ניקיון משרדים בבאר שבע בשירות הכל כלול

חברת ניקיון מקצועית יכולה לקחת על עצמה את כל השירותים הקשורים לתחזוקה וניקיון משרדים. שירות כזה של ניקיון משרדים בבאר שבע חשוב כי הוא חוסך זמן, הוצאות ומאמץ וגם מגדיל את הסיכוי לעובדים מרוצים. עם זאת, חשוב לדעת איך לבחור את החברה המתאימה ולתת עדיפות לשירות המקצועי והמקיף של נקי כמו חדש.

 

ניקיון מקצועי למשרד בבאר שבע

החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בבאר שבע

מה כוללים שירותי הניקיון למשרדים בבאר שבע?

שירותי ניקיון למשרדים שונים בהרבה מניקיון לבתים. קודם כל, שירות למשרד כולל ריקון פחים מכל עמדות העבודה וקבלת הקהל. בנוסף, השירות כולל ניגוב שולחנות עבודה ועמדות מחשב עם מוצרי ניקיון ידידותיים לסביבה המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות ומתאימים גם לחיטוי והיגיינה: חומרי ניקיון לפי תקן ישראלי 2302, אקונומיקה לפי תקן 261 ונוזל כלים לפי תקן 139.

 

חברת ניקיון משרדים בבאר שבע – לבתי עסק בכל גודל

שירות מקצועי של חברות ניקיון משרדים בבאר שבע מתאים גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים. הוא כולל למשל טאטוא או שאיבת שטיחים באופן ספייס ומשרדים פתוחים עם שטיחים מקיר לקיר, אבל גם ניקיון מטבחון קטן או משותף לכל עסקים שונים בבנייני משרדים גדולים.

כמו כן, שירותי הניקיון כוללים התמקדות מיוחדת בחדרי שירותים ומלתחות. לצד זאת, אפשר לתאם אחת לתקופה מסוימת שירותי ניקיון מיוחדים וממוקדים ובהם ניקוי פאנלים, חלונות, מקררים, דלתות ועוד.

כלכלית, הוצאה על שירותי ניקיון היא השקעה מומלצת לבעלי עסק קטנים וגדולים כאחד. זו הוצאה מוכרת שניתן לקזז בגינה את חבות המס, היא משפרת את המוטיבציה של העובדים והיא גורמת למשרד להיות מקום שנעים יותר ללקוחות להיכנס אליו.

 

ניקיון משרד בבאר שבע עם חברה מקצועית – מה זה אומר?

חברה מקצועית מחזיקה ברישיון מעסיק מטעם משרד התמ"ת. זה חשוב כאשר בוחרים חברת ניקיון, כי האחריות בעת חלילה נפילה או פגיעה של עובדי הניקיון במשרד היא על בעלי המשרד – אז צריך לוודא שהחברה שמעסיקה את העובדים פועלת באופן חוקי.

בנוסף, לחברת ניקיון מקצועית יש צוות גדול וזה אומר שגם אם מישהו חולה, היא יכולה לשלוח כוח אדם אחר. מעבר לכך, כדאי לנקות את המשרד בצורה מקצועית כדי להבטיח שימוש בחומרי ניקוי ירוקים שמאושרים של ידי משרד הבריאות ועל בסיס עקרונות מפתח ובהם:

√ ידע שמונע ערבוב חומרי ניקיון ותגובה כימית שעלולה לגרום להיווצרות חומר רעיל ומסוכן לעובדים במשרד סגור

√ אחסון חומרי ניקיון במקום שאינו נגיש לעובדים, ללקוחות או למבקרים ורחוק ממוצרי מזון

√ שימוש יעיל במסירי שומנים, פותחי סתימות על בסיס סודיום הידרוקסיד ואקונומיקה בתאריך תפוגה מתאים

√ יישום מקצועי של חומרים לניקוי אסלות ומסירי אבנית

√ שימוש בכפפות ומשקפי מגן  

√ ניקיון כלים במטבחון עם חומר בריכוז מומלץ של 12%-36%.

