חברת ניקיון בנתניה עם שירות מקצועי לבעלי בתים ודירות

נתניה היא העיר השביעית באוכלוסייתה בערי ישראל. כפועל יוצא מכך, השירות של חברת ניקיון בנתניה מיועד למגוון רחב של אנשים פרטיים ובהם בעלי בתים, שוכרי דירות, סטודנטים שלומדים במכללה למנהל, עולים חדשים שמגיעים לנופש בעיר שמכונה "הריוויירה של המזרח התיכון" ועוד. אבל למרות שכולם לקוחות פרטיים, הדרישות שלהם משירותי הניקיון עשויות להיות שונות וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהן.

 

הזמינו חברת ניקיון מקצועית בנתניה

מחיר הוגן לכל כיס

ניקיון דירות, בתים פרטיים ואחזקת מבנים בנתניה

אפשרות להזמין ניקוי + פוליש + ליטוש

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

חברת ניקיון בנתניה

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    מה עושות חברות ניקיון ואחזקה בנתניה?

    נתניה מתפתחת בקצב מהיר ואין פלא שאחד השירותים המבוקשים כולל ריכוז ניקיון ואחזקה תחת קורת גג אחת. זהו שירות של חברות ניקיון ואחזקה בנתניה ששכיח מאוד בשכונות חדשות ליד הים, בשכונות ישנות שעברו התחדשות עירונית עם תמ"א 38 או פינוי ובינוי וגם בחלק מהאזורים הנמצאים בשכונות הוותיקות ובהן בנייני מגורים גבוהים.

    לשירותי ניקיון ואחזקה שניתנים על ידי אותה חברה יש כמה יתרונות בולטים:

    א. חיסכון בהוצאות – משתלם יותר לשלם סכום קבוע לחברת ניקיון שגם לוקחת על עצמה את האחזקה, התיקונים והטיפול בתקלות וגם מבצעת את הניקיון השבועי – מאשר לשלם לספקים נפרדים. חברת אחזקה שמתמחה גם בניקיון יכולה להרכיב הצעת מחיר בהתאמה אישית עבור בעלי דירות בבנייני מגורים משותפים ולחסוך להם מאות שקלים בשנה.

    ב. זמינות גבוהה – אחד ההבדלים בין העסקת מנקה עצמאי לבין יצירת קשר עם צוות ניקיון בנתניה הוא הזמינות. אם משתמשים בשירותי אחזקה וניקיון, אפשר להיות בטוחים שתמיד יהיה לפחות עובד אחד זמין שיגיע כדי לנקות או לטפל בתקלות. מטבע הדברים, התחייבות לזמינות כזו לא קיימת אצל מנקים עצמאיים שעובדים לבד.

    ג. שירותי ניקיון מיוחדים – לחברת אחזקה יש צוות, כוח אדם, הסמכה, אישורים וציוד למתן שירותי ניקיון מיוחדים. בבנייני מגורים ובתים משותפים, זה כולל למשל ניקוי חלונות בסנפלינג, ניקיון אחרי שיפוץ וכמובן עבודות פוליש קריסטל או וקס לחדרי מדרגות. בנוסף, בבנייני מגורים מאוד חשוב להזמין חברה מקצועית שיודעת לנקות את הגינה, החצר או החניה ושיש לה ניסיון בשאיבת שטיחים ממעליות.

     

    בתמונה – התוצאה של ניקיון דירה אחרי שיפוץ בנתניה

    ניקיון דירה אחרי שיפוץ בנתניה

     

    איך עושים תיאום ציפיות מול חברת ניקיון בתים בנתניה?

    חברה מקומית שמכירה את העיר ומתחייבת להגיע מהר היא דרך מעולה לחסוך זמן והוצאות על שירותי ניקיון. עם זאת, זה לא חוסך את הצורך בתיאום ציפיות ופגישה מקדימה. במהלך הפגישה, נציגי החברה יגיעו כדי להעריך את היקף העבודה. לפי הערכת היקף העבודה, החברה תחליט על הציוד ומספר העובדים ויתאפשר לה לתת הצעת מחיר מדויקת יותר. פגישת תיאום ציפיות מן הסוג הזה גם מאוד חשובה עבור הלקוחות, כי היא עוזרת לדעת כמה יעלה השירות בלי הפתעות ביום העבודה.

