ניקיון משרדים בהרצליה לפי לוח זמנים שמתאים לכם, ללקוחות ולעובדים

עמידה בלוח זמנים היא הקריטריון החשוב ביותר לבחירת שירותי ניקיון שמיועדים לסקטור העסקי והמסחרי. אם מקבלים התחייבות לעמידה בלוח זמנים, אפשר לשלב את הניקיון בלי שהתפוקה של העובדים תיפגע ובלי שזה יפריע להם.

בנוסף, זה מבטיח את המשך פעילות העסק מבחינת שעות קבלת קהל ובלי הפתעות לא נעימות. עם חברת נקי כמו חדש למשל, גם העובדים וגם הלקוחות שלכם ירגישו את התוצאות של ניקיון משרדים בהרצליה והסביבה – בלי לשים לב שזה בכלל קרה!

 

ניקיון מקצועי למשרד בהרצליה

החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בהרצליה

איך לבחור חברת ניקיון משרדים בהרצליה?

הדרך להבטיח עמידה בלוח זמנים היא לתאם שירות מול חברת ניקיון מומלצת. אם החברה מכירה את האזור, זה אומר שאפשר לפנות אליה גם בשביל לקבל שירותי ניקיון קבועים וגם כדי לתאם שירות בהתראה קצרה: כמו למשל אחרי חלילה הצפה, שריפה, לפני פגישה חשובה, אחרי אירוע לעובדים או במהלך ימי כיף.

השוואה בין חברות ניקיון משרדים בהרצליה כוללת בדיקה מראש של אזורי מתן השירות. לאחר מכן, צריך לבדוק האם החברה משמשת בחומרי ניקיון ירוקים שמאושרים על ידי משרד הבריאות ויש להם כמה יתרונות:

√ עמידה בתקן הישראלי

√ מוניטין טוב יותר למשרד ולעסק

√ ניקיון יסודי – שמבטיח שימוש חסכוני

 

ניקיון משרד בהרצליה עם חומר שמתאים לסוג המשטח

שירותי ניקיון למשרדים מחייבים התאמה של החומר לסוג המשטח והריצוף. על משטחים בעלי חריצים רבים מיישמים חומרי ניקיון בריכוז של 2-5 מ"ר לליטר, בעוד במשטחי שיש וקרמיקה מיישמים כמות של 8-10 מ"ר לליטר.

במשרדים מעוצבים עם פסלים, מעקות וריצוף פנימי או חיצוני משיש צריך להשתמש בחומר שמספק עמידות. קודם מנקים את המשטח מעובש ולכלוך, לאחר מכן מייבשים אותו ואז מפזרים את החומר בשתי שכבות באמצעות מרסס בלחץ נמוך. את הריסוס מבצעים בשכבה אחת במאוזן ובשכבה אחת במאונך וצריך להמתין לייבוש מלא תוך 24 שעות.

אם רוצים לנקות ולהבריק חלונות, מראות ומשטחי עבודה צבועים ומצופי לכה, צריך להשתמש בחומר ניקוי רב תכליתי שמבריק שומנים ביעילות ומתאדה מהר. קודם מרססים אותו על המשטח, לאחר מכן מנגבים עם מטלית יבשה שאינה משאירה סיבים ואז מפזרים את המוצר כדי לאסוף את הלכלוך. מייבשים בתנועה אחת ומשאירים שכבת מגן שדוחה אבק ולחות.

 

ניקיון משרדים בשעות הערב בהרצליה – מתי זה עדיף?

את המשרד כדאי לנקות אחרי שעות העבודה. הכי נוח לתאם ניקיון משרדים לשעות הערב, כדי שהוא יתבצע בלי לקטוע את רצף העבודה או את הזמינות בקבלת הקהל. אם מדובר על משרדים גדולים שאותם צריך לנקות כמה פעמים ביום, אפשר להחליט שאת האזור שבו העובדים נמצאים מנקים בערב – בעוד את שאר האזורים מנקים בבוקר או אחר הצהריים.

הניקיון השוטף מבוצע בשעות הערב אך בגמישות והתאמה לצרכי המשרד. במידה ומחליטים למשל לערוך אירוע או ישיבה בשעות מאוחרות, יכול להיות שעדיף לתאם הגעה מוקדמת יותר. חוץ מזה, יש מקרים שבהם הניקיון המומלץ מתבצע ממש בשעות הבוקר המוקדמות.

 

ניקיון משרדים לפנות בוקר בהרצליה והיתרונות שלו

האלטרנטיבה לניקיון בשעות הערב היא לתאם את השירות לפנות בוקר. זה מתאים אם רוצים לקיים על הבוקר פגישה חשובה, אם רוצים להכין את המשרד לביקור של אורחים או אם מעוניינים לשפר את המוטיבציה של העובדים.

הניקיון לפנות בוקר דורש תיאום מבחינת זמני האיסוף והפינוי של האשפה. אם מנקים משרד שנמצא בהרצליה פיתוח למשל, צריך לבדוק מתי העירייה מגיעה כדי לאסוף גזם ופסולת. לשם השוואה, במרכז העיר מועדי הפינוי שונים ולכן משרדים שנמצאים שם נדרשים לתאם את זה אחרת.

 

ניקוי משרדים בהרצליה מחירים מומלצים – רק אצלנו!

המחירים משתנים לפי גודל המשרד, מספר העובדים ותדירות הניקיון. בנוסף, עלות ניקוי משרד בהרצליה מתומחרת לפי שעה, לפי מ"ר או במחיר גלובלי לחודש. ניקיון של משרד בגודל 80 מ"ר 3 פעמים בשבוע ושעה וחצי כל פעם בשעות הערב יעלה לדוגמה כ-2400-2,800 ש"ח, בעוד אספקה של מוצרי טואלטיקה כמו נייר וסבון ידיים מתומחרת בנפרד.

 

מנקה משרדים בהרצליה לעומת חברה מקצועית

אחת ההתלבטויות של בעלי משרדים היא בין ניקיון שמתבצע על ידי אדם בודד לבין העסקת חברה. בשביל לקבל החלטה מושכלת, צריך לבצע השוואה יסודית שמבוססת על כמה פרמטרים:

מנקה חברה
זמינות נמוכה. אם המנקה חולה או בחופשה, המשרד לא יהיה נקי מלאה. לחברה מקצועית יש צוות שלם ואפשרות להחליף עובד חולה בעובדים אחרים
אפשרויות תשלום מוגבלות. תשלום לפי שעה מגוונות. אפשרות לתשלום פר יום, שבוע או חודש
שירות בסיסי בלבד. לא ניתן לתאם פוליש לרצפה, ליטוש מרצפות הברקה או שאיבת שטיחים מקיר לקיר מורחב. אפשרות לתאם מגוון רחב של שירותים, כולל ריקון פחים, ניגוב שולחנות, טאטוא, ניקיון מטבחון ושירותים, שטיפת רצפה, ניקוי חלונות, ניקוי דלתות וניקוי מקררים

 

הבדלים בין ניקיון של משרדים גדולים וקטנים בהרצליה

כל המשרדים זקוקים לניקיון. מנגד, יכולים להיות הבדלים בין הדרישות של בעלי משרדים גדולים וקטנים. ההבדל העיקרי הוא בתדירות: בעלי משרדים קטנים יכולים להסתפק בניקיון פעם בשבוע, בעוד משרדים גדולים בהרצליה צריך לנקות פעם ביום מינימום. מעבר לכך, במשרדים קטנים יש פחות עובדים ולכן הניקיון יכול להתבצע במהלך היום.