ליטוש שיש קיסר במחיר הוגן לכל כיס

התמחות של חברת ניקיון בליטוש שיש מחייבת היכרות עם ההבדלים בין סוגי הריצוף. בשביל לבצע עבודה מקצועית, מהירה ויסודית במחיר משתלם, כדאי לפנות עוד היום אל חברת נקי כמו חדש. אנו נשמח לעמוד לרשותכם מיד לאחר קבלת פרטים באתר ולספק לכם את כל המידע האמין והמעודכן על ליטוש שיש קיסר ברמה הגבוהה ביותר.

 

מלטשים שיש קיסר באופן מקצועי

מחיר הכי זול – בהתחייבות

אפשרות לחידוש הריצוף שיש אבן קיסר

15 שנות ניסיון בתחום

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ליטוש שיש קיסר

איך לנקות שיש אבן קיסר בצורה נכונה?

שיש קיסר מיוצר מתערובת של קוורץ, פיגמנטים ושרף פולימרי. בגלל שמדובר על סוג של שיש סינתטי, צריך לנקות אותו בהתאם ולהשתמש בחומרים הבאים לניקיון שיש קיסר:

√ משחת אסטוניש

√ ספוג הפלא

√ סבון כלים

מנגד, אסור בשום פנים ואופן לחשוף משטחי שיש קיסר לחומצות, חומרים אלקליים וחומרים מחמצנים. בנוסף, אסור להשתמש במסיר שומנים, סודה קאוסטית, חומר לניקוי תנורים, אצטון או חומרים שמכילים טריכלורואתילן או מתילן כלוריד. אם לא בטוחים לגבי החומרים הפעילים, אפשר לקרוא את ההנחיות המופיעות על המוצר ומפורטות על ידי היצרן של חומרי הניקיון. זכרו כי ניקיון ביתי ללא ניסיון עלול לגרום נזק לשיש, לכן כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית ומומלצת לביצוע המשימה.

 

מתי צריך לבצע ליטוש שיש קיסר?

ליטוש מתאים אם יש על הרצפה שקעים או חוסר אחידות. במקרים כאלה הניקיון לא יעזור, לכן עדיף לבצע ליטוש עדין לשיש קיסר ובצורה מקצועית. כמו כן, הליטוש רלוונטי בכל מקרה שבו יש לכלוכים שלא יורדים באף דרך אחרת. גם כאן, המטרה היא להשתמש במכונת ליטוש כדי להשיג אחידות בגובה רצפת השיש ולשמור עליה נקייה.

 

איך מבצעים שיוף שיש קיסר?

שיוף עדין ומקצועי מאפשר להסיר בעדינות את השכבה העליונה של שיש קיסר. למרות שמדובר על משטח סינתטי, השיוף של שיש קיסר חושף שכבה חדשה ומבריקה. עם זאת, אבן שיש קיסר נחשבת עדינה ולכן היא עלולה להתפורר במהלך השיוף. כדי למנוע את זה, מבצעים את השיוף והליטוש בכמה שלבים:

1. מורחים שכבת דמוי דבק להגנה על השיש

2. מרחיבים את המרווחים בין המרצפות וממלאים אותם בדבק לפי צבע השיש

3. מלטשים את השכבה העליונה לפי דרגות: מתחילים בדרגה 1 שהיא הגסה ביותר ומגיעים לדרגה 5 או 7 שהיא העדינה ביותר

4. מורחים שכבת סילר להגנה ואיטום

5. במידת הצורך ולפי בחירת הלקוח – מיישמים שכבת פוליש קריסטל (בנוסף לליטוש)

 

כל כמה זמן צריך לבצע חידוש שיש קיסר?

התדירות המומלצת עבור חידוש לשיש קיסר תלויה במצב הרצפה ובאופן שבו מתחזקים אותה. ברוב המקרים, ההמלצה היא לחדש וללטש את השיש כל 5-7 שנים. עם זאת, ניקיון של אבן קיסר על בסיס יומי עם מים וסבון כלים ללא מסיר שומנים יכול למנוע היווצרות של אבנית ולדחות את הצורך בליטוש ושיוף לתדירות של 10-15 שנים לפחות. מעבר לכך, יש להקפיד לייבש היטב את משטח השיש אחרי כל ניקיון כדי למנוע ריכוך-יתר והחלקה.

 

כמה עולה ליטוש שיש אבן קיסר?

העלות של ליטוש רצפת שיש קיסר גבוהה יותר מעלות ליטוש שיש מסוגים אחרים, בגלל העדינות ושכבת הדבק שצריך ליישם עליו. באופן עקרוני, המחיר יהיה גבוה ב-40-60 ש"ח למ"ר ויגיע סך הכל ל-60-100 ש"ח למ"ר. במידה ורוצים להוסיף פוליש קריסטל, צריך לשלם בנפרד כ-15-25 ש"ח למ"ר.

הליטוש יקר יותר מפוליש, אבל הוא כולל הסרה פיזית של שכבת השיש העליונה. במידה ואין צורך ללטש את הרצפה או משטחי השיש, אפשר לבחור רק פוליש קריסטל או פוליש וקס. כך משיגים את התוצאה הרצויה של הניקיון וחוסכים בהוצאות. בכל מקרה, כדאי לפנות למומחים של חברת נקי כמו חדש ולקבל ייעוץ בהתאמה אישית.