חברת ניקיון בכפר סבא עם ניסיון מוכח

ניסיון משחק תפקיד חשוב בשירותי ניקיון. אלו חדשות מעולות לתושבי השרון שמחפשים חברת ניקיון בכפר סבא, כי לחברת נקי כמו חדש ניסיון של מעל 15 שנה ונשמח לצרף אתכם למשפחת הלקוחות המרוצים מיד לאחר השארת פרטים באתר.

 

הזמינו חברת ניקיון מקצועית בכפר סבא

מחיר הוגן לכל כיס

ניקיון דירות, בתים פרטיים ואחזקת מבנים

אפשרות להזמין ניקוי + פוליש + ליטוש

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

חברת ניקיון בכפר סבא

מי הלקוחות של חברת ניקיון בכפר סבא?

בעיר מתגוררים כיום כ-110 אלף תושבים שמפוזרים בכ-40 אלף בתי אב, מה שהופך אותה למרכז מינהלי, מסחרי, תרבותי, כלכלי וחינוכי של כל אזור דרום השרון. בנוסף, זה מסביר את הביקוש לשירותים של חברת ניקיון בכפר סבא מצד אחד – ואת הדרישות של קהל היעד מצד שני.

הבעיה היא שלא כל חברת ניקיון עומדת בסטנדרטים. זו היא עיר מבוססת שמכונה "העיר הירוקה", יש בה מרכז תעשייה גדול שמנקז אליו אוכלוסייה חזקה והיא אף חברה בארגון פורום ה-15 יחד עם ערים עצמאיות נוספות. בתנאי פתיחה כאלה, רק חברה מקצועית ומובילה תצליח לספק לתושבי העיר את שירותי הניקיון שיעמדו בדרישות שלהם.

 

ניקיון דירה לפני כניסה בכפר סבא

ניקיון לפני מעבר דירה בכפר סבא

 

חברת ניקיון בתים בכפר סבא והשירותים הבולטים שהיא מספקת

התמקדות בבתים פרטיים מאפשרת לחברה מקצועית לספק שירותי ניקיון שמתאימים לתושבי כפר סבא בשכונות כגון ותיקים, אקרמן, סירקין ושיכון עלייה. אלו שכונות יחסית ישנות, אבל יש בהן המון בתים פרטיים ונכסי יוקרה שעברו שיפוץ.

מטבע הדברים, כאשר בעלי בתים פרטיים בכפר סבא מזמינים שירות ניקיון הם מצפים שהוא יכלול גם פוליש, ליטוש מרצפות, טיפול במדרגות, ניקיון של ריצוף החוץ בגינה או בחצר וניקיון פאנלים.

 

הזמינו חברת ניקיון בתים פרטיים בכפר סבא לניקיון קומפלט

נמאס לכם לראות שביל גישה מושחר בדרך לבית? הקירות החיצוניים צריכים לעבור שטיפה רצינית? רוצים לנקות את הבית כולו לקראת פסח אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? תשאירו לנו את העבודה. אנחנו נטפל בכל הבית שלכם וננקה את כולו – כולל השטח החיצוני בעזרת לחץ מים גבוה. בתוך הבית נוכל גם לעשות פוליש, ושירות משולב שכזה של ניקיון בתים פרטיים בכפר סבא יחד עם פוליש יצא לכם משתלם ביותר. אנחנו נחדש את המראה של הרצפה שלכם ונבריק אותה ברמה שתדהים את כל מי שיראה אותה.

 

ניקיון דירה חדשה בכפר סבא – ככה נכנסים לבית חדש

איך אתם מדמיינים את הכניסה שלכם לבית החדש? האמת היא שמחכה לכם הרבה עבודת ניקיון, ועדיף לבצע אותה עוד לפני שתכניסו לדירה רהיטים ותתחילו לחיות בה. דירות חדשות מקבלן תמיד נותרות מלוכלכות עד שמישהו נכנס לגור בתוכן, ועדיף להזמין חברת ניקיון מומלצת שתיקח על עצמה את המשימה הזו ותבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

שירותי ניקיון דירה ריקה מקבלן בכפר סבא הם כלל לא יקרים, מאחר שלא נדרשת הרבה עבודה, וכל השטח פנוי לניקיון בלי שום צורך בעבודות הכנה. תוך שעות בודדות הדירה תהיה מוכנה לכניסתכם, כשהיא תהיה נקייה ומצוחצחת בדיוק כמו שדמיינתם את הבית החדש שלכם.

 

מתי כדאי להזמין חברת ניקיון מומלצת בכפר סבא?

