ניקיון לפני כניסה לדירה – נחסוך לכם זמן, מאמץ וכסף

איך יודעים שצריך להזמין חברת ניקיון לפני כניסה לדירה, למה זה מומלץ, איך הניקוי של חברת הניקיון שונה מהניקוי שאתם תעשו, האם כדאי לשלב פוליש בניקוי, כמה זמן מראש צריך להזמין את חברת הניקיון, כמה אמור לעלות הניקוי ואיך לוודא שמצאתם את חברת הניקוי הנכונה? כל השאלות האלה יקבלו כבר עכשיו מענה.

מעבר לדירה חדשה הוא רגע מרגש בחיים, אך הוא יכול להיות גם קצת מלחיץ. צריך לטפל בהרבה מאוד סידורים, לארוז את כל הפריטים שבבית, להזמין הובלה ולטפל בכל הבעיות שצצות בדרך – כי תמיד יש כאלה שלא ניתן לצפות אליהן. למזלכם, חברת נקי כמו חדש יכולה להקל עליכם לפחות בכל הנוגע לכניסה לדירה החדשה שלכם, וזאת על ידי טיפול בניקיון שלה מ-א' ועד ת'. אתם תיכנסו לדירה נקייה לחלוטין שכל מה שנותר לעשות בה זה לפרוק את הרהיטים, מוצרי החשמל והארגזים ולהתחיל לחיות את החיים הטובים. צרו איתנו קשר בטלפון ותוכלו לקבל מאיתנו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת – ללא כל התחייבות!

 

הזמינו ניקוי לדירה לפני אכלוס

מחיר מבצע מטורף

הסרת כתמים ישנים, אבק ולכלוך

ביצוע פוליש לפני המעבר לדירה

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון דירה לפני כניסה

ניקיון דירה חדשה לפני הכניסה – האם יש צורך?

כניסה לדירה חדשה מבטיחה לכם התחלה נקייה, אך כדי שהיא באמת תהיה כזו, הדירה עצמה צריכה להיות מצוחצחת. עם כל הבלגן של מעבר הדירה, הדבר האחרון שאתם צריכים זה עוד מטלה שתגזול מכם זמן ומאמץ, ושירותי הניקיון שלנו יכולים לעזור לכם מאוד. אז איך תדעו האם אתם צריכים את העזרה שלנו ואיזה סוג שירות להזמין? בדקו האם נדרש לכם ניקיון דירות קלאסי ופשוט או ניקוי דירה עמוק לפני שתיכנסו אליה:

ניקיון דירה קלאסי לפני כניסה ניקוי דירה עמוק לפני הכניסה
הבית חדש ונבנה לא מזמן

 

הבית ישן ומתפורר

 

הבית מתוחזק היטב

 

הבית לא עבר תחזוקה קבועה כמו שצריך לאורך השנים

 

הבית עבר ניקוי, אך לאחר בדיקה שלכם גיליתם שהוא לא נקי לפי הסטנדרטים שלכם

 

הדיירים הקודמים לא דאגו כלל לנקות את הדירה

 

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    למה להזמין חברת ניקיון לפני כניסה לדירה?

    הכי פשוט לנקות את הדירה כשהיא נקייה לחלוטין מרהיטים, והדרך היחידה שזה מתאפשר בלי הצורך להוציא אותם מהדירה היא לנקות אותה עוד לפני שמכניסים אותם אליה. לכן הזמן המושלם להזמין שירותי ניקיון לדירה חדשה או לדירה שכורה הוא בדיוק לפני שאתם נכנסים אליה יחד עם הרהיטים והפריטים שלכם.

    כשמזמינים בזמן חברת ניקיון מעבר דירה הופך לתהליך הרבה יותר פשוט ומהיר, וכמובן שהכנסת הרהיטים על ידי הסבלים תלכלך מעט את הדירה, אך לא כמו שהייתה לפני הניקיון. חלק מהמטרה שלנו זה לטפל בדברים שלא הייתם מקדישים להם זמן גם אחרי המעבר, כמו למשל צבע שנזל על הפאנלים, המחסן שצמוד לדירה (במידה ויש אחד), קירות המקלחת, מרפסת השירות וכל חלק אחר בבית שאנשים נוטים להזניח עקב חוסר זמן, רצון או יכולת להשקיע מאמץ. אנחנו ננקה אפילו את מה שלא ידעתם שאפשר וצריך לנקות.

