ניקיון משרדים בכפר סבא במחיר זול וברמה הגבוהה ביותר

איך בוחרים חברת ניקיון למשרד, מה ההבדל בין שרת במשרד לבין חברת ניקיון מקצועית, לאיזו שעה כדאי להזמין עובד ניקיון למשרד וכמה עולה ניקיון משרדים בכפר סבא? על השאלות האלו ועוד תקבלו כבר עכשיו תשובה.

אם אתם מנהלים עסק ומשרד, אתם יודעים כמה חשוב לשמור על מקום עבודה נקי ומסודר. תנאי המשרד שלכם ישפיעו על הרושם הראשוני שיהיה לכל מי שייכנס אליו, בין אם אלו לקוחות ובין אם אלו עובדים פוטנציאלים שתזמינו לראיון עבודה. כמובן שגם העובדים שבמשרד מצפים שהוא יהיה נקי בכל יום עבודה, ולכן צריך שיהיה אצלכם מישהו שידאג לתחזוקת ניקיון משרדים בכפר סבא. אנחנו בחברת נקי כמו חדש יכולים לספק את כל צרכי הניקיון והתחזוקה שלכם במשרד באופן קבוע ושגרתי או חד פעמי, וכדי לקבל הצעת מחיר משתלמת אתם רק צריכים להרים אלינו טלפון ולברר – זה לא עולה כסף, ואנחנו נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם.

 

ניקיון מקצועי למשרד בכפר סבא

החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בכפר סבא

ניקיון משרדים בכפר סבא בסטנדרטים גבוהים

כל משרד דורש עבודות תחזוקה שונות לשמירה על ניקיון. לכן מומלץ מאוד לדבר איתנו לפני שנתחיל בעבודה ולתת לנו דגשים שחשובים לכם בנוגע למקומות שאתם יודעים שיצטרכו התייחסות מיוחדת. אם למשל המשרד סובל באופן קבוע מתופעה של לשלשת ציפורים על חלונות ספציפיים, אל תחכו שנעלה על זה לבד. כדאי מאוד לספר לנו מה בדיוק הצרכים שלכם על מנת שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

יחד עם זאת, מאחר ששירותי ניקיון משרדים בכפר סבא הם חלק לא קטן מהעבודה השגרתית שלנו, אנחנו נדע לזהות בעצמנו גם מקומות שדורשים ניקיון ייחודי ופרטני ושאתם אולי לא מודעים אליהם. בין אם הניקיון יתבצע באופן קבוע ובין אם באופן חד פעמי, אנחנו נשאיר לכם משרד מצוחצח מכל בחינה.

 

בחרו חברת ניקיון משרדים בכפר סבא שתוכלו לסמוך עליה

אין דבר גרוע יותר מחברה שסגרתם איתה חוזה לניקיון שגרתי ושמבצעת אותו באופן שלא תואם לצרכים ולדרישות שלכם. סטנדרטים לקויים לניקיון משרדים, ניהול גרוע של צוות המנקים ותגובה איטית של החברה – כל אלה הם קשיים ובעיות שאתם מעדיפים שלא יצוצו, ואנחנו מבטיחים לכם שאצלנו זה לא יקרה.

אתם עסוקים בניהול המשרד שלכם ואין לכם זמן להתעסק גם עם חברת הניקיון, ולמען האמת, אתם גם לא צריכים. צוות ניקיון טוב הוא כזה שלא דורש מכם שום מיקרו-ניהול, וחברת הניקיון עצמה אמורה לטפל בכל בעיה שעלולה לצוץ. בין אם זה אספקת חומרי ניקיון ובין אם זה עבודה באופן שלא יפריע לתפקוד התקין של המשרד, אנחנו דואגים לכל, ואתם תוכלו להמשיך לנהל את המשרד שלכם כפי שאתם נדרשים, בלי להטריד את עצמכם בנוגע לניקיון שלו.

 

ניקיון משרד בכפר סבא – ההבדל בין שרת לחברת ניקיון

יש מנהלי משרד שמעדיפים להזמין מנקה באופן אישי שיעבוד תחת קורת הגג של החברה ויהיה השרת שלה, בעוד שאחרים מעדיפים להזמין חברה חיצונית שתטפל בכל צרכי הניקין של המשרד. ההבדל הוא בסדר גודל הניקיון שאפשר לזכות בו דרך כל נותן שירות, כשחברת ניקיון מקצועית תאפשר לכם ליהנות ממשרד נקי ומצוחצח באמת מכל בחינה.

אם בכל זאת החלטתם לשכור שרת באופן פרטי, מומלץ להזמין ניקיון מקצועי דרך חברה גדולה לפחות פעם בשנה. ניקיון שכזה יטפל לא רק בפנים המשרד באופן מוחלט, אלא גם בחוץ, וזאת בעזרת ניקוי עם לחץ מים גבוה. אנחנו גם יכולים להעביר פוליש על רצפת המשרד כדי להבריק אותה ולהפוך אותה למרשימה ויוקרתית יותר, מה שבהחלט ישפר את הרושם הראשוני שיקבל כל מי שייכנס אליו. את הפוליש צריך לעשות רק פעם ב-3 עד 5 שנים.