 

ניקיון משרדים בשעות הערב בבאר שבע ומחוץ לשעות הפעילות

מומלץ לתאם את שירות הניקיון מחוץ לשעות קבלת הקהל. אם המשרד מקבל קהל בשעות הבוקר, אפשר לתאם את הניקיון לשעות הערב. כאן חשוב מאוד לבחור חברה אמינה שבה שירותי הניקיון מתבצעים תחת פיקוח של גורם מוסמך.

אפשר בתור פיילוט לתאם ניקיון משרדים בבאר שבע לשעות העבודה, להמתין שעובדי הניקיון יכירו את המשרד, לבנות אמון ואז להמשיך לניקיון שמתבצע גם כאשר עובדי הניקיון נשארים לבד. היתרון הוא שבגלל שברוב המקרים אין בשעות הערב עוד עובדים במשרד, או צוות עובדים מצומצם, הניקיון יכול להתבצע ביסודיות ובחופשיות גם על עמדות העבודה והמחשבים עצמם.

 

ניקיון משרדים לפנות בוקר בבאר שבע – מתי זה עדיף?

אפשרות נוספת היא לתאם את שירותי הניקיון לימי שישי במשרדים שלא עובדים בסופי שבוע, או לשעות המוקדמות של לפנות בוקר. ספציפית בשעות הבוקר זה עדיף אם למשל מתכננים פגישה חשובה עם לקוח ורוצים שהמשרד יהיה מבריק ויריח טוב, או אם מתכננים פגישה, הרמת כוסית או אירוע לעובדים.

 

הזמינו מנקה משרדים בבאר שבע בשירות חד פעמי או קבוע

שירות חד פעמי יתאים לקראת אירועים גדולים, אחרי הצפת מים או נזקי שריפה ולפני מעבר למשרד חדש. בכל יתר המקרים, עדיף לתאם שירות ניקיון קבוע.

שירות קבוע עולה פחות, מבטיח היכרות טובה יותר של עובדי הניקיון עם המשרד ויוצר המשכיות שמרחיבה את הניקיון לעוד אזורים שלא מקבלים מספיק תשומת לב בניקיון חד פעמי: החל מחדר המדרגות ועד הידיות של הדלתות בחדרי ישיבות.

 

ניקוי משרדים בבאר שבע מחירים לפרויקטים בולטים

המחיר לניקיון משרדים תלוי בגודל החלל, במספר העובדים ובתדירות. בנוסף, עלות ניקוי משרד בבאר שבע יכולה להיות מתומחרת או לפי שעה, או לפי מ"ר או במחיר גלובלי לחודש.

הנה למשל הצעות מחיר מפורטות לשירותי ניקיון משרדים שונים:

סוג העבודה ופירוט מה עשינו מחיר כולל מע"מ
ניקיון שוטף 3 פעמים בשבוע, שעה וחצי בכל ביקור, בשעות הערב וכולל החלפת פחים, חיטוי שירותים, שטיפת רצפה, ארגון שולחנות, ניקוי כיסאות, טאטוא אבק, שטיפת כלים ומטבחון ואחת לחודש גם ניקיון דלתות. אחת ל-3 חודשים ניקיון חלונות ואחת לשבוע שאיבת שטיחים 2,600-2,800 ש"ח למשרד של 80 מ"ר
ניקיון 5 פעמים בשבוע (כל יום למעט שישי ושבת), 3 שעות כל פעם, בשעות הלילה וכולל ניקיון עמדות עבודה, שאיבת שטיחים, שטיפת כלים, ניקיון חדרי שירותים ומלתחות, שטיפת חדרי מדרגות, טאטוא כניסה וחניה ואחת לשבוע גם ניקיון חלונות 4,600-7,000 ש"ח לחודש למשרד של 250 מ"ר
ניקיון משרד בלילה לפני אירוע עסקי גדול עם צוות של 5 עובדים. כולל סידור והכנת עמדות עבודה, פינוי וריקון פחים, ניקיון מטבח ושאיבת שטיחים מקיר לקיר בלובי הבניין 120 ש"ח לשעה