     

    ניקיון דירה לפני מעבר

     

    שיטת הניקוי המנצחת והמתקדמת לטיפול בבתים

    אתם אולי מדמיינים שאנחנו נגיע לדירה שלכם עם מטאטא, מגב, סמרטוט ודלי, אך אנחנו לא עוזרי בית פשוטים, אלא חברת ניקיון מקצועית שנעזרת בציוד מקצועי כדי לטפל בדירה שלכם בדרך שבה אתם לעולם לא הייתם יכולים לנקות. ברשותנו מכונות ניקוי מקצועיות וחומרים שמיועדים באופן פרטני לכל סוג של רצפה ומשטח, בין אם זה אבן טבעית, שיש, גרניט פורצלן, עץ וכדומה.

    זאת ועוד, ברשותנו ניסיון של למעלה מ-15 שנה בניקוי עמוק לדירות, ואנחנו מגיעים לכל פינה ואזור בדירה שאתם לא מסוגלים אפילו לדמיין איך נקות אותם ביעילות. תנו לנו לטפל בניקיון הדירה החדשה שלכם ואתם תראו איך באמת נראה בית חדש ונקי שנעים להיכנס אליו ולחיות בו.

     

    ניקיון לפני איכלוס

    ניקיון לפני כניסה לדירה

     

    אפשרות לשלב פוליש לפני שתיכנסו לבית

    רוצים שהרצפה שלכם תבריק ותנצנץ? אפשר לשלב בשירות הניקיון שלנו גם פוליש לרצפות, שיגרום לרצפה שלכם להיראות הרבה יותר יוקרתית, גם אם מדובר ברצפות הכי זולות שיש. הפוליש שלנו מחזיק למשך 3-5 שנים, והוא יהפוך את הכניסה שלכם לבית לנעימה הרבה יותר, כשהרצפה תיראה נקייה יותר ממה שחשבתם שהיא יכולה להיות.

    הפוליש מסייע להסיר חלקיקי לכלוך שחדרו לנקבוביות של הרצפות, מסיר כתמים ביעילות ומחזיר לרצפה את הברק שהיה לה עוד ביום שהתקינו אותה ואף יותר מזה. כמובן שעל הפוליש תצטרכו לשלם מעט יותר, אך ההבדל במחיר מסתכם בכמה מאות שקלים בודדים, ואם יש לכם את הכסף הזה להשקיע מומלץ מאוד שתעשו זאת – אתם לא תצטערו על זה אחרי שתראו את התוצאות!

     

    ניקיון בית לפני מעבר דירה

    ניקיון לפני מעבר דירה

     

    כמה זמן מראש מזמינים ניקיון דירה לפני אכלוס?

    אם החלטתם שאתם מזמינים שירותי ניקוי לדירה לפני שתיכנסו אליה, אתם בטח שואלים את עצמכם מתי כדאי ליצור איתנו קשר, והתשובה תלויה בעונה. בעונת הקיץ לדוגמה, בה הרבה יותר אנשים עוזבים את הדירות שלהם כדי לעבור לחדשות, תצטרכו ליצור איתנו קשר שבועיים עד חודש מראש כדי לשריין לעצמכם שירותי ניקיון דירות לפני איכלוס ביום ובשעה שמתאימים לכם.

    בכל מקרה אחר תוכלו ליצור איתנו קשר שבוע מראש, אולם במקרים מסוימים ניתן להזמין אותנו אפילו יום לפני הניקוי הנדרש. פשוט הרימו אלינו טלפון ובררו מתי אנחנו פנויים – נעשה הכול כדי לספק לכם את השירות שנדרש לכם בזמן שמתאים לכם.

     

    ניקוי לפני כניסה לבית עושים רק פעם בחיים

    אתם לא תיכנסו שוב לדירה שלכם אחרי שתעשו זאת פעם אחת, וברגע שתיכנסו אליה יגיעו איתכם גם הרהיטים ומוצרי החשמל שלכם, שיקשו על ביצוע ניקוי עמוק כמו זה שניתן לעשות בדירה ריקה. לכן, אם אתם מתכננים להשתקע בדירה החדשה למשך מספר שנים, מומלץ שתזמינו שירותי ניקוי בית לפני כניסה ולא תוותרו על זה.

    הלקוחות משבחים אותנו על איכות השירות שאנחנו מספקים, ואנחנו מבטיחים לכם דירה נקייה ברמה שכמותה טרם ראיתם. אם יצא לכם לראות את הבית לפני כן מלוכלך, אתם ממש לא תזהו אותו אחרי הטיפול שלנו, וזאת הבטחה שאנחנו מתכוונים לקיים!