     

    הזמינו חברת ניקיון בתים פרטיים בנתניה לפני ואחרי אירועים

    מי שזכה לחיות בבית פרטי נהנה מהאפשרות לערוך אירועים גדולים בשטח שלו כאוות נפשו. עם זאת, לפני שעורכים אירוע שכזה – בין אם מדובר בשבת חתן או בארוחת חג משפחתית גדולה – צריך לוודא שהשטח נקי ומוכן לארח כמו שצריך. זוכרים איך שביל הגישה לבית היה נראה פעם? אפשר להחזיר לו את המראה הזה בעזרת לחץ מים גבוה. הרצפות שבבית כבר לא מנצנצות כמו בעבר, מזמינים ניקיון בתים פרטיים בנתניה + פוליש וזוכים ברצפה נקייה שמבריקה כמו מראה! הזמינו אותנו לניקיון לפני ואחרי האירוע שלכם ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

     

    ניקיון דירה חדשה בנתניה – למה לא כדאי לבד?

    אתם יודעים איך לנקות את הבית שגרתם בו עד עכשיו, כי עשיתם את זה אינספור פעמים בעבר. כל פינה שסופגת לכלוך ידועה לכם, אך זה לא המצב כשמדובר בבית חדש. למעשה, בבתים חדשים יש אזורים רבים שמצריכים ניקיון מקצועי ושאנשים בדרך כלל לא יודעים איך לטפל בהם, למשל כיסי החלונות. אנחנו מבצעים ניקיון כזה תוך זמן קצר מאוד ובמחיר זול, מאחר שהדירה ריקה ואין צורך להזיז רהיטים ולעבוד סביבם. כמעט כל מי שרוכש דירה מזמין שירותי ניקיון דירה ריקה מקבלן בנתניה, כי צריך לוודא שהבית יהיה נקי ומצוחצח ב-100% לפני שנכנסים אליו. תנו לנו לעזור לכם לחיות לבית מושלם כמו שאתם מדמיינים אותו.

     

    איך מתמחרים את השירות של חברת ניקיון בנתניה?

    שירותי ניקיון יכולים להיות ממוקדים בעבודות נקודתיות או בניקוי כולל. ההבדל בין סוגי השירותים משמעותי, כי הוא משפיע על האופן שבו חברת ניקיון בנתניה מתמחרת אותם. אז עוד לפני שבודקים כמה זה עולה, חשוב להבין מה כולל השירות:

    סוג השירות מה הוא כולל
    עבודות נקודתיות לבעלי בתים ושוכרי דירות ניקיון שמתומחר לפי מ"ר או מספר הפריטים שיש בבית. כולל בעיקר טיפול בפאנלים, ניקיון של חלונות, פוליש, הברקת רצפות או ניקוי גרנוליט וריצוף חוץ
    ניקוי כולל לאנשים פרטיים או ועדי בתים ניקוי חלונות, מטבח, ארונות, חדרי שינה, דלתות, קרצוף רצפה וכן הלאה. מתומחר לפי מ"ר של עבודה
    ניקיון דירות חדשות מקבלן או אחרי שיפוץ דירות ישנות שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים להסרת ערפל טיח ובטון, כולל הברקת רצפות עם מטאטא כביש וחומרים מיוחדים נוספים. מתומחר לפי רמת הלכלוך וגודל הדירה

     

    כמה עולה להזמין חברת ניקיון דירות בנתניה?

    בעלי דירות יכולים לדעת בקלות יחסית כמה פחות או יותר יעלה להם להזמין שירות של ניקיון דירות, כי משתמשים במספר החדרים בתור פקטור מרכזי. כאן אפשר לראות ששירות ממוצע של ניקיון דירות בנתניה מתומחר בסכום של 1,800 ש"ח. אם נכנסים אל עובי הקורה, מבינים איך מחושב הממוצע הזה:

    √ ניקיון לדירת 4 חדרים יעלה 1,500 ש"ח

    √ ניקיון לדירת 5 חדרים יעלה 1,800 ש"ח

    √ ניקיון לדירת 6 חדרים יעלה 2,000 ש"ח

    יש לציין שטווח המחירים הזה רלוונטי רק במידה ומדובר על לכלוך רגיל. אם לדוגמא נשפך מלא צבע על הרצפה, יש צורך בתוספת תשלום.

     

    איך מוצאים חברת ניקיון מומלצת בנתניה?

    המלצה היא אינדיקציה מעולה שיכולה לעזור לכם לבחור שירות ניקיון מקצועי. בעזרת מידע כזה אתם יודעים מה לקוחות אחרים חשבו על חברת ניקיון מומלצת בנתניה, מה הם אהבו בה והאם הם היו מרוצים.

    סטודנטים יכולים לקבל המלצות מחברים לספסל הלימודים או משכנים בדירה שאליה הם עוברים. לעומת זאת, תושבי נתניה לרוב יעדיפו המלצות מחברים, קרובים, בני משפחה או קולגות. לשם השוואה, עולים חדשים מחו"ל שלא מכירים אישית אנשים בנתניה יקבלו המלצות על שירותי ניקיון בעיקר דרך האינטרנט. מוצאים את עצמכם באחד מקהלי היעד הללו? ודאו שאתם מקבלים המלצות רלוונטיות.