המלצה של לקוחות מרוצים יכולה לעזור לתושבי העיר להבין מתי בשנה עדיף להזמין שירותי ניקיון. חברת ניקיון מומלצת בכפר סבא לדוגמה בדרך כלל תגבה מחיר גבוה יותר בתקופות מבוקשות, כמו ראש השנה, פסח והחודשים יולי-אוגוסט שבהם מתבצעים הרבה מעברי דירה. לכן, שווה להשתמש בהמלצות של תושבי העיר ולהתייעץ עם שכנים, חברים ובני משפחה כדי להבין באיזה זמן בשנה הכי נכון להזמין חברה מקצועית ומנוסה.

 

בבחירת חברת ניקיון בכפר סבא המלצות משחקות תפקיד משמעותי

השאלה היא עד כמה אפשר לסמוך על המלצות של אנשים אחרים. גם אם גרים ליד מישהו ושואלים אותו על המלצה על חברת ניקיון בכפר סבא שהוא השתמש בשירות שלה, זה לא מבטיח שמה שמתאים לו יתאים גם לכם. לכן, מה שחשוב לעשות זה לבדוק מה בדיוק כוללת כל חוות דעת מבחינת התוכן שלה.

המלצה משכנעת תהיה מבוססת על דוגמאות והסברים. היא תכלול לא רק התייחסות כללית לשירות שהחברה נתנה, אלא גם פרטים ספציפיים על לוח הזמנים ועל המחיר. בנוסף, המלצות משחקות תפקיד משמעותי כי הן אמורות לעזור לכם לדעת איזה שירות של כל חברה רלוונטי עבורכם ואיזה לו. בהקשר הזה, צריך להבין את ההבדל בין שירות שמתאים לבעלי בתים פרטיים בכפר סבא לבין שירות ייעודי לדיירים בבתים משותפים.

 

שירותי חברות ניקיון ואחזקה בכפר סבא

האפשרות לרכז שירותי ניקיון ואחזקה תחת קורת גג אחת היא דרך מעולה לחסוך בהוצאות. בכפר סבא לדוגמא יש המון פרויקטים חדשים של בנייני מגורים משותפים, בעיקר באזור מערב העיר וסביב שכונות כגון סביוני הכפר או השכונה הירוקה. במיקום כזה, חברות ניקיון ואחזקה בכפר סבא יכולות להחליף את ועד הבית ולעזור לדיירים לשמור על רמת חיים גבוהה.

הנה למשל כמה שירותים בולטים שאותם בעלי דירות בבנייני מגורים משותפים בעיר יכולים לתאם מול חברה מקצועית ומנוסה:

√ ניקוי מעליות ולובי

√ ניקיון של חדרי מדרגות וקומות מגורים

√ תחזוקת שטחים משותפים: גינה, חצר, חניון תת קרקעי וחניון חיצוני

אם רוצים להשוות בין חברות שמציעות שירותים דומים, צריך לבדוק מי נותנת מענה במקרים דחופים וכל כמה זמן מגיע צוות ניקיון בכפר סבא כדי לנקות את הבניין. אלו שיקולים משמעותיים, בעיקר לבעלי נכסים שגרים בעיר מבוקשת ורוצים לשמור על ערך הדירה והנכס שלהם.

 

כמה עולה השירות של חברת ניקיון בתים משותפים בכפר סבא?

השירות של ניקיון בתים משותפים שונה משירות לאנשים פרטיים גם מבחינת הגורם המשלם. בעוד בבית פרטי רק בעלי הנכס משלמים על השירות, תושבי כפר סבא שגרים באחת השכונות החדשות שבהן בנייני מגורים משותפים צריכים להסכים ביניהם על החלוקה בגביית ועד הבית.

הפתרון הוא לרכז גם שירותי ניקיון וגם שירותי אחזקה מול אותה חברה. במקרים כאלה, אין צורך ביותר ממפגש אחד של הדיירים כדי לקבוע תקציב ולהחליט כמה מוכנים לשלם. לאחר מכן, ניתן לבדוק איזו חברה בכפר סבא גובה מחיר לפי מ"ר ואיזו לפי מחיר גלובלי. אם מזמינים את החברה לבית משותף בתדירות של כמה פעמים בשבוע, המחיר כבר יכלול את כוח האדם וחומרי הניקיון.

 

חברת ניקיון דירות בכפר סבא לשירותי ניקיון בגובה

חברה שמספקת שירות לבנייני מגורים ובתים משותפים צריכה להגיע עם ציוד מתאים. כך לדוגמא יש הבדל בין ניקיון דירות בכפר סבא בבניינים גבוהים לבין בתים פרטיים, בעיקר מבחינת ניקוי חלונות בגובה.

