הזמינו חברת ניקיון בירושלים עוד היום במחיר משתלם

למה אנשים מזמינים היום חברות ניקיון לדירות בירושלים, מה בדיוק עושה חברת ניקיון שלא עושה עוזרת בית רגילה, מתי כדאי להזמין חברת ניקיון בירושלים וכמה עולים השירותים שאנחנו מציעים – כולל פוליש? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

לא לכולם יש זמן לנקות את הבית, ולא כולם יכולים לעשות זאת באופן הנדרש – בין אם התרחש אסון שהצריך ניקוי וסידור מיוחד ובין אם מדובר פשוט בפוליש להברקת הרצפה. בדיוק בשביל מצבים שכאלה ועוד רבים אחרים, אפשר להזמין חברת ניקיון בירושלים שתעשה עבורכם את העבודה השחורה ותטפל בבית באופן שישנה את המראה שלו מקצה לקצה. לא סתם אנחנו נקראים "נקי כמו חדש", כי זו בדיוק התוצאה שתקבלו – בית נקי, ממש כמו חדש. רוצים לשמוע כמה זה עולה? הרימו אלינו טלפון ותקבלו הצעת מחיר משתלמת ללא כל התחייבות מצדכם – זה לא עולה לכם כסף, ונוכל להיות אצלכם עוד היום במידת הצורך כדי לפתור לכם את בעיית הלכלוך והבלגן.

 

הזמינו חברה שמתמחה בניקיון בירושלים

מחיר זול לכל סוגי הניקיון

ניקוי לנכסים בכל גודל – חד פעמי או קבוע

ביצוע ניקוי + פוליש + ליטוש

15 שנות ניסיון בתחום

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

חברת ניקיון בירושלים

למה אתם צריכים חברת ניקיון בירושלים?

אתם בטח יודעים שניקיון זה לא דבר פשוט – בגלל זה יש אנשים שזה המקצוע שלהם. מדי פעם אין שום בעיה לשאוב אבק ולשטוף את הרצפה, אך כדי להשיג תוצאות טובות באמת בביצוע ניקיון דירה או כל מבנה אחר, צריך להשקיע אקסטרה מאמץ, וזה מה שמנקים מקצועיים עושים בשבילכם. חברת ניקיון בירושלים משתמשת בציוד ותכשירים מתקדמים שאינם זמינים לכם, אשר כל אחד מהם מיועד באופן פרטני לעבודת ניקיון מסוג אחר. הם יודעים מתי להשתמש באיזה כלי ותכשיר וכיצד להגיע איתו לתוצאות הטובות ביותר בניקיון.

כמובן שאצלנו העובדים עוברים הכשרה כשמגיע כלי או תכשיר ניקיון חדש ומתקדם לידינו, ולכולם יש ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום הניקיון. אנחנו גם מתאימים את השירות שלנו לדרישות ולצרכים שלכם, וגמישים מאוד בשעות ובאופן הניקוי הנדרש. בסופו של דבר אנחנו מבטיחים לספק לכם שטח נקי, מצוחצח ומבריק כמו שהוא יכול להיות רק אחרי ניקיון מקצועי.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    ניקיון דירות בירושלים

     

    הזמינו חברת ניקיון דירות בירושלים לניקוי חד פעמי

    לפעמים צריך להזמין מישהו שינקה כי ישנה בעיה שאתם לא מצליחים לפתור בעצמכם.

    זה יכול להיות למשל:

    √ ריחות רעים שקיימים בביתכם ועולים מאזורים שונים שאינכם מצליחים להפיג.

    √ הצטברות אבק רבה מדי בבית, למשל אחרי שהות ארוכה מאוד מחוץ לבית.

    √ רצפות שאיבדו את הברק או הצורה שלהן ומצריכות פוליש או ליטוש.

    √ לכלוך דביק שאינכם מצליחים להסיר בשום שיטה ביתית.

