חברת ניקיון בחולון – איך להתנהל בצורה נכונה

עבודת ניקיון בבית היא בעלת חשיבות רבה ולכן חשוב להזמין חברת ניקיון בחולון שמשדרת מקצועיות ואמינות וליישר מולם קו עוד לפני ביצוע העבודה. יש לא מעט מקרים בהם יש תלונות לאחר ביצוע העבודה וכדי להימנע מאי נעימות כדי לבדוק את הדברים הללו מול החברה מראש:

1. הצעת מחיר – בקשו לקבל הצעת מחיר כתובה וחתומה וזאת כמובן לאחר שבוצעה סקירה ועברתם על כל האזורים שצריך לנקות.

2. הגדרת החללים – יש לוודא שאתם מגדירים בצורה מדויקת את החללים והשטחים שהם צריכים לנקות, ולא לצפות שהם יעשו זאת על דעת עצמם במידה ופספסתם.

3. תוספות מיוחדות – בדרך כלל עבודות כמו שאיבת אבק משטיחים, ניקוי ספות ומזרנים אינם נכללים בהסכמים ולכן עליכם להגדיר מראש ולסגור גם את הפינה הזו.

 

הזמינו חברת ניקיון מקצועית בחולון

מחיר הוגן לכל כיס

ניקיון דירות, בתים פרטיים ואחזקת מבנים

אפשרות להזמין ניקוי בית בחולון כולל פוליש וליטוש

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

 

חברת ניקיון בחולון

 

ניקיון דירה לפני כניסה בחולון – עוברים דירה בראש נקי

אין דבר יותר מתיש ובאותה נשימה מרגש כמו יום המעבר לדירה חדשה. אכן מצד אחד זו התחלה חדשה וזה בהחלט משמח, אך היום הזה כולל גם לא מעט משימות, ארגזים מפוזרים בכל עבר וכאוס רב. לאחר שהגיע זמנם של המובילים ללכת אתם ניצבים בפני דירה מבולגנת וגרוע מזה – מטונפת. ואם זה לא מספיק לכם, זה לא הלכלוך "שלכם" אלא של הדיירים הקודמים שגרו בבית הזה. גם אם לא בדיוק ניתן לראות בעין, החיידקים אורבים בכל פינה ובעיקר בחדרי השירותים ובמטבח. אז רגע לפני שאתם חשים ייאוש זה בדיוק הרגע להזמין שירות ניקוי לפני מעבר בחולון. כך תוכלו לעבור דירה בראש שקט בזמן שחברה מקצועית מבצעת עבודת ניקיון יסודית עבורכם.

 

ניקיון בית בחולון כולל הברקת רצפה

ניקיון דירה בחולון

 

עבודה נקייה – חברת ניקיון בחולון, המלצות וחוות דעת

בתים פרטיים בדרך כלל מחפשים המלצה על חברת ניקיון בחולון רק כשיש להם צורך מיוחד, ולהבדיל מעוזרת בית שמספר הטלפון שלה שמור בזיכרון – זה שירות שמזמינים אחת לתקופה ולא באופן שוטף. אז איך תדעו איזו חברת ניקיון מומלצת ושאפשר לסמוך עליה?

לפניכם כמה פרמטרים חשובים למדידה:

* ניסיון ומקצועיות – חברת ניקיון שמציגה כמה שנות ניסיון יש לה, המיומנות שלה, שיטות עבודה וכישורים.

* המלצות – תמיד טוב לשמוע חוות דעת אמינות מגורמים אחרים ולבדוק את הדירוג בגוגל.

* ציוד – האם יש להם את הציוד המתאים, כולל פוליש למרצפות, מכונות שטיפה בלחץ או כל מה שנדרש עבורכם?

* חומרי ניקוי – העדיפו חברה שעובדת עם חומרי ניקוי ירוקים, אקולוגיים, ידידותיים לסביבה.

* אמינות ושירות – בחרו בחברה שמציעה לכם מחירים הגיוניים, שמשדרת אמינות ויושר ומעניקה שירות ויחס מצוין.

 

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים שירות ניקיון בחולון?

הזמנת שירותי ניקיון לבית פרטי בחולון כרוכה בזה שאתם מכניסים אנשים זרים לבצע עבודות חשובות במקום הכי אינטימי וקדוש עבורכם.

