פוליש ווקס לרצפה מבצעים עם חברת ניקיון מנוסה!

פוליש וקס הוא חומר שמכיל שעווה ואת התוצאות שלו רואים מהר מאוד על הרצפה. בעזרת הפוליש אפשר להפוך את הרצפה למבריקה יותר, לחסוך את הצורך בריצוף מחדש של הבית ולחסוך בהוצאות. עם זאת, חשוב לדעת איך ליישם אותו ולכן הצעד הבא הוא להשאיר פרטים באתר ולהזמין את השירות המקצועי של חברת נקי כמו חדש.

 

פוליש ווקס לרצפה בדירה או במשרד

החל מ-10 ₪ למ"ר

חברת ניקיון שמתמחה בפוליש ווקס

מחזירים לריצוף שלכם מראה מבריק ונקי!

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

פוליש ווקס לרצפה

פוליש ווקס – כללי עשה ואל תעשה

לפני שמיישמים פוליש ווקס, צריך להבין מתי או יותר נכון איפה הוא לא מתאים. הנה למשל הדגשים העיקריים בהקשר הזה:

1. לא כדאי למרוח פוליש ווקס על מדרגות או חללים רטובים, מרפסות וחדרי רחצה כדי לא להחליק

2. אין למרוח פוליש ווקס על אריחי קרמיקה מסוג גרניט פורצלן

3. אין להשתמש בפוליש כדי להגן על משטח הרצפה משריטות

מנגד, פוליש הוא ללא ספק בין שירותי הניקיון הטובים ביותר אם רוצים להבריק את הרצפה. באמצעות פוליש ווקס לרצפה אפשר לחדש את המראה שלה בתוך מקסימום שעה. בנוסף, פוליש לרצפה משלים מעולה שירותי ניקיון. מבחינת סוג הריצוף, הוא מתאים למשטחי PVC, לינולאום, גומי, טרצו, שיש ורצפות חמר.

 

מתי יש צורך לעשות ווקס לרצפה?

ווקס לרצפה יתאים אחרי ניקיון וכדי להבריק את המשטח. באופן כללי, יש צורך לעשות אותו אם הרצפה ישנה ומתפוררת במיוחד, כי החדרת חומרים כימיים וקרצוף חזק עלולים במקרים כאלה להרוס את המרצפות ולגרום יותר נזק מתועלת.

כמו כן, הוא יכול להתאים אם רוצים לחדש את מראה הריצוף בלי לחרוג מהתקציב – כי הוא זול יתר מפוליש קריסטל. חשוב לזכור שזהו פוליש שמבוצע חיצונית בלבד, לכן אפקט ההברקה הוא תוצאה של שכבת השעווה ולא מחדירים אותו פנימה לרצפות.

 

איך עושים פוליש ווקס למרצפות?

את הפוליש מיישמים לפי סוג הריצוף בכמה שלבים שונים. בין אם מדובר על בית או דירה, צריך לבדוק קודם כל באיזה סוג ריצוף מדובר. אם לא מדובר בריצוף מסוג גרניט פורצלן או כמובן פרקט, מתיזים 25-30 גרם של חומר ווקס לרצפה לכל 2 מ"ר של המשטח.

בשלב הבא מפזרים את החומר באופן שווה באמצעות סמרטוט או מכונה מתאימה עם גלגל מסתובב. משאירים אותו להתייבש במשך 20-30 דקות, נמנעים מדריכה על הרצפה ונזהרים להחליק. לאחר מכן מורחים שכבה נוספת, ממתינים עוד כחצי שעה ומשפרים את הברק של כל חלל הפנים.

למרות שלא מחדירים את הווקס למרצפות, המכונה המקצועית שמאפשרת ליישם אותו מבטיחה תוצאות טובות. למעשה, זה ההבדל בין ניסיון ליישם לבד את החומר לבין פניה לחברת ניקיון מקצועית עם ניסיון עשיר בתחום.

 

כל כמה זמן מחדשים פוליש ווקס לדירה?

תדירות פוליש ווקס נקבעת לפי המטרות שאותן מנסים להשיג ואופי השימוש במשטח. אם יש הרבה תנועה בדירה, אפשר לחזור על פעולת הפוליש אחת לחצי שנה ומומלץ לשלב אותה עם שירותי ניקיון קבועים. במקרים של חדרים שאין בהם שימוש, פוליש וקס אמור להחזיק מעמד שנה לפחות. אם רוצים לשמור על איכות הווקס לאורך זמן, כדאי לשטוף את הרצפה עם חומרי ניקיון מתאימים בלבד.

 

פוליש ווקס לרצפה מחירים ועלויות משוערות

מחיר הפוליש מושפע מגודל הרצפה ולרוב יעלה 10-15 ש"ח למ"ר. בנוסף, אפשר לדעת כמה עולה פוליש ווקס במסגרת שירותי ניקיון מבוקשים:

סוג השירות טווח מחירים
פוליש וקס לדירת 100 מ"ר 10-12 ש"ח למ"ר
פוליש וקס למשרד – כולל פינוי רהיטים 12-16 ש"ח למ"ר
שירותי ניקיון ופוליש ווקס ביחד 10-30 ש"ח למ"ר

 

שאלות ותשובות על פוליש וקס לרצפות

מתי ממליצים לעשות פוליש ווקס?

את הפוליש הזה כדאי לעשות על רצפה ישנה ואף מתפוררת, וזאת מכיוון שפוליש מסוג אחר עלול להזיק לה. כדאי לבחור גם בפוליש ווקס אם אתם מעוניינים לחסוך כמה שיותר במחיר הפוליש.

כמה עולה לעשות פוליש ווקס?

המחיר שתשלמו על הפוליש מתחיל ב-10 ₪ ויכול להגיע עד 30 ₪ במקרים מסוימים, למשל אם משלבים שירותי ניקיון ופוליש ווקס יחדיו. אפשר לקבל הצעת מחיר מדויקת בטלפון ללא התחייבות.

כל כמה זמן צריך לעשות פוליש ווקס?

מאחר שמדובר בפוליש זול יחסית, הוא לא מחזיק מעמד זמן רב, ומומלץ לחזור עליו לעיתים אפילו פעם בחצי שנה. חשוב לתחזק אותו נכון עם חומרי הניקוי שמתאימים לו ושלא פוגעים בו.

האם אפשר לשטוף רצפה עם ווקס?

את הרצפה צריך רק לטאטא או לשאוב – אין כל צורך לשטוף עם מים וגם לא סתם כך עם סחבה. לטיפול בלכלוך נקודתי אפשר להשתמש במגבת לחה עם חומר עדין לניקוי.