את החלונות החיצוניים של הקומות הגבוהות בבתים משותפים אפשר לנקות בשיטות שונות ובהן:

א. ניקיון של חלונות וחיפוי חיצוני בקומות ביניים באמצעות פיגומים – שימוש בפיגומים רלוונטי בעיקר אם רוצים לנקות חלונות או קירות חיצוניים בבניין של מעל 10 קומות. ספציפית בכפר סבא כמעט ואין פרויקטים כאלה, למעט בשכונות שעברו התחדשות עירונית או בקצה שכונת גאולים שגובלת בתחנת הרכבת כפר סבא-נורדאו.

ב. סנפלינג לניקיון של חלונות גבוהים במיוחד – שיטת הסנפלינג יכולה להתאים לניקיון של חלונות אחרי שיפוץ בקומות העליונות, בעקבות התחדשות עירונית או בבניינים החדשים באזור דרום השרון. היתרון של השיטה הוא נגישות גבוהה לכל האזור החיצוני של הבניין, לרבות לחיפוי, אך החיסרון הוא מחיר גבוה.

ג. במות הרמה לניקיון משטח משותף של בניין מגורים או שכונה – במות הרמה מתאפיינות בכך שהן מוצבות על פני השטח ואין צורך לעלות על הגג כדי להשתמש בהן לניקיון של החלונות הגבוהים. לכן, אפשר לשלב במות הרמה גם בשיפוץ דירת מגורים ולא חייבים לגייס את הסכמת כל הדיירים.

ד. אוסמוזה הפוכה לניקיון חלונות בכל הקומות – השיטה של אוסמוזה הפוכה היא השכיחה ביותר לניקיון של חלונות דירות גם בבתים פרטיים וגם בבנייני מגורים. ההבדל הוא שבבנייני מגורים משתמשים במוט ארוך יחסית, בעוד בבתים צמודי קרקע ניתן לעשות את זה ישירות מהחצר או הגינה.

 

מה היתרונות של ניקיון אחרי שיפוץ בכפר סבא?

המון אזורים בכפר סבא נמצאים בתנופת בנייה. ההבדל הוא שבעוד קבלנים או יזמים מזמינים חברת ניקיון אחרי שיפוץ בכפר סבא כאשר הם מבצעים פרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38 או פינוי-בינוי, אנשים פרטיים הם אלו שצריכים לדאוג לשירות כזה בשיפוץ של הבית הפרטי.

בין אם יזם, קבלן או אדם פרטי מזמינים שירות ניקיון, אין ספק שמשתלם יותר לעשות את זה מול חברה מקצועית מאשר לבד. חברה שכזו מגיעה עם חומרי ניקיון ייעודיים לניקוי דירה לאחר שיפוץ, להסרת ערפל של מלט או רובה ולטיפול במרצפות רגישות כמו גרניט פורצלן או קרמיקה. כמו כן, החברה מביאה צוות שעובד עם מטאטא מקרצף ואחרי שהיא מסיימת את הפרויקט כבר אין זכר לשאריות חומרי הבניין.

 

חברת ניקיון בכפר סבא מחירים של עבודה נקודתית לעומת עבודה כוללת

חברה מקצועית יכולה לספק שני סוגים עיקריים של שירותי ניקיון לאנשים פרטיים: עבודות ניקיון נקודתיות או שירות ניקיון כולל. בעבודות נקודתיות, המחיר נקבע לפי מ"ר או מספר הפריטים בבית. בשירות כולל, המחיר נקבע לפי מ"ר. אז כדי לדעת כמה עולה ניקוי דירה בכפר סבא, צריך להגדיר את אופי ומאפייני הפרויקט.

המחיר הממוצע לניקיון דירות בכפר סבא הוא 1,800 ש"ח. בדירת 4 חדרים הוא יהיה 1,500 ש"ח, בדירת 5 חדרים 1,800 ש"ח ובדירת 6 חדרים 2,000 ש"ח. בנוסף, הנה למשל כמה עבודות שביצענו והמחיר שלהן:

