ניקיון דירה שכורה במחיר זול – כמו חדשה!

הזמנת חברת ניקיון מקצועית היא פתרון מעולה עבור דירה שכורה. בניגוד להזמנת מנקה בודד, חברה מיומנת מחזיקה כוח אדם גדול ויכולה לנקות את הדירה גם בהתראה קצרה. זה חשוב בעיקר בדירות שכורות, שבהן הניקיון מתבצע אחרי ההובלה אבל לפני האכלוס. בנוסף, ניקיון באופן הזה מאפשר לבעלי נכסים לדרוש מחיר גבוה יותר בגין השכרת הדירה.

 

הזמינו ניקוי לדירה שכורה

מחיר הכי זול – בהתחייבות

ניקיון דירות שכורות בכל גודל

ניקוי קומפלט כולל הסרת כתמים קשים

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון דירה שכורה

שלבי ניקוי דירות שכורות

יש כמה שלבים עליהם חברת ניקיון צריכה להקפיד בשביל ניקיון דירה שכורה בצורה מקצועית:

1. פינוי האבק ואוורור הדירה – בשלב הראשון מפנים את האבק ומאווררים את חלל הפנים. אם הדירה קטנה, ניתן לאוורר אותה באמצעות פתיחת חלונות בלבד. בדירה גדולה או בבתים עם כמה מפלסים שונים, יכול להיות שיהיה צורך להדליק מאוורר ולכוון אותו החוצה. כך מאווררים את הדירה ביעילות ומונעים מחלקיקי האבק להתפזר.

2. שטיפת וניקיון הרצפה – מרטיבים את המשטח במים, מורחים תמיסת ניקיון כל 3-4 מ"ר וממתינים כ-5 דקות לפני שעוברים עם דיסק ניקוי יחד או מברשת גדולה. אם צריכים לנקות רצפת גרניט פורצלן או בטון מוחלק, אפשר להשתמש בחומצה מרוכזת שמיועדת להסרת משקעים ופריחת מלח מטרקוטה או גרנית. לעומת זאת, אבן טבעית מנקים עם חומרי ניקיון שלא מכילים חומצות.

3. ניקיון של חדרי האמבטיה, השירותים והמטבח – בשביל לנקות את הרצפה במקלחת ובשירותים, משתמשים בחומצת בופר שלא יוצרת אדים שמזיקים למשתמש ולסביבה. את המטבח מנקים עם חומרי ניקיון פעילים ורב תכליתיים, שמסירים משקעים לפי יחס דילול מתאים. כך שומרים על הברק של אביזרי הסניטציה ועל היגיינה.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    כמה עולה לנקות דירה שכורה?

    החוזה בין השוכר והמשכיר קובע מי משלם על השירות. ברוב הדירות השכורות, החוזה הסטנדרטי קובע שהשוכרים מקבלים את הדירה נקייה, ולכן הניקיון הראשוני (לפני האכלוס) משולם על ידי המשכיר – אך עליהם להחזיר אותה במצב זהה.

    חברת ניקיון גובה מחיר לפי פרמטרים אובייקטיביים. עם זאת, דירה שכורה מנקים בדרך כלל כאשר היא עדיין לא מאוכלסת, לכן זה עשוי להשפיע לטובה על המחיר ולצמצם אותו. בכל מקרה, ניתן להצביע על טווח המחירים המשוער:

    גודל הדירה סוג השירות טווח מחירים
    דירת חדר ניקיון כללי כולל פוליש וקס (למשל לקראת פינוי בתום תקופת החוזה) 400-1,200 ש"ח
    דירת 2-3 ניקיון כולל תריסים וחלונות 550-1,400 ש"ח
    דירת 4-5 חדרים ניקיון דירה לפני אכלוס 1,200-2,000 ש"ח

     

    ניקיון דירה לפני השכרה כהשקעה משתלמת

    בעלי נכסים צריכים לחשוב על ניקיון דירה לפני השכרה כהשקעה. אמנם אפשר לנקות את הדירה לבד, אבל זה יהיה כרוך בהמון מאמץ פיזי ובהשקעה של זמן. בזמן הזה, אפשר למצוא שוכרים ולדאוג לחוזה.

    רוצים לחסוך זמן והוצאות? המומחים של חברת נקי כמו חדש מחכים לקבל מכם פניה מסודרת!

     

    שאלות ותשובות על ניקיון בדירות שכורות

    האם שווה להזמין חברת ניקיון כדי לקנות דירה שכורה?

    אם בעל הבית שלכם מחייב אתכם על פי החוזה להשאיר את הדירה מצוחצחת ונקייה, אך אין ביכולתכם לעשות זאת בפרק הזמן שעומד לרשותכם, בהחלט משתלם להזמין חברת ניקיון.

    מתי כדאי להזמין שירותי ניקיון לפני שעוזבים דירה?

    תוכלו להזמין את שירותי הניקיון מתי שתרצו, אפילו שבועיים לפני המעבר. סביר להניח שלא תלכלכו את הדירה בתקופת זמן זו במידה שתפגע עד כדי כך ברמת הניקיון.

    איך אפשר לנקות דירה שכורה בזול?

    הטריק הוא לנקות את הדירה כשהיא ריקה לחלוטין וללא רהיטים, כלומר ממש בזמן תהליך המעבר. במצב שכזה תשלמו הרבה פחות על ניקיון של דירה ריקה.

    האם הניקיון כולל צביעה לקירות?

    צוות הניקיון שלנו אינו מתעסק עם צביעת קירות, אך אנחנו כן מנוסים בהסרת כתמים מהקירות ואף מהתקרה. אם הבעיה היא כתמים שצריך להסיר, ייתכן מאוד שנוכל לסייע לכם בכך בלי לצבוע.