לכן יש צורך להקדיש זמן ומחשבה לפני שבוחרים שירותי ניקיון בחולון ובנוסף להגדיר מראש מה הציפיות והצרכים שלכם מהחברה:

1. מה בדיוק אתם רוצים לנקות? הכינו רשימה מסודרת והחליטו האם לכלול פינות נוספות כמו פאנלים, משקופים, הוצאת חלונות, את פנים הארונות ועוד.

2. האם יש שירותים נוספים שאתם מעוניינים וכמה הם יעלו? כגון: ניקוי רצפות, ליטוש ופוליש.

3. מצב הדירה – האם הדירה ריקה או שכבר מאוכלסת? מה מצב הרצפות והאם יש שברים, עובש או בעיות חריגות?

4. בדקו האם חברת ניקיון בחולון יכולה להגיע לסקור את השטח לפני ביצוע העבודה כדי להעריך את כמות עבודה בצורה מדויקת.

 

מה מומלץ לנקות לפני שנכנסים לדירה חדשה?

גם אם נכנסתם לדירה חדשה מהניילון ועל אחת כמה וכמה לדירה שהייתה מאוכלסת לפניכם, מומלץ לבצע ניקיון יסודי עם דגש על האזורים הבאים:

1. שירותים ומקלחת – אחד האזורים האהובים על חיידקים ושאר לכלוכים והשטח חייב להיות נקי לגמרי ולעבור חיטוי עד היסוד, כולל הסרת עובש ואבנית.

2. המטבח – ובעיקר משומש, זה המקום עם הכי הרבה לכלוך וכתמים. ניקוי של כתמי שמן קשים, אדי בישול ומקומות נסתרים זה בדיוק מה שאתם חייבים לעשות.

3. ניקוי ידיות, מפסקים, שקעים – זה אולי נשמע פחות מהותי אך אלו מקומות שנגעו בהם המון פעמים לפניכם והם מלאים בחיידקים ולכלוך.

 

חברת ניקיון בתים בחולון – איך מחשבים את מחירי הניקיון?

יש מספר גורמים שמשפיעים על מחיר ניקיון בתים בחולון, זאת בהתאם למצבה, גודלה והאם יש תוספות מיוחדות. אם אתם מתכוונים לנקות את הדירה כולה לפעמים זה יוצא יותר משתלם מאשר לבחור רק מספר חדרים או את הסלון בלבד. ניקוי בתים פרטיים בחולון כולל תוספות כמו פוליש, קרצוף או ליטוש לרצפה יעלה יותר מניקיון רגיל ועליכם לבדוק האם חברת הניקיון מבצעת עבודה מסוג זה. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון זה מה מצב הדירה האם יש בה כתמים קשים מאוד, האם היא אחרי שיפוץ, האם הניקיון כולל פעולות מורכבות כמו הסרת החלונות וכד'.

 

חברת ניקיון בחולון מחירים – כמה עולה לנקות דירה בממוצע?

מחיר ניקיון דירות נקבע לאחר שלוקחים בחשבון את כל הפרמטרים כמו גודל, מצב הדירה ומה צריך לנקות. לפניכם מחירון ממוצע עבור ניקיון רגיל לרמת לכלוך סטנדרטית וללא תוספות מיוחדות כמו פוליש.

גודל הדירה מחיר לניקוי דירה בממוצע
דירה 2 חדרים 600-1,200 ₪
דירה 3 חדרים 800-1,600 ₪
דירה 4 חדרים 1,200-1,900 ₪
דירה 5 חדרים 1,600-2,200 ₪
דירה 6 חדרים 2,000-2,700 ₪

 

ניקיון אחרי שיפוץ בחולון – היתרונות

ניקיון לאחר שיפוץ זה לא משהו שתרצו לנסות בעצמכם. בדר"כ הדירה תהיה מלאה באבק, לכלוך ושאריות מהשיפוץ שללא התערבות מקצועית לא תצליחו לצאת מזה. ואם כבר השקעתם בשיפוץ, למה לא להשקיע עד הסוף בדירה נקייה ומושלמת. ניקיון דירות בחולון כולל בין היתר: ניקוי כתמי צבע, פאנלים, חלונות, תריסים, אבק, שריטות ועוד.

לפניכם רק חלק מהיתרונות בהזמנת חברת ניקיון לאחר שיפוץ בחולון:

√ עבודה מקצועית ויסודית, מיומנות וניסיון רב בניקיון במצבים כאלה.

