ניקיון דירה אחרי שיפוץ – מקבלים דירה חדשה באמת

למה כולם מזמינים חברת ניקיון אחרי השיפוץ ונמנעים מביצוע הניקיון באופן עצמאי, כמה עולה ניקיון דירה אחרי שיפוץ, מה כולל השירות, האם כדאי לשלב גם פוליש ואילו טיפים צריך להכיר מי שמתכוון לנקות בעצמו? את כל התשובות לשאלות האלה תמצאו כאן לפניכם.

הדירה שלכם אחרי שיפוץ? זה נהדר! אתם עומדים להיכנס למקום משלכם שבאמת תוכלו להרגיש בו כמו מלכים, אך רגע לפני שזה קורה אתם צריכים לוודא שהבית שלכם מוכן לקבל את פניכם כמו שצריך. אמנם השיפוץ נתן לבית פנים חדשות, אך סביר להניח שהקבלן לא דאג לנקות אותו מכל הבלגן שהיה בו לאורך תהליך השיפוץ הארוך, מה גם שחלק גדול מהשיפוצניקים עושים עבודה חובבנית ומשאירים בסופו של דבר כתמי צבע או חלקיקי אבק במקומות שהם לא אמורים להיות בהם. לכן מומלץ מאוד להזמין שירותי ניקיון דירה אחרי שיפוץ, על מנת שתוכלו להיכנס לבית כמו חדש וכפי שדמיינתם אותו – משופץ, מבריק ומצוחצח.

 

הזמינו ניקוי לדירה שעברה שיפוץ

מחיר מ-400 ₪

לניקוי דירת חדר בסיום השיפוץ

מסירים כתמים קשים ולכלוך מהשיפוץ

ניקיון אחרי שיפוץ לדירה, בית פרטי או וילה

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון דירה אחרי שיפוץ

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    ניקיון בתים לאחר שיפוץ באופן עצמאי – לא מומלץ

    כשאתם מדמיינים את הבית שלכם משופץ, אתם רואים אותו בראשכם נקי לחלוטין, אך זה לא מה שתקבלו אחרי השיפוץ. תצטרכו לדאוג לניקוי הבית אחרי שהקבלן יסיים את עבודתו, אך זה ייקח לכם הרבה יותר זמן ממה שאתם משערים ביחס למטלות ניקוי שגרתיות. נדרשים טכניקות, ציוד וחומרי ניקוי שיעשו את העבודה כמו שצריך, כשהשיטות המסורתיות עם מטאטא, שואב, סחבה ומים עם סבון פשוט לא יצליחו לספק לכם תוצאה מושלמת ולא יהלמו את השיפוץ החדש.

    אז אמנם חשוב לעשות ניקיון בתים לאחר שיפוץ, אך לשם כך יש למצוא חברת ניקיון שתעזור לכם לחסוך זמן וכסף בטווח הארוך. בדיוק בשביל זה חברת נקי כמו חדש נמצאת כאן בשבילכם. אנחנו נדאג לנקות לכם את הבית באופן שלא הייתם משערים שאפשרי, ובעזרתנו תוכלו להימנע מכל הפתעה שקשורה לניקיון ושתצוץ כשתתחילו, כי יש לנו פתרון לכל בעיה!

     

    ניקיון דירה לאחר שיפוץ

     

    למה חברת ניקיון לאחר שיפוץ ולא עוזרת בית?

    יתכן שעוזרת הבית שלכם מבצעת את עבודתה בצורה טובה כבר במשך כמה שנים טובות, ואולי אפילו כמה עשרות שנים, אך ספק שיש לה ניסיון בהתמודדות עם ניקיון של בית שעבר שיפוץ. ניקיון שכזה יתקיל אותה בכתמים שהיא לא תוכל להסיר תמיד בעצמה או בלכלוך שהיא לא תוכל לצפות לו במקומות מסוימות. יש עוזרות בית שאף מסרבות לנקות בתים אחרי שיפוץ.

    אך בשביל זה בדיוק יש חברות ניקיון לאחר שיפוץ, שמטרתן היא לסייע לכם להגיע לרמת ניקיון שהיא לא פחות ממושלמת. תנו לעוזרת הבית שלכם לנוח שבוע אחד, ואנחנו נבצע את הניקיון היסודי שמגיע לבית שלכם לפחות פעם אחת בחייו החדשים.