 

שירותים מיוחד שרק חברת ניקיון משרדים בכפר סבא מספקת

פרט לשמירה על הניקיון באופן קבוע במשרד, חברת ניקיון מקצועית שמתמחה בניקיון משרדים מסוגלת לפתור אתכם משלל בעיות שלא ידעתם שניתן לטפל בהן בקלות. בין היתר זה כולל למשל:

√ לכלוך וכתמים שמצטברים על קירות

√ הצטברות עובש בחדרי השירותים של המשרד

√ חיטוי משרדים

√ טיפול בריח רע שעולה מכל אזור או חלל במשרד

שימו לב שיש לא מעט חברות ניקיון משרדים בכפר סבא, אך לא כולן מספקות את אותה איכות של עבודה. לכן מומלץ ליצור קשר עם כל אחת ואחת ולוודא מה אתם מקבלים בתמורה למחיר שאתם משלמים. אנחנו מספקים לכם שירות שכולל הכול, ויותר מזה לא תצטרכו. איתנו המשרד שלכם יהיה תמיד נקי ומצוחצח לחלוטין.

 

מתי ללכת על ניקיון משרדים בשעות הערב בכפר סבא?

במשרדים קטנים של עסקים פרטיים כדאי להזמין מנקה לשעות הערב, אחרי שכולם במשרד סיימו את עבודתם בשעה 17:00 או 18:00. המנקה יגיע כדי לטפל ברצפה, בשירותים, במטבחון ובכל הזבל שנאגר במהלך היום, כולל ריקון פחים, ויכין את המשרד לקראת יום העבודה הבא. במצב שכזה ניתן לוודא כי לא יהיה שום מגע בין המנקה לבין העובדים במשרד, כשלמנקה יהיו מפתחות משלו למשרד והוא יגיע אחרי שכולם ילכו וידאג לנעול את הדלת אחרי שיסיים את עבודתו.

 

מתי להזמין ניקיון משרדים לפנות בוקר בכפר סבא?

אם מדובר במשרד הייטק שבו העובדים נוטים להישאר עד שעה מאוחרת במשרד, כדאי להזמין את הניקיון לשעות הבוקר המוקדמות. גם במצב שכזה לעובד הניקיון יהיה מפתח משלו למשרד, והוא ידאג לפתוח אותו לקראת הגעתם של העובדים בבוקר. בהתאם לגודל המשרד יתכן שהעובדים יפגשו את עובד הניקיון כשיגיעו לעבודה, אולם לא תהיה שום הפרעה למהלך העבודה התקין שלהם. הניקיון יתחיל במשרד עצמו ולאחר מכן יעבור למסדרונות, למטבחון ולחדר השירותים, כך שעמדות העבודה יהיו נקיות ומוכנות כבר בשעה מוקדמת, כשהעובדים מגיעים למשרד.

 

מתי ללכת על מנקה משרדים בכפר סבא במהלך היום

במשרדים גדולים במיוחד מומלץ להעדיף ניקיון שגרתי במהלך היום, אשר מתבצע על ידי צוות שלם של מנקים שעובדים במקביל – כל אחד בשטח שנקבע לו מראש. מדובר בניקיון למשרדים עצומים שמתפרשים על פני מספר קומות ושבהם יש תנועה רבה של אנשים – בין אם עובדים ובין אם מבקרים. באופן שכזה ניתן לוודא תמיד שהמשרד יהיה נקי וראוי לעבודה בכל שעות היום, כשהלקוחות שלכם לא יצטרכו להתרשם לרעה מרמת הניקיון והתחזוקה של המשרד.

 

משרדים גדולים וקטנים – אנחנו מטפלים במשרדים בכל גודל

אם יש לכם משרד קטן תוכלו להסתפק בעובד ניקיון אחד שיגיע פעם בשבוע, פעמיים בשבוע או מדי יום כדי לטפל בתחזוקה ובניקיון של המשרד, אולם אם אתם מנהלים משרד גדול, תצטרכו צוות גדול בהתאם שיטפל במשרד באופן יומיומי ושוטף. אנחנו יכולים לספק את כל הצרכים שלכם בנוגע לניקיון המשרד, ואתם רק צריכים לספק לנו מה גודל המשרד שלכם והאם יש דגשים מיוחדים שחשובים לכם.

 

אצלנו משלמים על ניקוי משרדים בכפר סבא מחירים משתלמים

אז כמה בעצם משלמים על ניקוי המשרד? הכול תלוי בתדירות הניקיון הנדרשת וכמובן בגודל המשרד. תוכלו להיוועץ בטבלת המחירון הבאה שהכנו לכם ושתראה לכם לאילו עלויות תוכלו לצפות אצלנו.

תדירות הניקיון הנדרשת עלות ניקוי משרד בכפר סבא
כמה עולה ניקיון חד פעמי למשרדים?

מומלץ לקבל הצעת מחיר גם לפוליש לרצפה במשרד – פרטים בטלפון.

1,900 – 200 ₪
מה מחיר ניקיון פעם בשבוע למשרדים?

ניקיון למשרדים קטנים עד בינוניים – אפשר גם בסופי שבוע.

1,900 – 250 ₪
מה עלות ניקיון פעמיים בשבוע למשרדים?

ניקיון למשרד בינוני עד גדול בשעות הערב או הבוקר.

3,300 – 300 ₪
כמה עולה ניקיון יומיומי למשרדים?

ניקיון שוטף בבוקר או בערב, או לאורך כל היום.

6,500 – 400 ₪