    אך אלו הם לא המקרים היחידים שבהם שירותי ניקיון דירות בירושלים יכולים לעזור לכם. זה לא חייב להיות משהו מיוחד שקרה בדירה, אלא משהו מיוחד שיקרה בה, למשל:

    √ מעבר לדירה חדשה, במידה שתהיו מעוניינים שהיא תהיה נקייה, מצוחצחת ומתאימה למחייה.

    √ הפקת אירוע מיוחד בבית שאליו יוזמנו הרבה אורחים (לפני או אחרי האירוע).

    √ שיפוץ שהסתיים ואחריו נותרה דירה מלוכלכת ומלאה באבק ופסולת.

    לא משנה מה הסיבה, אנחנו כאן בשבילכם כדי לעזור לכם בניקוי המיוחד שנדרש לכם.

     

    חברת ניקיון מומלצת בירושלים לכל עבודות הניקיון

    כשאתם חושבים על "עובד ניקיון" אתם מדמיינים אולי עוזרת בית שמגיעה, מנקה משטחים, שואבת, קצת מסדרת ועושה ספונג'ה, אך לא בזה מסתכמת עבודה של חברת ניקיון מקצועית. אנחנו למעשה יכולים לעזור לכם בכל בעיה שיש לכם ושקשורה לניקיון, לכלוך ובלגן. נשפך דלי של צבע על הרצפה ואין לכם מושג איך לנקות את זה? התנפצה דלת זכוכית של מקלחון שכעת פזורה על כל הרצפה בחדר המקלחת? הזמינו חברת ניקיון מומלצת בירושלים שתעזור לכם לסדר את הבלגן בבטחה וביעילות.

    הדוגמאות האלה הן רק כמה דוגמאות קטנות לעבודות שאנחנו מבצעים מפעם לפעם, אולם בשגרה אנחנו פשוט מטפלים בדירות שלמות שצריכות ניקיון קומפלט. רצפה שכבר אי אפשר להוציא ממנה כתמים ישנים, כיסי חלונות שמלאים באבק ולכלוך שנותר מציפורים, קירות מטונפים בלכלוך שאי אפשר לדעת אפילו מה מקורו, תקרה שחורה מעובש במקלחת – דברים כאלה שגרתיים הרבה יותר, ואין סיבה שתתמודדו איתם בעצמכם אם אתם לא יודעים איך. בשביל זה יש אותנו.

     

    מה עדיף – חברות ניקיון ואחזקה בירושלים או עוזרת בית?

    אם אתם נמצאים לקראת ניקיונות פסח או פשוט רוצים לנקות את הבית מהרצפה עד התקרה מכיוון שעבר זמן רב מאז שעשיתם זאת לאחרונה, אתם בטח מתלבטים האם להזמין חברה מומלצת לניקיון או עוזרת בית פשוטה. כמובן שההבדל הראשון שתשימו לב אליו יהיה במחיר, אך הבחירה הזו תשפיע רבות גם על התוצאה שתקבלו.

    חברות ניקיון ואחזקה בירושלים לא צריכות שתספקו להן חומרי ניקוי ולא בוחרות להתעלם מאבק שבתריסים כי העובדים שלה "לא עושים תריסים". אין צורך אפילו לתת לנו הנחיות מיוחדות, כי אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו עושים – משאירים לכם בית מבריק ללא שום פיסה קטנה של לכלוך. עם זאת, כמובן שתוכלו להנחות אותנו מה נדרש לכם יותר ומה פחות, ואנחנו נעבוד על פי הדרישות, וכך גם ניתן לכם הצעת מחיר מדויקת שתתאים לכם.

     

    מה מנקה חברת ניקיון בתים בירושלים?

    אז מה בעצם תקבלו משירותי הניקיון שתזמינו דרכנו? מה בדיוק נעשה בבית שלכם? נחלק את התשובה לפי חלקי הבית:

    1. מטבח – אתם לא תזהו את המטבח שלכם אחרי שנסיים איתו. ננקה בו את הרצפה, המשטחים, הארונות, הקירות והתקרה, וגם נחטא את כל המשטחים. שום כתם שומני שנותר מבישולים לא יישאר אחרינו.

