכלכלי-חברתי בישראל. כאשר תושבי רעננה מזמינים חברת ניקיון מקצועית, הם מצפים ממנה לעמוד בסטנדרטים מחמירים ולהבין שהאוכלוסייה בעיר לא תתפשר על פחות מהטוב ביותר.

 

התוצאה של הסרת שטיח PVC בדירה ברעננה בשכונת קרית שרת

הסרת שטיח PVC ברעננה

 

מה ההבדל בין מנקה אחד לבין השירות של חברת ניקיון דירות ברעננה?

אנשים שגרים באזור השרון ובקרבת פרדסים, שדות חקלאיים ושטחים ירוקים עלולים לסבול מכמות גדולה יחסית של אבק ואלרגיות. בעיר כמו רעננה השירות הזה אפילו עוד יותר חשוב, כי רחובות מרכזיים כמו אחוזה נוטים להיות סואנים ועם פיח לכל אורך שעות היום.

השאלה היא מה ההבדל בין מנקה אחד לבין השירות של חברה מקצועית וגדולה שמבצעת ניקיון דירות ברעננה. כאן יש כמה פרמטרים שמטים את הכף:

א. זמינות – מנקה אחד עלול להיות חולה, להתעכב או להיעדר. לעומת זאת, לחברה גדולה ומקצועית יש צוות שלם שאותו אפשר להזמין לניקיון דירות או בתים מכל הסוגים.

ב. מחירים – חברה מקצועית יכולה להרשות לעצמה לגבות מחירים משתלמים יותר. בגלל שיש לה כמות לקוחות גדולה, היא מגלה גמישות מבחינת המחירים.

ג. מקצועיות – לחברה גדולה יהיה אינטרס לשמור על מוניטין חיובי אצל תושבי רעננה והאזור. בשביל שהחברה תצליח לשמור על מוניטין ולקבל המלצות, סביר להניח שהיא תציב את המקצועיות בראש סדר העדיפויות.

ד. ציוד – עדיף להזמין חברה כדי לנקות בתים גדולים וצמודי קרקע ברעננה, על מנת להבטיח שהיא תגיע עם הציוד המתאים. בעוד מנקה בודד בדרך כלל יבוא בלי ציוד ויסמוך על מה שיש בבית שלנו מבחינת מטאטא, שואב אבק וכן הלאה – חברה מקצועית מחזיקה בציוד כזה באופן קבוע.

 

מתי צריך להזמין חברות ניקיון ואחזקה ברעננה?

בעוד בעלי בתים פרטיים משתמשים בעיקר בשירותי ניקיון, בעלי דירות בבנייני מגורים משותפים בדרך כלל רוצים לרכז גם ניקיון וגם אחזקה תחת קורת גג אחת. השירות הזה של חברות ניקיון ואחזקה ברעננה הופך כיום שכיח יותר לעומת העבר, בגלל אופי הבנייה בעיר: התחדשות עירונית והעדפה לבניינים גבוהים סביב רחובות מבוקשים כגון אחוזה.

 

כל כמה זמן אמורה להגיע חברת ניקיון בתים משותפים ברעננה?

תדירות שירותי הניקיון בבתים משותפים ובבנייני מגורים ברעננה תלויה בתקציב ובמיקום הגיאוגרפי. אם גרים ליד פארק רעננה וסובלים מאבק בעונות המעבר, כדאי להזמין את השירות פעם בשבוע לפחות. באופן דומה, תדירות של פעם בשבוע תהיה מומלצת עבור מי שגרים ליד אזורי התעשייה ובחלק הצפוני של העיר או בסמוך לצומת רעננה. לעומת זאת, דווקא במרכז העיר התדירות יכולה להיות נמוכה יותר – כמו למשל אחת לשבועיים.

כמובן שאם התקציב לא מהווה שיקול, עדיף לדאוג שהחברה תגיע בתדירות גבוהה כמה שניתן. אם יוצרים קשר עם חברה שמספקת גם שירות כזה וגם אחזקה, סביר להניח שהבית המשותף ישמור על הערך שלו ושההשקעה תהיה משתלמת.

 

באילו מקרים מזמינים ניקיון אחרי שיפוץ ברעננה?

ברעננה מתבצעים שני סוגים עיקריים של שיפוץ – התחדשות עירונית בבניינים יחסית ישנים ושיפוץ בתים פרטיים. אם מדובר על התחדשות עירונית כמו פינוי-בינוי או תמ"א 38, האחריות על הזמנת חברת ניקיון אחרי שיפוץ ברעננה היא של היזם. במקרים של שיפוץ בבית פרטי, תושבי רעננה יהיו אלו שיכולים לתאם שירות זריז של חברה שמתמחה בכך. במקרים כאלה, כנראה שגם יהיה צורך באיסוף המלצות וביקורות.