סוג העבודה מחיר
ניקוי חלונות בגובה בבניין אחרי תמ"א 38 בשכונת סביוני הכפר 55 ש"ח לחלון
ניקוי גרנוליט וריצוף חוץ סביב בית פרטי בשכונת ותיקים 35 ש"ח למ"ר
ניקוי כללי כולל חלונות, מטבח, ארונות, חדרי שירותים, דלתות וקרצוף רצפה 25 ש"ח למ"ר
ניקיון מטבח, שירותים ואמבטיה לפני מעבר לדירת 4 חדרים בגודל 110 מ"ר – כולל ניקוי פאנלים, חלונות, תריסים, ידיות, מפסקי חשמל, שקעים, דלתות, משקופים ורצפה אבל לא כולל מכשירי חשמל ורהיטים (תוספת של 500 ש"ח במידה והניקיון מתבצע אחרי ההובלה) 1,800 ש"ח

 

ניקיון דירה לפני כניסה בכפר סבא ברמת לכלוך גבוהה

המיקום האטרקטיבי של העיר בדרום השרון הופך אותה למקור משיכה עבור סטודנטים שלומדים באזור, זוגות צעירים וכמובן משפחות עם ילדים. לכן יש המון תנועה בדירות להשכרה או מכירה, שמחייב שירות ניקוי לפני מעבר בכפר סבא ברמה הגבוהה ביותר.

העניין הוא שחברה שעובדת בעיר גדולה מתמחרת את השירות שלה לאנשים פרטיים לפי רמת הלכלוך. ככל שרמת הלכלוך גבוהה יותר, כך עולה כמות העבודה ולכן גם המחיר. אז בעוד בדירות חדשות מקבלן רמת הלכלוך יחסית נמוכה, בדירות ישנות ומוזנחות רמת הלכלוך גבוהה. אם עוברים לדירה ברמת לכלוך גבוהה, חשוב לקבוע פגישה מקדימה עם החברה ולהעריך עלות שירותי הניקיון לפי הפרמטרים הבאים:

√ כמות העבודה

√ סוג הציוד

√ מספר העובדים הנדרש

√ תזמון הניקיון – כמו למשל לפני או אחרי ההובלה.

 

מה תהליך הניקיון והעבודה של חברות פוליש בכפר סבא?

גם במעבר לדירה ישנה וגם ברכישת דירה חדשה מקבלן, כדאי לשלב שירותי פוליש לבית יחד עם ניקיון. כאשר אותה חברה מספקת שירותי פוליש וניקיון בכפר סבא אפשר לחסוך בהוצאות ובזמן.

תהליך העבודה מתחיל בשטיפה של הבית בצורה יסודית וטובה. לאחר שהרצפה מתייבשת, מורחים עליה את חומר ההברקה ומיישמים אותו בעדינות באמצעות מטלית לחה. לאחר מכן בוחרים אם לבצע פוליש וקס או פוליש קריסטל.

 

כמה עולה פוליש לרצפה בכפר סבא?

מבחינת התוצאה, כל פוליש מבריק את הרצפה אבל מיישמים אותו אחרת: פוליש וקס למשל מיושם עם חומר שמורחים על הרצפה באמצעות גלגל הברקה מסתובב ובצורה חיצונית בלבד. זה פוליש שמחזיק מעמד 6-12 חודשים, הוא יעלה 10-20 ש"ח למ"ר ובדירה מאוכלסת צריך להוסיף לשירות כ-500 ש"ח על הזזת הרהיטים.

לשם השוואה, פוליש קריסטל מיושם באמצעות צמר פלדה וגלגל הברקה ובהחדרת החומרים לעומק הריצוף. הוא מחזיק מעמד כ-3 שנים בממוצע ואף מגן על הריצוף מפני שריטות, אבל יקר יותר ומתומחר בטווח של 15-35 ש"ח למ"ר.

 

שאלות ותשובות

האם חברת ניקיון בכפר סבא יכולה לנקות כל סוג של מבנה?

חברת ניקיון גדולה עם ניסיון כמו שלנו יכולה לספק לכם שירותי ניקיון מכל הסוגים כולל ניקיון מבנים, כגון מסעדות, בניינים משותפים, משרדים ועוד.

האם ניתן להזמין שירות של ניקיון אחרי אירוע דרך חברת ניקוי בכפר סבא?

דרכנו תוכלו להזמין כל סוג של ניקיון בכפר סבא כולל ניקוי גן אירועים, דירה, בית או משרד אחרי אירוע במחיר הוגן!

האם ניתן להזמין חברת ניקיון מהיום להיום בכפר סבא?

אנו ממליצים לכם לקבוע את הניקיון מראש, אך אם אתם זקוקים לניקיון דחוף, חייגו אלינו וקבלו ייעוץ בחינם לגבי שעות הזמינות ושאר הפרטים.

מה צריך לעשות לפני שחברת ניקיון מגיעה?

אין צורך בהכנות מיוחדות לפני ההגעה של חברת ניקוי בכפר סבא.