    2. חדרי שינה – מניקוי הפאנלים באופן מוחלט ועד הסרת אבק ממאוורר התקרה, חדרי שהשינה שלכם ייראו כאילו יצאו מהחנות של איקאה.

    3. חדרי שירותים ואמבטיה – דווקא בשביל חדרים קטנים שכאלה צריך צוות ניקיון בירושלים שיודע היטב מה הוא עושה. לחדרים האלה אתם נכנסים הכי הרבה פעמים ביום, והם לחים ולא חסרים בהם חיידקים ולעיתים גם מזיקים. ננקה, נחטא ונטפל בכל הכלים הסניטריים – כיורים, מקלחות, אמבטיות, אסלות וכדומה…

    4. סלון – גם הסלון הוא חלל שבו יש תנועה רבה, ובו, וכן בכל שאר הבית, נבצע הברקת רצפה כך שממש תנצנץ.

     

    ניקיון אחרי שיפוץ בירושלים – חובה להזמין חברה מקצועית

    אנשים רבים משערים שהקבלן שעשה להם שיפוץ ידאג לנקות להם את הבית, אך נתקלים בבעיה כשהם מגלים שהניקיון של הפועלים שלו הוא לא בדיוק מה שדמיינו. כן, הם מפנים את כל הפסולת שנותרה מהשיפוץ, אך הם לא משקיעים בניקיון כמו עובדי ניקיון מקצועיים. הם לא מקדישים תשומת לב לכל פינה בבית ולאזורים נסתרים, כמו למשל כיסי החלונות, שבהם נותר פעמים רבות לכלוך רב שמתגלה רק בהמשך, כששמים אליו לב והוא באמת מתחיל להפריע.

    לכן כדאי להזמין חברת ניקיון אחרי שיפוץ בירושלים, כזו שדואגת שהבית שלכם אכן ייראה כמו שדמיינתם אותו אחרי השיפוץ – מבריק וכמו חדש! מומלץ מאוד להזמין אותנו ליום שבו השיפוץ יסתיים או אחריו, על מנת שנוכל לנקות לכם את הבית באותה הנוחות והיעילות שבה פעלו השיפוצניקים – עם כמה שפחות רהיטים ואנשים בבית.

     

    ניקיון דירה לפני כניסה בירושלים במחיר הנחה

    מקרה נוסף שבו לא כדאי להשאיר את הניקיון העמוק למועד אחר הוא כניסה לדירה חדשה. למעשה, היום-יומיים שבהם הדירה ריקה מרהיטים ואנשים הם הזמן המושלם להזמין צוות ניקיון שיטפל בה. אנחנו נדאג להשאיר לכם דירה שבאמת תשמחו להיכנס אליה, ושתרגיש לכם חדשה, כאילו לא חי בה אף אדם מעולם ורק הרגע היא הוקמה.

    זאת ועוד, ניקוי לפני מעבר בירושלים ייעשה אצלנו במחיר זול ומשתלם במיוחד, מאחר שלא צריך יהיה להתעסק עם הזזת רהיטים או הוצאתם מהדירה – שירות שאנחנו מספקים ושמייקר במידת מה את עלות הניקוי. זה גם הזמן המושלם לעשות פוליש לרצפה שיישמר במצב מצוין למשך 3 שנים לפחות, ואשר מצריך גם כן הוצאה של רהיטים מהדירה.