בעבודות שיפוץ התפקיד של החברה הוא מעט שונה. כאן אי אפשר להסתפק רק בניקיון רגיל של הרצפה עם חומרים כמו "ריצפז", "פוליוקס" או "ג'ונסון קלין", אלא יש צורך להשתמש במסיר מלט ורובה שמיועד להסרת שאריות חומרי בניין ממרצפות כמו גרניט פורצלן או קרמיקה. כמו כן, את הניקיון מבצעים עם מטאטא מקרצף כי אחרת שאריות הרובה והמלט לא יורדות.

 

למה כדאי לבחור חברת ניקיון מומלצת ברעננה?

האווירה הקהילתית שמאפיינת את רוב שכונות העיר יכולה לעזור לאיסוף המלצות. בעזרת המלצות אפשר לדעת למשל עד כמה שכנים, חברים או בני משפחה מרוצים מהשירות של חברה מסוימת והאם הם מתכוונים להזמין אותה שוב. לכן כדאי לתת עדיפות למידע על חברת ניקיון מומלצת ברעננה ולוודא שהוא מגיע ממקורות אובייקטיביים שגרים בעצמם בעיר או לפחות באזור השרון.

ההמלצה עצמה חייבת להיות מפורטת והיא לא מחליפה פגישה מקדימה. אם כבר פונים לאנשים אחרים כדי לשאול ממה בדיוק הם היו מרוצים, צריך לוודא שהשירות כלל גם את הניקיונות הבאים:

√ ניקוי חלונות בכל הבית

√ ניקוי מטבח עם חומרים מתאימים שאינם מסוכנים בקרבה למזון

√ ניקיון ארונות בהתאם לסוג העץ

√ ניקיון חדרי שירותים, מקלחת וחדרי רחצה

√ ניקיון דלתות פנים וחוץ – כולל מוצרי פרזול כגון ידיות

ליטוש מרצפות

√ קרצוף רצפה וייבוש מלא.

 

חברת ניקיון ברעננה המלצות גם ממקורות חיצוניים

השאלה היא מה עושים אם רק עוברים לרעננה במסגרת אחד מפרויקטי הפינוי-בינוי, או שרוצים לקבל המלצות על חברה מקומית אבל לא מכירים אישית אנשים שכבר השתמשו בשירותי הניקיון שלה והיו מרוצים. כאן, הפתרון הוא למצוא חוות דעת ממקור חיצוני – אתר אינטרנט או רשתות חברתיות.

היתרון של שימוש באינטרנט להשוואה בין שירותי ניקיון ברעננה הוא שניתן לראות גם תמונות. בין היתר, מידע כזה זמין בלחיצת כפתור בקבוצות פייסבוק של תושבי רעננה (כמו "פורום תושבים רעננה") או בפורומים מקצועיים. מלבד המלצה טקסטואלית, תמונות של לפני ואחרי עבודת הניקיון יעזרו לדעת לאיזו חברה לתת עדיפות.

 

שירותים מיוחדים של חברת ניקיון בתים ברעננה

המאפיינים המיוחדים של רעננה כעיר מרכזית, מבוססת ומבוקשת הם הזדמנות מעולה לבדוק איזה עוד שירותים אפשר להזמין מחברה מקומית שמתמחה בניקיון. אם מזמינים אותה לעבודה נקודתית, אפשר לתאם גם ניקיון וגם פוליש קריסטל, פוליש ווקס או קרצוף.

אם מזמינים אותה אחרי מעבר דירה או פרויקט שיפוצים שכולל את החצר והגינה, כדאי לכלול גם ליטוש מרצפות. לשם השוואה, דיירים בבנייני מגורים משותפים ברעננה יכולים להזמין מחברה מקצועית שירות שכולל גם ניקיון של חדרי מדרגות, לובי ודירות – וגם ניקוי חלונות בגובה, ניקוי גרנוליט וניקוי ריצופי חוץ בחניון.

 

היתרונות של ניקיון דירה לפני כניסה ברעננה

תושבי רעננה גרים בעיר בגלל שהיא נמצאת במיקום גיאוגרפי נגיש ונוח, משום שפועלות בה 2 תחנות רכבת וכמובן בגלל איכות החיים. אבל גם בערים כאלה נדרשת תקופת התאקלמות, בעיקר אם עוברים דירה ורוצים לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. הפתרון יכול להיות ניקוי לפני מעבר ברעננה שמבוצע בתיאום מראש לתאריך המבוקש.

היתרון של ניקיון לפני מעבר דירה הוא שחברת ההובלה כבר מגיעה לבית נקי. בנוסף, זול ומהיר יותר לנקות את הדירה כאשר היא ריקה מאשר כשכבר יש בה תכולה. חוץ מזה, בזמן שחברה מקצועית מנקה את הדירה – בעלי הנכס יכולים להמשיך לעבוד או ללמוד. זה יתרון משמעותי לתושבי רעננה או אנשים שמגיעים אליה לראשונה, כי חברה מקצועית חוסכת להם דאגות ועוזרת ליהנות מכל היתרונות של העיר מבחינת רמת חיים.

 

מה ההבדל בין שירותי חברות פוליש ברעננה?

