ניקיון משרדים בירושלים – תחזוקה קבועה במחיר משתלם

איך מוצאים חברת ניקיון מומלצת למשרד, למה חשוב להשקיע בניקיון של המשרד, איך מתבצע הניקיון במשרד, לאילו שעות כדאי להזמין את חברת הניקיון, כמה עולה ניקיון משרדים בירושלים ואילו שירותים נוספים יכולה להציע חברת ניקוי משרדים מומלצת? כל השאלות האלה יקבלו מענה כבר עכשיו.

מציאת חברה מומלצת לניקוי המשרד היא משימה לא פשוטה, אך היא לא חייבת להיות מטלה מעיקה, וזה כי כבר הגעתם למקום הנכון. אנחנו בחברת נקי כמו חדש מספקים שירותי ניקיון משרדים בירושלים כבר למעלה מ-20 שנה, והשם שלנו הולך לפנינו. אנחנו מוודאים שהמשרד שלכם יבריק וירשים כל לקוח ועובד שנכנס אליו, בין אם אתם מנהלים משרד קטן או משרד גדול. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שמי שמנקה לכם את המשרד הוא מקצוען אמיתי, וכל שעליכם לעשות זה להרים טלפון אלינו ונוכל להעניק לכם הצעת מחיר משתלמת כבר עכשיו – ללא כל התחייבות.

 

ניקיון מקצועי למשרד בירושלים

החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בירושלים

מצאתם חברת ניקיון משרדים בירושלים שאפשר לסמוך עליה

כשאתם מחפשים חברת ניקיון חשוב שתוודאו שהיא עונה על 3 הפרמטרים הבאים:

1. מקצועיות וניסיון – אתם לא מחפשים סתם מישהו שיעשה ספונג'ה כמו שעושים בבית, אלא איש מקצוע שמגיע עם שפע של ניסיון מאחוריו. חברת ניקיון מקצועית יודעת איך לסדר ולנקות משרדים ועל מה עליה לשים דגש, כולל אילו מקומות מצריכים חיטוי.

2. יכולות נדרשות – חשוב שתחפשו חברת ניקיון שאכן יכולה לעמוד בצרכים שלכם. אם יש דגשים מיוחדים, עליה לספק להם את היחס הנדרש ולמצוא עבורם פתרונות מתאימים, כשאת זה ביכולתה לעשות רק בעזרת מכשור וכלים מתקדמים.

3. גמישות – אתם בוחרים מתי חברת הניקיון תגיע אליכם ולא ההיפך. אם אתם מעדיפים שהצוות יגיע בלילה או לפנות בוקר, חברת הניקיון צריכה להתאים את עצמה ללוח הזמנים שלכם. בנוסף, נדרשת זמינות של 24 שעות במענה טלפוני.

אנחנו עונים על כל הדרישות האלה ולמעשה הם כולם חלק ממה שהופך אותנו לחברת הניקיון מס' 1 בעיר.

 

ניקיון משרד בירושלים חשוב לא רק לעובדים

רמת האסתטיקה והניקיון של המשרד שלכם משפיעה רבות על הרושם הראשוני שמקבל מי שמבקר בו לראשונה. המשרד הוא למעשה כרטיס הביקור של כל העסק שלכם, ואי אפשר להציג כרטיס ביקור מקומט ומלוכלך – הוא צריך להיות נקי ולשדר מקצועיות. בין אם מגיע אליכם עובד פוטנציאלי לראיון עבודה ובין אם נכנסים למשרד לקוחות, הם צריכים לראות שאתם יודעים איך לנהל עסק מתקתק, ורמת הניקיון היא הדבר הראשון שמבחינים בו.

פרט לכך, חברה שמספקת שירותי ניקיון משרדים בירושלים בתדירות קבועה יודעת כבר לזהות אילו אזורים מועדים יותר ללכלוך ובלגן מאשר לאחרים, ותדע גם לתת להם יותר יחס במהלך עבודתה. זה אומר שלא יהיה שום אזור במשרד שיישאר מלוכלך אפילו במידה מועטה, עד לרמת חדרי השירותים.