     

    אל תהססו להזמין חברת ניקיון בתים משותפים בירושלים

    כל בניין צריך להיראות ייצוגי ומזמין, וגם המבנה – כמו הבתים שבו – זקוק לניקיון קבוע ואף יומיומי. בדרך כלל ניקיון שגרתי מספיק כדי לתחזק את המבנה, אך לפעמים צריך גם ניקיון מיוחד שנעשה רק על ידי עובדי ניקיון מקצועיים. ניקוי שכזה יכלול פוליש, ניקוי חיצוני למבנה עם מים בלחץ גבוה וניקוי עמוק בלובי, בחדר המדרגות, במעלית ובמידת הצורך גם בגג. תוכלו כמובן להזמין גם שירותי ניקיון קבועים מאיתנו במחיר משתלם, בין אם נדרש לכם ניקיון חד שבועי, דו שבועי או יומיומי.

     

      לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

       

      היום משלמים על חברת ניקיון בירושלים מחירים זולים מאוד

      ישראלים רבים כבר הפסיקו להסתמך על עוזרת הבית שלהם לניקיון קומפלט. הם כבר יודעים מה היא עושה ומה היא לא עושה, ומבינים שכדי לזכות בבית נקי באמת צריך להזמין אחת לזמן מה חברה מומלצת לניקיון. בין אם מדובר על ניקיון דירה אחרי שיפוץ, לפני אירוע בבית או לפני כניסה לדירה, אתם יכולים לזכות בהצעות מחיר זולות הרבה יותר ממה שחשבתם, כפי שתוכלו להתרשם ממוצע מחירי הניקיון בישראל לדירות:

      מספר החדרים בדירה כמה עולה ניקוי דירה בירושלים בממוצע?
      מה עלות ניקיון לדירת 3 חדרים?

      אפשר להזמין ניקיון דירה קטנה גם מהיום להיום.

      1,300 ₪
      מה מחיר ניקיון לדירת 4 חדרים?

      אם הדירה מרוהטת, יידרש תשלום סמלי על הוצאת הרהיטים לפני תחילת הניקיון.

      1,500 ₪
      מה עלות ניקיון לדירת 5 חדרים?

      ניקיון קומפלט לכל חדרי הדירה – סלון, מטבח, אמבטיה, שירותים, חדרי שינה, מרפסת שמש, מרפסת שירות וממ"ד.

      1,800 ₪
      כמה עולה ניקיון לדירת 6 חדרים בירושלים?

      צוות הניקיון מסיים את העבודה תוך כמה שעות בודדות – ניקיון מהיר ואיכותי!

      2,000 ₪

       

      גם חברות פוליש בירושלים גובות היום מחירים זולים

      פוליש הופך את הרצפה שלכם ליוקרתית ומרשימה באמת, ונהוג לחשוב ששירות שכזה הוא יקר, אך אם תזמינו דרכנו ניקיון + פוליש לבית תגלו שזה הרבה יותר זול ממה שחשבתם. אצלנו תשלמו על פוליש וניקיון בירושלים כ-2,000 ₪ בממוצע, כשעלות התוספת שכלולה במחיר זה נעה בין 200-500 ₪, בהתאם לגודל הדירה. תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר לניקיון עם או בלי פוליש ללא התחייבות – צריך רק לחייג.

       

      כמה עולה פוליש לרצפה בירושלים ללא ניקיון?

      ניתן כמובן להזמין דרכנו שירותי פוליש ללא ניקיון קומפלט של כל הדירה, כשהמחיר לפוליש ייקבע על פי מ"ר. לדוגמה, אם תרצו לעשות פוליש רק בחדר אחד בגודל 20-30 מ"ר, תקבלו הצעת מחיר שנעה בין 300-900 ₪. לשטח גדול יותר של 40-50 מ"ר תשלמו בסיבות 600-1,500 ₪. כל חברת ניקיון ופוליש בירושלים תיתן לכם הצעת מחיר שונה בהתאם לתנאי השירות שנדרשים מכם, לכן מומלץ לערוך סקר שוק ולברר מי תציע את המחיר הזול ביותר.

       

      קיבלתם כבר על חברת ניקיון בירושלים המלצות?

