ניקיון דירה ריקה – המחיר הכי משתלם לשירותי ניקיון קומפלט

הכי משתלם לנקות את הדירה כשהיא ריקה מרהיטים ואנשים, והיום אתם תגלו למה וכמה אמורים לעלות לכם שירותי ניקיון דירה ריקה.

דירות שעומדות ריקות מועדות ללכלוך לא פחות מדירות מאוכלסות, אך בהן הוא יהיה ברור ומודגש אף יותר, כי למעשה אין כלום בדירה פרט ללכלוך. כשהדירה אינה מרוהטת או מאוכלסת זה בדיוק הזמן הנכון להזמין לה ניקוי, כי שירותי ניקיון דירה ריקה זולים באופן משמעותי, במיוחד כשעושים את זה איתנו. אנחנו בחברת נקי כמו חדש יכולים לא רק לנקות את הדירה, אלא גם להבריק אותה לרמה שלא האמנת שאפשר להגיע אליה, וזאת במינימום מאמץ ומחיר. הרימו אלינו טלפון, ספרו לנו מה גודל הדירה במ"ר ותקבלו על המקום הצעת מחיר משתלמת – ללא התחייבות!

 

הזמינו ניקוי לדירה ריקה בלי ריהוט

מחיר הוגן לכל כיס

ניקוי דירות ריקות עם 2, 3, 4 עוד חדרים

שימוש בחומרי ניקיון ירוקים

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון דירה ריקה

ניקיון דירה לא מאוכלסת ונטושה לקראת השכרה

כבעלי נכס עליכם לתחזק אותו כך שיוכל להיות מתאים למגורים, אך לפעמים יש קשיים שהופכים את המשימה הזו לבלתי אפשרית. דיירים שעזבו לאחר שנגמר חוזה השכירות והשאירו בלגן שלם אחריהם, או אולי דירה שנשארה ריקה למשך כל כך הרבה זמן עד שהגיעו אליה חסרי בית שהתנחלו בה (מה שנקרא – סקוואטרים) – כל זה יכול לקרות, וכדי לסדר את הבלגן הזה צריך עזרה מקצועית.

כבר נתקלנו בכל מקרה אפשרי ושום בלגן לא מהווה עבורנו אתגר. אנחנו לא רק מבצעים ניקיון דירה מקצועי, אלא גם מפנים ממנה כל גורם סכנה אפשרי כמו מחטים, חפצים חדים, פסולת וכדומה… בסוף התהליך אנחנו גם מחטאים את הדירה לחלוטין והופכים אותה לראויה למחייה, כך שתוכלו להתחיל סוף סוף להביא אליה שוכרים פוטנציאליים כדי שיתרשמו ממנה לטובה.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    מומלץ להזמין חברה לניקיון דירה ריקה לקראת מעבר

    אם אתם הם אלה ששוכרים דירה, מומלץ מאוד לוודא מול בעל הבית או הדיירים הקודמים האם הדירה תהיה נקייה ומצוחצחת לחלוטין. אך כמובן שלכל אחד יש סטנדרטים אחרים לניקיון בתים, והניקוי החפיף שיעשו הדיירים שגרו שם אולי לא יתאים להגדרה שלכם של מה זה "נקי". לכן תמיד כדאי להגיע לדירה לפני המעבר – כשהיא ריקה – ולבדוק האם היא מצריכה ניקוי יסודי.

    ברוב המקרים התשובה היא כן, כי אתם מעוניינים להיכנס לבית נקי לחלוטין וכזה שנעים לחיות בו. אם אין לכם זמן לבצע את הניקיון הזה בעצמכם או שאתם פשוט מעוניינים לסמוך על מישהו שיעשה את זה הרבה יותר טוב מכם, הזמינו חברת ניקיון מומלצת שתפתור לכם את הבעיה במהירות ובזול. זה שירות נפוץ יותר ממה שאתם חושבים, וחבל שתשקיעו מאמץ וזמן אם אתם יכולים להביא מישהו אחר שיעשה את זה במקומכם.

     

    אנחנו חוסכים לכם הרבה על ניקיון דירה לא מרוהטת

    אחת הסיבות שבגללן אנחנו ממליצים בחום להזמין שירותי ניקוי לדירות שאינן מאוכלסות או מרוהטות היא העלות הזולה שתשלמו על זה. בניקיון של דירה מאוכלסת ומרוהטת צריך להזיז את הריהוט ולעיתים אף להוציא אותו מהדירה, מה שעלול לייקר את עלות הניקוי בכ-500 ₪ במקרה הטוב. בדירה שאינה מרוהטת לעומת זאת אין צורך בתוספת הזו, והעבודה יכולה להסתיים הרבה יותר מהר, מה שמוזיל גם כן את עלות הניקיון.