כדאי לתושבי רעננה לדעת שלא כל חברה מבצעת את אותו סוג של פוליש. בשביל ליהנות מהיתרונות של חברת ניקיון ופוליש ברעננה, צריך למשל לזכור שחומרי קריסטל והברקת מרצפות מתאימים בעיקר לריצוף חזק וחדש – בעוד פוליש וקס יתאים לריצוף ישן שבו קיים חשש להתפוררות או נזקים.

היתרונות של פוליש וניקיון ברעננה כולל וקס הם מחיר משתלם, בעוד החסרונות הם עמידות מוגבלת וסכנה מסוימת מבחינת החלקה. לעומת זאת, היתרונות של פוליש קריסטל הוא עמידות של 3-5 שנים, הגנה על הרצפה מפני שריטות בזמן הזזת רהיטים וסיוע בהפחתת כמות הלכלוך שנדבק – אבל החיסרון הוא מחיר גבוה ותהליך ארוך יחסית.

 

כמה עולה פוליש לרצפה ברעננה ולמה קיימים הבדלים?

סוג החומר ואופי העבודה קובעים את העלות של פוליש לרצפה. ברעננה אפשר לתאם שירות מקצועי של פוליש קריסטל במחיר של 15-25 ש"ח למ"ר, כאשר כל תוספת שכבה למניעת החלקה תעלה כ-5 ש"ח למ"ר. במידה והפוליש מבוצע בדירה שכבר מרוהטת ולכן צריך להזיז רהיטים, יש לשלם תוספת של כ-500 ש"ח.

פוליש וקס מתומחר באופן דומה, אך הוא כאמור זול יותר: שירות כזה יעלה לתושבי רעננה כ-10-20 ש"ח, למעט אם מדובר על ריצוף מלוכלך מאוד שחורג מהסטנדרט. עם זאת, המחיר כולל גם את עלות העבודה וגם את עלות החומרים כך שתושבי רעננה לא צריכים להשיג אותם לבד.

 

חברת ניקיון ברעננה מחירים וגורמים המשפיעים עליהם

עלות שירותי ניקיון אינה קבועה אלא מושפעת מפרמטרים כגון גודל הדירה ומספר החדרים, סוג השירות המבוקש וכמובן מיקום גיאוגרפי. אם מחפשים המלצה על חברת ניקיון ברעננה, כדאי לשאול כמה היא גובה ולא רק איזה עבודה היא מבצעת. באופן כללי, המחיר הממוצע הוא כ-1,800 ש"ח לשירותי ניקיון.

הנה למשל טווח מחירים של עבודות שביצענו, שמתאר כמה עולה ניקוי דירה ברעננה גם עבור בעלי בתים פרטיים וגם לאנשים שגרים בבנייני מגורים משותפים:

סוג השירות מחיר העבודה
ניקיון לפני אכלוס בדירה בת 4 חדרים בבניין מגורים משותף שעבר פרויקט פינוי-בינוי ברחוב אחוזה, בלי ריהוט ובלי תכולה או חפצים שצריך להזיז 1,500 ש"ח לניקיון חד פעמי
ניקיון אחרי שיפוץ של בית פרטי צמוד קרקע עם 6 חדרים, כולל פוליש וניקוי גרנוליט בחצר 2,200 ש"ח לניקיון חד פעמי
ניקיון שבועי של בניין מגורים: חדר מדרגות, לובי, מעלית ו-4 קומות 2,000 ש"ח בחודש

 

למה דואגת חברת ניקיון בתים פרטיים ברעננה?

חברת ניקיון מקצועית עושה הרבה יותר בבתים פרטיים מאשר עוזרת בית. כמובן שצוות הניקיון דואג לנקות אבק ולכלוך מהרצפה וממשטחים, אך גם מסיר כתמים מהרצפה, הקירות והתקרה, ובאופן כללי מבריק את השטח באופן מוחלט. ניקיון בתים פרטיים ברעננה לא מסתיים כאן עם זאת, מכיוון שצריך לטפל גם בשטח החיצוני, ואנחנו מנקים גם את שביל הגישה לבית ואת הקירות החיצוניים בעזרת לחץ מים גבוה. במילים אחרות, אנחנו דואגים לנקות את הבית שלכם ב-100%, מבפנים ומבחוץ.

 

ניקיון דירה חדשה בנתניה – מה דורש ניקיון?

כשניגשים לדירה חדשה, בין אם זה עתה נבנתה ובין אם רק עכשיו אתם עוברים לגור בה, יש להתמקד בכל אחד מהאזורים הבאים ולטפל בו בהתאם:

רצפות: יש לנקות את הרצפה מאבק ומלכלוך שדבק בה לאורך הזמן, כשהעיקרי שבו הוא אבק שחדר לרצפות.

קירות, פאנלים ותקרה: צריך להסיר מהם כתמים או צבע שנזל.

חלונות: צריך לנקות את כיסי החלונות היטב, במיוחד במקרה של ניקיון דירה ריקה מקבלן ברעננה, מאחר שפעמים רבות נותרת שם פסולת מהבנייה.

שירותים: צריך להבריק את האסלה, הכיור והמקלחת לפני שתתחילו להשתמש בהם.