     

    ניקיון דירה לפני מעבר מחיר מומלץ

    אז כמה בעצם עולה לכם הניקיון שאנחנו מציעים? לא הרבה. המחיר תלוי כמובן בגודל הדירה, ותוכלו להיוועץ במחירון שלנו כדי לגלות כמה עולה לנקות דירה בכל גודל. באופן כללי העלות מתחילה ב-600 ₪ לדירה קטנה ויכולה להגיע גם ל-2,000 ₪ לדירה גדולה כמו פנטהאוז או וילה.

    אל תשכחו פרט חשוב מאוד – ניקיון בית לפני מעבר דירה חוסך לכם זמן, שאותו הייתם יכולים להקדיש לעבודה ואולי אף להרוויח יותר ממה שתצטרכו לשלם על השירות. לכן במקרים רבים יוצא משתלם להזמין חברת ניקיון מומלצת לדירה במקום לנקות אותה באופן עצמאי. עבודה שתיקח לכם יומיים ואף יותר תיקח לנו 6 שעות לכל היותר, אז תנו לנו להתאמץ במקומכם. תשקיעו את הזמן שחסכתם בדברים אחרים שדורשים את תשומת הלב שלכם לפני מעבר הדירה.

     

    שלמו על ניקיון דירה לפני כניסה מחיר זול

    רוצים לשלם פחות? אין שום בעיה! אנחנו מציעים מגוון שירותים רחב עם מחירים משתנים, כשביכולתכם להזמין ניקיון ללא פוליש או ניקיון לחלקים ספציפיים בדירה, למשל למסתור הכביסה המלוכלך או למחסן. בכל מקרה פרטני שכזה נספק הצעת מחיר על פי מ"ר של השטח שצריך לנקות, לכן מומלץ להתקשר ולשאול כמה עולה ניקיון דירה לפני כניסה לפי הדרישות והצרכים הפרטניים שלכם.

    חשוב עם זאת לציין שככל שאנחנו מנקים שטח גדול יותר, כך אנחנו מספקים הצעת מחיר זולה יותר לכל מ"ר. לכן בדקו מה באמת משתלם לכם לעשות – לפעמים מומלץ להוסיף כמה עשרות שקלים כדי לזכות בניקיון שלם יותר לדירה, במקום לחסוך את הכסף הזה ולהצטער על כך שלא השקעתם אותו כשיכולתם.

     

      לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

       

      בדקו המלצות וחוות דעת על ניקיון בתים לפני כניסה

      לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון מקצועית, מנוסה ובעלת שם, חפשו עליה המלצות וחוות דעת ברחבי הרשת. תוכלו למצוא כאלה על ידי חיפוש שם החברה בגוגל בצירוף המילה "המלצות", או שתיכנסו לדף הפייסבוק של החברה ותבדקו מה חוות הדעת שהשאירו הלקוחות הקודמים שלה.

      אם גיליתם שיש יותר תלונות מאשר תודות, אתם יכולים להיות בטוחים שלא מומלץ להזמין את חברת הניקיון שמצאתם. המשיכו לחפש ואל תחפפו בזה – אתם תתפלאו לגלות גם שחברות הניקיון המומלצות ביותר הן אלו שגובות את המחירים הזולים ביותר.

       

      שאלות ותשובות חשובות על ניקוי לבתים לפני אכלוס

      האם חייב לנקות בית לפני שנכנסים אליו?

      איש לא מחייב אתכם לנקות את הבית שאתם תחיו בו, אך מומלץ שלא לסמוך על אחרים בנוגע לניקיון של הדירה שלכם. עליכם לוודא בעיקר שלא יהיו בעיות כמו עובש בקירות שצריך לנקות.

      כמה עולה לנקות את הדירה לפני שנכנסים אליה?

      המחיר שתשלמו על הניקיון יכול לנוע בין 600-2,000 ₪, כשהכול תלוי בגודל הדירה ורמת הלכלוך שקיים בה. כך או כך, אצלנו תשלמו את המחיר הזול ביותר לניקוי הדירה, לא משנה מה מצבה!

      מה כלול בניקיון לדירה לפני הכניסה?

      מטרת הניקיון היא להשאיר לכם בית מצוחצח, מבריק ונקי, ולכן הוא כולל כל שירות שייתכן כי נדרש לכם, כולל ניקוי לתקרה, לקירות, לחלונות, למשטחים, לרצפות ועוד. אפשר לשלב גם פוליש.

      האם אפשר להיכנס לדירה אחרי שמסיימים עם הניקיון?

      תוכלו להיכנס לדירה מיד אחרי הניקיון, אך אם עשינו פוליש אתם תצטרכו לחכות עוד כמה שעות על מנת שהחומר יתייבש. נציין גם כי אחרי הפוליש צריך לחכות 24 שעות לפני שמכניסים רהיטים.