     

    חברת ניקיון בנתניה המלצות כדרך לחסוך בהוצאות

    תמחור שירותי ניקיון לפי מ"ר או מספר הפריטים תלוי גם במשא ומתן מול הלקוחות. בהקשר הזה, היתרון של חוות דעת הוא שאפשר להשתמש בה כדי להתמקח על המחיר.

    המלצה מפה לאוזן בדרך כלל תעודד את החברה לספק שירותי ניקיון במחיר נמוך יותר, כדי לשמור על המוניטין שלה. למעשה, זו אחת הסיבות העיקריות להשקיע באיסוף המלצות על חברת נקי כמו חדש – שגאה להציע מעל 15 שנות ניסיון. יש לכם שאלות נוספות? נשמח לעמוד לרשותכם!

     

    איך מבצעים ניקיון אחרי שיפוץ בנתניה?

    ניקיון אחרי שיפוץ שונה מניקיון רגיל בכך שהוא מחייב שימוש בחומרים מיוחדים, התמקדות בפאנלים, הפעלת ציוד מקצועי והקצאת צוות גדול. בנוסף, התהליך עצמו מעט שונה, ולכן חברת ניקיון אחרי שיפוץ בנתניה מבצעת אותו בכמה שלבים:

    א. תיאום לוח זמנים – חשוב לתאם את יום הניקיון אחרי סיום כל עבודות השיפוץ. אחרת, יהיה בלתי אפשרי לנקות את הדירה וגם המחיר עלול לזנק. מבחינת הניקיון עצמו, זמן העבודה משתנה לפי גודל הדירה, רמת הלכלוך, סוג העבודה, האם יש ריהוט ומספר החדרים. באופן כללי, הממוצע לניקיון כזה בדירות של 4-5 חדרים עומד על 8 שעות.

    ב. התאמת פוליש לסוג הרצפה – אם בוחרים לבצע פוליש לרצפה, יש לוודא שהוא מתאים לסוג הריצוף. כך למשל פוליש וקס לא מתאים לקרמיקה, בעוד הברקה קריסטלית מאוד מומלצת לריצוף שיש או אבן.

    ג. תנאי תשלום – השלב האחרון כולל גם את תשלום מלוא הסכום. בניקיון כזה לא נהוג לשלם את כל הסכום מראש, אלא רק מקדמה. במידה והניקיון הושלם וביצעתם סריקה שיצאתם ממנה מרוצים, אפשר להשלים את הסכום.

     

    מה התפקיד של חברת ניקיון בתים משותפים בנתניה?

    בתים משותפים הם כיום פתרון המגורים השכיח ביותר בנתניה, בגלל שהם מתאימים גם לצעירים וגם למבוגרים. בשביל לשמור על רמת חיים גבוהה ולמנוע סכסוך בין הדיירים, חשוב לקבל המלצה על חברת ניקיון בנתניה שמבצעת את העבודות הבאות:

    √ טאטוא ושטיפת הלובי

    √ ניקיון מעליות ודלתות הכניסה לבניין

    √ שטיפת חדרי אשפה בימי פינוי האשפה – כולל שטיפת פנים הפחים במים ומסיר שומנים

    √ ניקיון של קודני כניסה ותיבות דואר

    √ טאטוא רחבה חיצונית – לרבות שבילי כניסה וחניה

    √ ניקיון קירות מעטפת הבניין ותקרת חניונים תת קרקעיים (במידה וישנם)

    √ ניקיון תעלות ניקוז למניעת סתימות ונזילות מים

    √ שטיפה של צינור האשפה במגדלים חדשים שבהם מותקנת מערכת פיר אשפה.

     

    חברת ניקיון בנתניה מחירים של שירותים בולטים

    היכרות עם טווח מחירים כללי רלוונטית אם רוצים להזמין שירות לכל הדירה. אבל במקרים של עבודות מיוחדות, כדאי לברר כמה עולה ניקוי דירה בנתניה לפי אופי השירות.

    טווח המחירים המקובל לעבודות ניקוי חלונות בגובה למשל עומד בנתניה על 2,500-4,500 ש"ח ליום עבודה, כי הרבה תלוי בסוגה השיטה שבה משתמשים: הקמת פיגומים, סנפלינג מהגג, שימוש בבמות הרמה או הפעלת שיטת אוסמוזה הפוכה. אם רוצים לנקות גם חלונות וגם תריסים, המחיר יהיה כ-50-170 ש"ח לחלון.

