ניקיון לאחר שריפה לדירות ומשרדים באמצעות חברת ניקיון

שריפה בבית זו חוויה קשה ולא נעימה בכלל, גם אם לא היו נפגעים בנפש. מעבר להתמודדות עם אובדן החפצים היקרים, הרהיטים, הבגדים וכל המזכרות, צריך לאגור כוחות ולהתחיל להתמודד עם הנזקים שנגרמו לבית. ניקיון דירה לאחר שריפה זה לא ניקיון שאפשר לבצע לבד אלא באמצעות חברת ניקיון המתמחה בניקיון עוצמתי ויסודי מסוג זה.

לאחר שריפה ישנם נזקים רבים לרכוש ולבית כמו רהיטים שנשרפו או נפגעו מעשן, פיח וקירות שרופים וריח חזק שחודר לכל מקום אפשרי. בעזרת חברת ניקיון שתטפל בנזקים אלו, תוכלו לפנות את עצמכם לדאות לשאר הפרוצדורות ולנסות לחזור לשגרה וכמובן לבית נקי כמה שיותר מהר.

 

ניקיון לאחר שריפה כולל קרצוף
שירות מיידי מהיום להיום
דירה נקייה ללא פיח וללא ריח
נטרול ריח השריפה בדירה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר 
חייגו: 053-3525-195

ניקיון דירה לאחר שריפה

 

מהם השלבים של ניקיון לאחר שריפה?

כבר בשלב ביקור השמאי והמהנדס תוכלו להעריך את הנזקים שנגרמו לכם בעקבות השריפה ומה צריך לעשות כדי לשקם את מה שאבד או נהרס. לאחר מכן תזמינו חברת ניקיון לאחר שריפה שתחזיר את הבית שלכם לקדמותו. מהם השלבים בניקוי הדירה לאחר השריפה?

1. ניקוז כל הנוזלים שהצטברו לאחר עבודת כיבוי האש.

2. הוצאה וניקוי כל סימני הפיח על הקירות, הריהוט והחפצים באמצעות מכונות קיטור.

3. במקרה הצורך יבצעו עבודות סיוד ואיטום הקירות.

4. ניקוי תריסים, רשתות, חלונות.

5. ניקוי יסודי של רהיטים שנפגעו וספגו לכלוך וריח כמו מזרנים, מערכת ישיבה ושטיחים.

6. שטיפה יסודית של הקירות, חיטוי יסודי של השטחים שנפגעו.

7. שלב נטרול הריחות ואוורור הבית באמצעות שואב תעשייתי.

8. ביצוע עבודות פוליש לרצפה שנפגעה ואיבדה את הברק והמראה.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    ניקוי פיח לאחר שריפה בדירה

    ניקיון לאחר שריפה בדירה

     

    כמה זמן לוקח ניקיון בתים לאחר שריפה?

    לאחר חוויה מטלטלת כמו שריפה בבית השאיפה היא לחזור לשגרה במהרה עד כמה שניתן. אם יש ילדים במשפחה חשוב להחזיר להם את תחושת הביטחון והמראה של הבית וחדרי השינה לפני השריפה.

    כמה זמן לוקח תהליך ניקיון הבית לאחר השריפה? ובכן זה תלוי ברמת הנזקים, בעוצמת האש ולכמה אזורים היא התפשטה. לאחר שתזמינו את חברת הניקיון המקצועית שתעריך לכם את מידת הנזק ומה צריך לבצע לאחר מכן הם גם ידעו להאריך כמה זמן תמשך העבודה.

    בכל מקרה למען בריאות המשפחה – חשוב מאוד לא לחזור לישון בדירה עם שאריות פיח על הקירות, ריחות עשן ופלסטיק שרוף אלא הדירה חייבת לעבור ניקוי ואוורור יסודי לפני שחוזרים להתגורר בה.

     

    היום שאחרי – האם כל כתמי הפיח ייעלמו?

    כתמי פיח הם אחד הנזקים הנפוצים ביותר לאחר שריפה והם מצטברים בחלל כולו כולל התקרה. כתמים אלו מסוכנים לבריאות ועלולים לגרום לנזקים נוספים כמו פגיעה במערכות החשמל בבית והצטברות של חלודה.

    אחת השאלות הנפוצות לאחר שריפה האם אפשר להסיר את כל כתמי הפיח שנוצרו? ניקיון מסוג זה דורש אמצעים טכנולוגיים ושיטות מקצועיות ולכן זה לא משהו שתוכלו לבצע בעצמכם. מעבר לזה שהניקיון חייב להתבצע בהקדם האפשרי למניעת נזק נוסף.

    חברות ניקיון מקצועיות משתמשות בכל האמצעים הדרושים להסרת הכתמים בצורה יעילה ומובטחת ובנוסף יבצעו חיטוי כדי להבטיח שלא תשאפו חומרים רעילים ומסוכנים.

     

    פוליש לדירה שרופה – מחזירים את הברק

    אחד השלבים החשובים בשיקום נזקי השריפה יהיה פוליש לדירה. עבודת הפוליש מתבצעת על ידי חברת הניקיון ותעזור לדירה לחזור לקדמותה ולמראה המבריק שלה באמצעות השלבים הבאים:

    √ שטיפה יסודית של הרצפה או שאיבה – להסרת הלכלוך, פיח, אבק וכתמים שנוצרו.

    √ בחירת סוג הפוליש המתאים לרצפה (ווקס, קריסטלי, סילר ועוד)

    √ במידה וישנם סדקים או שברים או שנוצרו בשלב השריפה יש לדאוג לאטום, ללטש ולתקן אותם

    √ קרצוף באמצעות כרית ליטוש מיוחדת להשגת מראה מבריק.

    √ בהתאם לסוג הפוליש הנבחר יתבצע שלב הטעמת החומר על הרצפות.

    √ הוספת שכבה נוספת במידת הצורך והוספת חומר למניעת החלקה.

     

    מה המחיר של ניקיון דירה לאחר שריפה ואיך מחשבים את המחיר?

    חישוב מחיר ניקיון הדירה לאחר שריפה מושפע מכמה גורמים כמו כמות הנזק, השטח שנפגע, כמות הרהיטים והחפצים שצריכים לעבור ניקוי וחיטוי, שעות העבודה, שימוש באמצעי מכשור ועוד.

    חברת הניקיון נקי כמו חדש המתמחה בעבודות מסוג זה תשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ועבודה יסודית שתחזיר את הבית שלכם להיות נקי ונעים ממש כמו חדש. כמו כן במקרים שיש צורך בביצוע עבודות פוליש או ליטוש השיש תוכלו ליהנות גם משירותים אלה באותה המעטפת.