    אז אם רציתם לנקות לעומק את הדירה או אם אתם מעוניינים לעשות פוליש אך חושבים שאולי עכשיו זה לא הזמן הנכון – אין זמן יותר מתאים מזה! אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולברר כמה בדיוק יעלה לכם לנקות את הדירה עם רהיטים ובלי רהיטים כדי להבין עד כמה ביכולתכם לחסוך על הניקיון שתזמינו דרכנו.

     

    מה עלות ניקיון דירה ריקה ללא רהיטים?

    המחיר המדויק לניקיון יינתן בטלפון לפי מספר החדרים שבדירה וגודלה במ"ר – כולל המרפסת. נוכל להציג בפניכם את העלות הממוצעת לניקיון דירות 3-6 חדרים כדי שיהיה לכם מושג למה לצפות, אך כדאי ליצור איתנו קשר ולברר בנוגע למקרה הספציפי שלכם. יכול מאוד להיות שתשלמו מחיר זול בהרבה מזה שתראו כאן בטבלת המחירון.

    מספר החדרים בדירה מחיר ניקיון דירה ריקה בממוצע
    כמה עולה לנקות דירת 3 חדרים?
    מחירים מיוחדים גם למזמיני ניקיון לדירה מהיום למחר.
    1,300 ₪
    מה מחיר ניקוי דירת 4 חדרים?
    אינכם חייבים להיות בדירה בזמן הניקיון, אך כדאי להיות בה בשלבי הסיום, בין היתר כדי לראות את התוצאה.
    1,500 ₪
    מה עלות ניקוי דירת 5 חדרים?
    מנקים כל חלק קטן בדירה, כולל טיפול בעובש בקירות, ניקוי פאנלים ועוד…
    1,800 ₪
    כמה עולה לנקות דירת 6 חדרים?
    מתחייבים לעבודה יסודית ומהירה – נפטרים מכל הלכלוך תוך זמן קצר.
    2,000 ₪

     

    הכי משתלם לעשות ניקיון ופוליש לדירה ריקה

    הדירה כבר ריקה, אין בה שום דבר שמפריע לניקיון, אז למה לא לעשות את מה שבאמת יהפוך אותה למושלמת – פוליש לבית! אתם בטח כבר יודעים איך נראית רצפה שעברה פוליש, רק תיכנסו לכל בית מלון 5 כוכבים ותראו איך הרצפה שם מבריקה. זוהי למעשה רצפה שעוברת פוליש קבוע, אולם אתם לא צריכים לעשות את זה כל שנה. מספיק להזמין פוליש אחת ל-3-5 שנים כדי ליהנות מרצפה מבריקה ומצוחצחת שמשדרגת באופן פלאי את המראה של הדירה.

    הפוליש לא רק מבריק את הרצפה, אלא הופך אותה לכזו שמתלכלכת פחות בקלות, מאחר שהוא סותם את הנקבוביות שקיימות בה ואשר אוגרות לכלוך. אם אתם רוצים לחיות בדירה נקייה שגם נשארת נקייה למשך זמן רב יותר, מומלץ מאוד להוסיף כמה מאות שקלים בודדים ולעשות גם פוליש – אתם לא תצטערו על זה.

     

    שאלות ותשובות נפוצות

    כמה עולה לנקות דירה ריקה?

    המחיר שמשלמים על ניקיון לדירות ריקות נע בין 1,300-2,000 ₪, בהתאם לגודל הדירה. המחיר נחשב זול מכיוון שאין צורך לשלב בשירותי הניקיון גם שירותי פינוי והכנסת רהיטים.

    האם עלי להיות בדירה בזמן הניקיון?

    אתם לא חייבים לשהות בדירה בזמן הניקיון, ולמעשה עדיף שלא תהיו בה על מנת שאנחנו נוכל לבצע את עבודתנו כמה שיותר מהר. תוכלו להגיע בסיום העבודה כדי לראות את התוצאות.

    תוך כמה זמן מסתיים הניקיון?

    הניקיון לוקח בין 3-6 שעות, בהתאם לגודל הדירה ורמת מורכבות העבודה. כשנראה את הדירה נוכל להגיד לכם בדיוק כמה זמן ייקח לנו לנקות אותה.

    מתי כדאי להזמין ניקיון לדירה ריקה?

    הימנעו מהזמנת שירותי הניקיון לתקופות שלפני החגים – ראש השנה ופסח. אלו הן תקופות עמוסות שהניקיון בהן יעלה לכם יותר לשווא. אם ביכולתכם להמתין עם הניקיון, חכו לתקופה פחות עמוסה.