     

    ניקוי חדר אמבטיה ושירותים אחרי שיפוץ

     

    ניקיון בית לאחר שיפוץ באופן עצמאי – טיפים ממומחים

    אם בכל זאת החלטתם לקחת על עצמכם את העבודה הזו, ניתן לכם כמה טיפים שלפחות יהפכו את הבית שלכם לנעים יותר. כמובן שלא תוכלו להגיע לאותן תוצאות של חברות ניקיון מומלצות, אך אלו הם הדברים שעליכם לשים עליהם את הדגש:

    – ניקוי אבק בעזרת מטאטא או שואב אבק בכל משטח – כולל הקירות והתקרה.

    – שטיפת רצפה וחיטוי הרצפה.

    – שאיבת כל הריפודים שעל הרהיטים ברחבי הבית.

    – ניקוי אבק מהארונות, הדלתות והמשטחים שברחבי הבית.

    – ניקוי אבק יסודי מחלונות – כולל משקופים וכיסי חלון.

    – ניקוי אבק בפתחי אוורור, וונטות, וילונות, מאווררי תקרה וגופי תאורה.

    – ניקוי יסודי בתוך הארונות של הבית.

    – פינוי פסולת בנייה שנותרה (הקבלן יפנה את הרוב, אך לא את הכול).

    שאלו את עצמכם האם יש לכם זמן וכוח לכל זה והאם תוכלו לעשות זאת כמו שצריך. אם לא, שקלו להזמין חברת ניקיון מקצועית שתעשה זאת עבורכם בזול.

     

    ניקיון מקלחון ושירותים לאחר שיפוץ

     

    חפשו על ניקיון לאחר שיפוץ המלצות וחוות דעת

    לפני שאתם מתחייבים לחברה כזו או אחרת, מומלץ מאוד שתבררו מה כל אחת יכולה לעשות עבורכם ובאיזה מחיר. אם למשל מצאתם חברת ניקיון שלא מתעסקת בתקרה, חבל שתזמינו אותה. אתם צריכים לוודא שאתם מזמינים את החברה שמכסה את כל מכלול השירותים שנדרש לכם, כמונו. אתם מוזמנים לצפות בהמלצות וחוות דעת של לקוחות שכבר עבדו איתנו כאן באתר.

     

    ניקוי לאחר שיפוץ לחדר אמבטיה

     

    למה כדאי להזמין חברת ניקיון בתים לאחר שיפוץ?

    השכרת חברת ניקיון לטיפול בדירה אחרי השיפוץ מספקת לכם שלל יתרונות שייתכן כי לא חשבתם על חלקם:

    √ נוחות ומהירות – השיפוץ אולי הסתיים, אך עדיין נותרה עוד עבודה לפני שניתן יהיה להיכנס לדירה ולחיות בה בנוחות. אם אתם רוצים לחזור לשגרה במהירות, הזמינו חברת ניקיון לאחר שיפוץ דירה שתסיים עם ניקיון דירה תוך מספר שעות במקום כמה ימים כמו שייקח לכם.

    √ הכלים הנכונים לעבודה – הניקוי המקצועי שלנו לא דומה בשום צורה לניקוי שגרתי ויומיומי שאתם נוהגים לבצע. אנחנו נפטרים מנסורת, אבק, גבס וכל שארית של לכלוך שנותרה בכל פינה בדירה, וזאת עם כלים, מכשור ותכשירים מתקדמים שמיועדים לטיפול בבעיות שכאלה.

    √ יצירת סביבה בטוחה למחייה – אזורים שעברו שיפוץ עלולים להיוותר מסוכנים. יתכן שנותרו מסמרים או ברגים על הרצפה, וכך גם הריסות שלא פונו כהלכה. חברת ניקיון מומלצת תטפל בכל אלה ותשאיר לכם בית שאפשר להיכנס אליו בבטחה ולא מקום שמרגיש עדיין כמו אתר בנייה.

     

    מחירון ניקיון דירה לאחר שיפוץ – הזול בישראל

    המזל הגדול שלכם הוא שדירה אחרי שיפוץ היא בדרך כלל ריקה, כלומר עלות הניקיון תהיה זולה מאוד, מאחר שלא תצטרכו להתעסק עם הוצאת רהיטים מהדירה. המחירון שלפניכם הוא לדירות שעברו שיפוץ ושאינן מרוהטות עדיין. אם הדירה שלכם מרוהטת, מומלץ שתסתכלו על המחירון הכללי שלנו, בו תמצאו גם טבלת מחירים לדירות מרוהטות ומאוכלסות.