    אצל בעלי בתים פרטיים, השירות הבולט הוא ניקוי החצר והגינה ולא רק ניקיון של חלל הפנים. כאן, המחיר לניקוי גרנוליט למשל הוא 15-40 ש"ח למ"ר לפי רמת הלכלוך וגודל החצר.

     

    כמה עולה להזמין ניקיון דירה לפני כניסה בנתניה?

    נתניה היא לא עיר זולה, אך איכות החיים בה גבוהה והקרבה לחוף הים משחקת תפקיד משמעותי בבחירת מקום מגורים. בכל מקרה, אחד הדברים שלא כדאי להתפשר עליהם הוא ניקוי לפני מעבר בנתניה כי מדובר בהשקעה משתלמת.

    השירות מתומחר לפי מספר החדרים, מצב הדירה, כמות העובדים הנדרשת, מורכבות הניקיון (כמו למשל אם הדירה ריקה או מרוהטת), סוג הריצוף, מספר חדרי השירותים והזמן בשנה. בשביל לנקות דירה ריקה של 3 חדרים לפני מעבר והובלה, המחיר יהיה 1,400 ש"ח. בדירת 5 חדרים המחיר כבר יהיה כ-2,000 ש"ח ובשביל כל חדר עם פרקט תשלמו בנפרד כ-200 ש"ח.

     

    איזה שירות מספקות חברות פוליש בנתניה?

    המטרה של פוליש היא להפעיל ציוד מיוחד וחומרים מתקדמים כדי להבריק את הרצפה. אם מזמינים שירות פוליש וניקיון בנתניה, מתכוונים בדרך כלל לאחד משני השירותים הבאים: פוליש וקס או פוליש קריסטל.

    חברת ניקיון ופוליש בנתניה גם יכולה לספק שירותי ליטוש מרצפות או קרצוף ולא רק פוליש. עם זאת, יש הבדל בין השיטות: קרצוף מיושם על בסיס סבונים ומסירי שומנים מיוחדים, לעומת פוליש שבו מתמקדים בחומרי ושיטות הברקה. המשמעות היא שאת הקרצוף מבצעים כשלב מקדים לפני טיפול פוליש, אבל לפעמים הוא עומד בפני עצמו. בנוסף, קרצוף מתאים לכל סוגי הריצוף.

     

    כמה עולה פוליש לרצפה בנתניה ומה היתרונות של כל שיטה?

    פוליש וקס מיישמים על ידי מריחת חומר באמצעות גלגל הברקה מסתובב. היתרון הוא מחיר אטרקטיבי ותוצאות מידיות בתהליך יחסית קצר, אך החיסרון הוא עמידות מוגבלת של כחצי שנה בממוצע בלבד. עבור דירת 5 חדרים של 100 מ"ר בנתניה, עלות פוליש וקס תעמוד על כ-1,500 ש"ח.

    פוליש קריסטל הוא שירות יקר יותר, שנעשה בכמה שלבים ועם צמר פלדה שמחדיר פנימה את החומרים הפעילים. תודות לשיטת ההברקה, הוא גם מחזיק מעמד יותר זמן ובממוצע אפשר ליהנות ממנו כ-3 שנים. עם זאת, הוא אינו מתאים לרצפות קרמיקה וגרניט פורצלן.

    מבחינת מחיר, פוליש קריסטל יעלה 15-25 ש"ח למ"ר. אם רוצים להוסיף שכבת הגנה למניעת החלקה, כמו למשל בבתים של משפחות עם ילדים או בדירות של קשישים, יש לשלם בנפרד עוד כ-5 ש"ח לכל מ"ר.

     

    שאלות ותשובות חשובות

    האם צריך להישאר בבית כשחברת ניקיון מגיעה לנקות את הדירה?

    לא, אתם לא חייבים להישאר בבית לזמן הניקיון, אך אם ברצונכם לא לעזוב את הבית, זה לא יפריע בשום צורה לתהליך הניקיון.

    האם אני יכול לבטל ביקור של חברת ניקיון בנתניה?

    בהחלט, אך עליכם להודיע לנו על הביטול מראש. לפרטים בנושא זה חייגו אלינו כבר עכשיו: 053-3525-195.

    האם חברת ניקיון זמינה גם בשעות הערב המאוחרות?

    חברת הניקיון שלנו זמינה עבורכם בכל שעה שנוחה לכם.

    כמה אנשים חברת ניקיון תשלח לניקוי דירה לפני איכלוס?

    כמות המנקים שחברת הניקיון שלנו תשלח אליכם לניקוי דירה לפני מעבר תלוי בגודל הדירה, המצב שבו היא נמצאת ועוד. בדרך כלל אין צורך ביותר מ-2 עובדי ניקיון.