      חשוב מאוד שתחפשו חברה מומלצת שמתמחה בניקיון, ושלא תסתמכו סתם כך על כל חברה שמצאתם. יש מאות חברות לניקיון בארץ, ורק עשירית מתוכן באמת שוות את המחיר שהן דורשות. אבל איך אפשר לדעת איזו חברה מומלצת ואיזו לא? זה קל! בעזרת חוות דעת של לקוחות קודמים, ולא קשה למצוא כאלה ברחבי הרשת.

      אחרי שמצאתם המלצה על חברת ניקיון בירושלים חפשו עוד אחת נוספת לפחות, והשוו בין המחירים והשירותים שכל אחת מהחברות המומלצות מציעות. לכו עם החברה שנתנה לכם את הצעת המחיר הזולה ביותר ואת מכלול השירותים שנדרש לכם. אל תתפשרו ואל תתעצלו, כי ההבדל בין מחירי ניקיון יכול להגיע למאות שקלים. לא תתפלאו לגלות שאצלנו המחירים זולים יותר מאלו של המתחרים.

       

      למה להזמין חברת ניקיון בתים פרטיים בירושלים?

      יש מספר סיבות שבגללן תעדיפו להזמין דווקא חברת ניקיון על פני עוזרת בית:

      * מקצועיות – חברת ניקיון בעלת מונטין תהיה הרבה יותר מקצועית מעוזרת בית פשוטה. אנחנו שומרים על רמת איכות גבוהה ודואגים שהמנקים שלנו יספקו אותה לכל אורך עבודתם.

      * עקביות – כשאתם שוכרים עוזרת בית, תמיד יש סיכוי שהיא תהיה חולה, תצא לחופשה או לא תוכל להגיע מסיבה כזו או אחרת. לעומת זאת חברת ניקיון מקצועית לעולם לא תזניח לרגע את המחויבויות שלה, וזאת מכיוון שהיא מחזיקה מספר עובדים ולא רק עובד ניקיון אחד.

      * ציוד מיוחד – ניקיון בתים פרטיים בירושלים זה דבר אחד, אבל אם אתם רוצים לעשות פוליש לכל הרצפה או לנקות את שביל הגישה והקירות החיצוניים בלחץ מים גבוה, תצטרכו להזמין חברת ניקיון רצינית.

       

      ניקיון דירה חדשה בירושלים – זול ממה שחשבתם

      לניקיון של דירות מאוכלסות ומרוהטות יש בדרך כלל תוספת לעלות, וזאת מכיוון שצריך לדאוג לפנות את הרהיטים מהאזור שמטפלים בו, במיוחד אם עושים פוליש לרצפה. על אף שרצפה חדשה אמורה להיות נקיה, זה לא תמיד המצב, ולא נדיר שיש עליה כתמי צבע או כמובן אבק שדבק בה לאורך תהליכי הבנייה. לכן חובה להזמין חברה שתעזור לכם עם ניקיון דירה ריקה מקבלן בירושלים בזול, כך שתוכלו להיכנס לדירה חדשה כמו שדמיינתם אותה – מצוחצחת ומבריקה!

       

      אתם שואלים – אנחנו עונים

      כמה שעות תצריך חברת ניקיון לניקוי משרד בגודל של 100 מ"ר?

      בדרך כלל נשלים ניקיון של משרדים בגודל כזה תוך כשעה.

      האם אפשר להזמין חברת ניקוי בחיפה לשעות הבוקר המוקדמות מאוד?

      כן, אנחנו יכולים להגיע לכל מקום בחיפה בשעה שנוחה לכם.

      כמה זמן לפני פסח כדאי להזמין חברת ניקיון?

      בתקופת החגים יש גידול משמעותי בביקוש לשירותי ניקיון בחיפה, ולכן רצוי להקדים ולהזמין אותנו.

      יש לי בדירה קיר בריקים, האם הצוות של נקי כמו חדש יכול לנקות גם אותו?

      אנחנו מיומנים מאוד בביצוע כל סוגי פעולות הניקיון, בהתאמה מלאה לכל חומר שממנו עשויים הקירות והרצפות.