√ כלים ומכשור המתאימים לניקיון עמוק, מסיבי ויסודי לניקוי לכלוך גס ושאריות רבות.

√ לצוות יש את האמצעים להגיע לכל פינה אפשרית, נסתרת או מורכבת ואף שיכולה לסכן את דיירי הבית לאחר השיפוץ.

 

חברות פוליש בחולון – למראה נקי ונוצץ

שמזמינים חברת ניקיון זו הזדמנות מצוינת להחיות מחדש את מרצפות הבית ולהעניק להם פוליש מקצועי. הרצפה זה המקום הראשון שתופס את העין כשנכנסים לבית וכמובן אנחנו דורכים עליה בלי סוף. גם אם תבצעו שטיפות רגילות לרצפה באופן שוטף, או תזמינו מנקה לא תצליחו להגיע לתוצאות הרצויות. חברות הפוליש מעניקות שירות ניקיון עסקים בחולון כגון: חנויות, מסעדות, קניונים, מרכזי קניות, בתי אבות וכמובן בתים פרטיים. אם המרצפות שלכם איבדו את הברק, דהו או מלאות כתמים עקשניים זה הזמן למצוא חברת פוליש וניקיון בחולון שתבריק לכם את הרצפה בצורה מושלמת ותעניק מראה נקי ומלא ברק.

 

חברות פוליש בחולון – מהם סוגי הפוליש וההבדלים ביניהם?

יש כמה סוגי פוליש לרצפה שמתבצעים באופן שונה. חברת ניקיון ופוליש בחולון "נקי כמו חדש" מציעה בשירותיה שלושה סוגי פוליש, לפניכם ההבדלים ביניהם:

סוג פוליש ווקס פוליש יהלום פוליש אקריל
מאפיינים מתאפיין במחירים זולים יחסית, אינו כולל החדרת החומר לרצפות איכותי יותר, מחזיק זמן רב ומגן על הרצפה לאורן זמן חזק ועמיד, מתאים למפעלים וחברות, מעניק שכבת הגנה לאורך זמן
איך זה מתבצע מריחת הווקס – דמוי שעווה עם מכונה מקצועית לרצפה מבריקה וחלקה כולל מספר שלבים וחומרים, קרצוף באמצעות צמר פלדה ושימוש במכונה ייחודית קרצוף באמצעות מכונה, מריחת החומר המייצרת שכבת איטום על גבי המרצפות

 

כמה עולה פוליש לרצפה בחולון ואיך מחשבים מחירים?

מחירי הפוליש מושפעים על פי מספר גורמים כמו: סוג הפוליש, גודל השטח, מה מצב הרצפה, האם יש צורך בתיקונים או ליטוש והאם הבית מרוהט. כך למשל מחיר פוליש מסוג קריסטל יעלה בין 20-30 ₪ למ"ר, ואילו פוליש ווקס יעלה כ-15-20 ₪ למ"ר ללא תוספות. במקרים בהם תרצו להוסיף שכבה המגנה -מפני החלקה על הרצפה תשלמו עוד כ-5 ₪ למ"ר. כדי להוזיל עלויות כדאי לפנות עד כמה שניתן את הרהיטים, או להזמין את עבודת הפוליש לפני שאתם נכנסים לדירה והיא ריקה לגמרי.

 

שאלות ותשובות על חברת ניקיון מומלצת בחולון

מה כולל ניקיון לאחר מעבר דירה?

הכל מהכל, תלוי בהחלטה שלכם. הניקיון יכול להיות יסודי ומעמיק כולל חלונות וכל המשטחים.

למה כדאי להזמין חברת ניקיון לאחר מעבר דירה?

כשאתם עוברים לבית שגרו בו אחרים לפניכם רמת הלכלוך והחיידקים הקיימים בשטח גבוהה וזה מצריך עבודה יסודית ביותר.

איך אפשר להוזיל עלויות ניקיון?

אם הבית ריק מהרהיטים זה הזמן האידיאלי והמחיר יהיה זול יותר, או נסו לפנות ולהזיז רהיטים כמה שאפשר.

איך אדע איזה סוג פוליש מתאים לרצפות שלי?

חברת הניקיון והפוליש יודעת לזהות את סוג המרצפה ואת הפוליש המתאים עבורה.