ליטוש שיש חברון מזמינים רק דרך חברת ניקיון מנוסה

אבן חברון היא בעלת יכולת ספיגה גבוהה. המשמעות היא שרצפת שיש חברון עלולה לסבול בקלות מכתמים, אך ניתן ללטש אותה אחת ל-5 שנים ולהחזיר לה את המראה החדש. בשביל ללטש נכון ובעדינות רק את השכבה העליונה של שיש חברון, כדאי לפנות למומחים של חברת נקי כמו חדש. אנו נרכז עבורך את כל הדרישות תחת קורת גג אחת ובעיקר נשיג תוצאות מעולות במחיר משתלם.

 

ליטוש לריצוף או קירות משיש חברון

מחיר מ-25 ₪ למ"ר

אפשרות לחידוש שיש חברון 

שיוף למשטחים משיש באמבטיה ומטבח

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ליטוש שיש חברון

שיוף שיש חברון ויישום חומרי הגנה והברקה

שיש חברון אינו שיש טבעי, אלא סוג של אבן או סלע שעוברים ליטוש ומקנים לאריחים מראה של שיש אמיתי. המשמעות היא שניתן לשייף את השיש חברון כדי לחשוף שכבה חדשה ונקייה, אבל שלפעמים זה לא מספיק. אם רוצים להשיג מראה מבריק ואסתטי כמו של שיש קיסר או גרניט, כדאי ליישם חומרי הגנה והברקה.

 

איך לנקות שיש חברון בצורה נכונה?

ההבדל בין ליטוש שיש וניקיון בא לידי ביטוי בסוג הפעולה – בליטוש או שיוף מסירים בעדינות את השכבה העליונה, בעוד הניקיון של שיש חברון מתבצע על גבי השכבה עצמה. אם רוצים גם לנקות וגם להבריק שיש חברון, אפשר להשתמש בחומרים הבאים:

√ משחת אסטוניש שמסירה כתמים קשים

√ ספוג הפלא לשפשוף שטחי של משקעים

√ סבון כלים לניקיון בסיסי בלבד – כי הוא לא חומצי ולא גורם נזק

√ מים חמים וסמרטוט

√ אם הכתמים בתוך השיש ולא בחוץ, ניתן להשתמש במי חמצן לאבן.

 

שלבי העבודה של ליטוש שיש חברון

אם הניקיון לא משיג את התוצאות, כדאי לשקול ליטוש מקצועי יותר. כאן, סוג השיש משפיע על תהליך הליטוש ועל מחיר הפרויקט. חברון נחשב שיש קשה, לכן צריך להשתמש בכלים מיוחדים לליטוש שיש חברון ולהקפיד על השלבים הבאים:

א. כיסוי רהיטים וחפצים – בשלב הראשון כדאי לפנות ולהגן על חפצים שיש בבית. בגלל שהליטוש יוצר קצת אבק ולכלוך, עדיף לכסות את הרהיטים ומכשירי החשמל.

ב. הרחבת המרווחים בין המרצפות – הליטוש מתחיל בהרחבת המרווחים בין מרצפות השיש, כדי למלא אותן בסוג מיוחד של דבק ובצבע תואם. את הפעולה מבצעים כדי ליצור אחידות בין המרצפות ולפי המצב שלהן.

ג. ליטוש החלק העליון – השלב העיקרי הוא ליטוש השיש באמצעות מכונה ייעודית. תפקיד המכונה הוא להסיר בעדינות את השכבה העליונה של המרצפות, כאשר כל פעם מבצעים את הליטוש בדרגה גבוהה יותר: מתחילים מליטוש בדרגה 1 וממשיכים עד ליטוש בדרגה 7.

ד. מריחת שכבת סילר – למרות ששיש חברון נחשב קשיח, כדאי למרוח עליו שכבת סילר. שכבת הסילר מגנה על הרצפה מפגמים ומוסיפה שכבת איטום.

 

כל כמה זמן צריך לבצע חידוש שיש חברון?

ההמלצה ללטש ולחדש את השיש כל 5 שנים רלוונטית אם מגנים ושומרים עליו. במידה ועוברים דירה או רואים שריטות בעקבות שיפוץ וגרירת רהיטים, יכול להיות שיהיה צורך לחדש את השיש בתדירות גבוהה יותר. לחילופין, ניתן לבצע ליטוש ואז מריחת סילר – שמגן על השיש ואוטם אותו. במקרים כאלה, התדירות של החידוש לשיש חברון תהיה אחת ל-7-10 שנים.

 

כמה עולה ליטוש שיש חברון?

אז כמה משלמים על ליטוש שיש חברון? פעולה מקצועית ויסודית של שיוף שיש חברון על ידי חברת ניקיון תעלה 25-35 ש"ח למ"ר. עם זאת, כדאי להכיר את פערי המחירים בין השירותים:

סוג השירות טווח מחירים
שיוף וליטוש של רצפת שיש חברון רגילה, בחדר פתוח וללא צורך בפינוי והזזת חפצים 25-30 ש"ח
שיוף מדרגות משיש חברון 30-45 ש"ח למדרגה
ליטוש ושיוף לקירות שיש או משטחי עבודה משיש במטבח, באמבטיה ובשירותים 30-50 ש"ח