    גודל הדירה שעברה שיפוץ עלות ניקיון דירה לאחר שיפוץ
    כמה עולה ניקוי דירת 30 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקיון לדירת חדר, סטודיו או יחידת דיור שעברו שיפוץ כללי.

    600 – 400 ₪
    מה מחיר ניקוי דירת 50 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקוי לדירת 2 חדרים – ניקיון קומפלט, לא כולל פוליש לרצפה.

    1,200 – 600 ₪
    מה עלות ניקוי דירת 70 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקוי לדירת 3 חדרים ללא ריהוט. אם יש ריהוט, נוכל להוציא אותו מהדירה בתוספת תשלום סמלית.

    1,600 – 800 ₪
    כמה עולה ניקוי דירת 100 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקוי לדירת 4 חדרים, כולל מרפסת שמש ומרפסת שירות.

    1,900 – 1,200 ₪
    מה מחיר ניקוי דירת 130 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקוי לדירת 5 חדרים חדשה או ישנה, כולל מחסן צמוד במידה ויש אחד.

    2,200 – 1,600 ₪
    כמה עולה ניקוי דירת 150 מ"ר אחרי שיפוץ?

    ניקוי לדירת 6 חדרים – כולל דירות פנטהאוז או וילות.

    2,700 – 2,000 ₪

     

    שלמו על ניקיון דירה לאחר שיפוץ מחיר זול

    ביחס למחיר שהשקעתם בשיפוץ – בין אם הוא קוסמטי בלבד ובין אם מדובר בשיפוץ קומפלט – העלות של שירותי הניקיון שלנו היא נמוכה מאוד ולכן מומלץ שלא להתייחס לשירות הזה כשירות נפרד מהשיפוץ. הניקיון הוא למעשה השלב האחרון של השיפוץ, שחותם את התהליך ומאפשר לכם להיכנס סוף סוף לבית שלכם עם תחושה טובה.

    כמובן שמומלץ לברר כמה עולה ניקיון דירה אחרי שיפוץ אצל כמה שיותר חברות ניקיון ולהזמין את הזולה ביותר, אך אנחנו יכולים להבטיח לכם שאצלנו תקבלו את הצעת המחיר הכי זולה שיש. רק אצלנו תוכלו באמת לסיים את השיפוץ בזול עם ניקיון מקצועי וברמה גבוהה.

     

    מה נכלל בשירותי ניקוי לאחר שיפוץ מטבח?

    אם החלפתם ארונות במטבח, שברתם קירות או בניתם קיר חדש, כעת אתם מתמודדים עם חלל מלוכלך מאוד שאמור להיות נקי כמה שיותר – הרי שם אתם מכינים את האוכל שאתם צורכים. לכן הניקוי שלנו כולל הכול – הסרת אבק מכל משטח, קרצוף, פוליש ואף ליטוש מרצפות במידת הצורך.

    אנחנו גם נטפל במטבחון ובמסתור הכביסה אם תדרשו מאיתנו לעשות זאת, לכן אל תהססו להזמין ניקיון אחרי שיפוץ של המטבח, כשהוא יצא לכם זול במיוחד דרכנו. לניקוי מטבח בגודל 15 מ"ר למשל תשלמו בין 180-450 ₪, ואילו למטבח גדול יותר בגודל 20 מ"ר תשלמו החל מ-300 ₪. צרו איתנו קשר ותוכלו לקבל בטלפון הצעת מחיר על פי גודל המטבח שלכם.

     

    פוליש לבית אחרי שיפוץ להשגת רצפה מבריקה

    מומלץ מאוד שתשלבו פוליש לבית בשירות הניקוי שתזמינו, מאחר שהשיפוץ יוצר הרבה מאוד אבק ולכלוך שעלולים לדבוק בריצוף לאורך הזמן. אולי לא תשימו עד כדי כך לב לכך שהרצפה שלכם מטונפת, אך היא בהחלט תראה קצת פחות מרשימה ממה שציפיתם אחרי ששיפצתם את הבית. את ההבדל בין רצפה מצוחצחת באמת לבין רצפה מלוכלכת תוכלו לראות אחרי שתעבירו אותה פוליש, שיגרום לה להבריק באופן שמשדר יוקרה – אפילו אם מדובר ברצפות זולות.

     

      לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

       

      ניקיון לאחר שיפוץ טיפים שכדאי ליישם

      סביר להניח שניקוי הוא לא באחריותו של קבלן השיפוצים שלכם, ואם תחשבו שאתם יכולים לנקות בקלות בעצמכם, אתם תגלו כי ניקוי דירות לאחר שיפוץ זו מטלה קשה הרבה יותר ממה ששיערתם. יהיה לכלוך רב ולעיתים גם הריסות שנותרו ושמצריכים פינוי, ורק חברת ניקיון מקצועית תוכל לטפל בזה כמו שצריך. ובכל זאת אם אתם רוצים לנקות בעצמכם, הנה כמה טיפים שיראו לכם במה עליכם להשקיע:

      √ יש לטאטא ולשאוב כל משטח בבית, כולל קירות ותקרה

      √ יש לשטוף את הרצפה היטב ולחטא אותה

      √ יש לשאוב את כל הריהוט המרופד

      √ יש להבריק ולחטא ידיות של דלתות וארונות

      √ יש לנקות מאבק את כל מסגרות החלונות והחללים שבתוכם

      √ יש להיפטר מכל שאריות חומרי הבנייה שנותרו בבית.

      שאלו את עצמכם האם יש לכם אנרגיה וזמן לכל זה, כמה זמן זה ייקח לכם והאם יש לכם כסף בתקציב השיפוץ שאפשר להשקיע בניקיון, וכך תדעו האם להזמין שירותי ניקיון מקצועיים או לא.

       

      ניקיון בתים לאחר בניה – תשאירו את זה לנו

      כשזה נוגע לשיפוצים, מומלץ שלא לשכוח שהבלגן לא מסתיים אחרי שהקבלן סיים את עבודתו. על אף שהוא ידאג לנקות את הדירה במידת מה, זה לעולם לא יהיה הניקוי שתרצו לראות בדירה. כל האבק והלכלוך שנותרו ישקעו אט אט באזורים שתותירו ללא ניקוי, ולאורך הזמן אתם תראו שהשיפוץ שלכם נראה פחות טוב ממה שדמיינתם.

      זה לא שהקבלן לא ביצע עבודה טובה, אלא פשוט שלא דאגתם לסדר אחריו כמו שצריך. אם אתם לא רוצים למצוא הפתעות מלוכלכות בפינות של חדרים שלא תצליחו לנקות לעולם, הזמינו אותנו בסיום השיפוץ ואנחנו נשאיר לכם דירה נקייה וחדשה שלא תפתיע אתכם בעתיד עם לכלוך וכתמים בלתי ניתנים להסרה.

       

      שאלות ותשובות

      האם חייב להזמין ניקיון לדירה אחרי השיפוץ?

      אתם לא חייבים להזמין ניקיון, אך אתם כן תהיו חייבים לנקות. אחרי השיפוץ יישאר הרבה לכלוך שיתכן כי תתקשו לנקות את הדירה כמו שצריך בכוחות עצמכם, וחברת ניקיון תשאיר לכם בית מצוחצח.

      כמה עולה לנקות את הבית אחרי שיפוץ?

      מאחר שהבית ככל הנראה עדיין ריק או לכל הפחות מסודר כמו שצריך עבור השיפוץ, יהיה קל גם לנקות אותו מהר ובזול, בלי להתעכב על הזזת רהיטים. המחיר לניקיון מתחיל ב-400 ₪.

      כמה זמן לוקח לנקות בית אחרי שיפוץ?

      הניקיון לא ייקח זמן רב – כמה שעות בודדות לכל היותר. עם זאת חשוב לציין כי רצפה מפולשת מצריכה 24 שעות המתנה לפני שתוכלו לגרור עליה שוב רהיטים, אז קחו זאת בחשבון.

      מתי להזמין ניקיון אחרי שמשפצים את הבית?

      הזמינו את חברת הניקיון אך ורק במועד שבו העבודה תסתיים לחלוטין, אך לפני שתסדרו את הבית למגורים. אם הבית יהיה ריק מרהיטים, אתם תשלמו הרבה פחות על הניקיון.