 

ניקיון משרדים בירושלים עושים רק עם ציוד מקצועי

תמו הימים שבהם ניקיון משרדים היה מסתכם בטאטוא ושטיפת רצפות. אם אתם עוברים למשרד חדש ואין לכם מספיק אנשי צוות או את הציוד הנדרש כדי לסדר ולהכין אותו לקראת תחילת העבודה, אין שום בעיה – אנחנו כאן בשבילכם. לא רק שנגיע עם כל הציוד שנדרש לניקיון מאסיבי שכזה, אלא שנקרצף כל פינה ולכלוך עד שיהיו נקיים לחלוטין – ממש כמו במשרד חדש.

זה למעשה ההבדל בין עבודה ממוצעת לבין עבודה מצוינת, כשאנחנו מתחייבים לתוצאות שידהימו אתכם. מומלץ להזמין דרכנו שירותי ניקיון משרדים בירושלים גם אם אתם עומדים לפני סוף של שיפוץ, על מנת שתוכלו לוודא שהמשרד יהיה מצוחצח ומוכן לעבודה כמה שיותר מהר.

 

מתי עדיף ניקיון משרדים בשעות הערב בירושלים

הניקיון של שעות הערב מתחיל בדרך כלל אחרי שהעובדים והלקוחות כבר אינם במשרד. כל הלכלוך והבלגן שנאגרו לאורך היום יטופלו, ועמדות העבודה יחוטאו ויסודרו לקראת היום למחרת. היתרון בניקיון בערב הוא שלעובדי הניקיון אין שום מגבלת זמן, וביכולתם לנקות לעומק את כל המשרד, כמו שצריך.

הסידור הזה מתאים למשרדים שבהם העובדים מגיעים מוקדם מאוד בבוקר, על מנת שלא יהיו הסחות דעת שיפריעו להם בעמדת העבודה שלהם כשעובדי הניקיון יצטרכו לעשות את עבודתם. אם מנגד העובדים שלכם נוטים לאחר או מגיעים בשעות הבוקר המאוחרות כי כך נהוג במשרד, מומלץ להזמין את שירותי הניקיון לבוקר.

 

מתי עדיף ניקיון משרדים לפנות בוקר בירושלים

רוב בעלי המשרדים מעדיפים להזמין ניקיון לשעות שהן ממש מתות במשרד ואין שום סיכוי שיהיה בו אף אחד. ניקיון שכזה מתחיל להתבצע מספר שעות בודדות לפני שהעובדים הראשונים מגיעים למשרד. זה מאפשר למשרד להיות לא רק מצוחצח, אלא גם להריח רענן, ואין דרך נעימה יותר להיכנס למשרד מאשר מיד אחרי שניקו אותו.

ניקוי לפנות בוקר מומלץ למשרדים שבהם העובדים נוטים לאחר או שבהם מתחילים את העבודה קצת מאוחר יותר מ-8 בבוקר. כמו כן, זה מומלץ למשרדים שאין סיבה שייכנסו אליהם לקוחות לאורך היום.

 

תקבלו מאיתנו על ניקוי משרדים בירושלים מחירים נוחים

המחיר שתשלמו על הניקוי תלוי ב-2 משתנים: מה גודל המשרד ומה התדירות שבה צריך לנקות אותו. אם למשל יש לכם משרד קטן שעובדים בו 2-3 אנשים ולא נכנסים אליו לקוחות, מספיק לנקות אותו פעם בשבוע ולא צריך יותר מזה. משרד גדול לעומת זאת עם לובי שמתהלכים בו מדי יום עשרות או אף מאות אנשים מצריך ניקיון יומיומי. כמה עולים שירותי ניקיון? הנה מחירון קטן שיעשה לכם סדר בעניינים.

תדירות הניקיון עלות ניקוי משרד בירושלים
כמה עולה ניקוי חד פעמי למשרד?
ניקיון כללי של המשרד לפני כניסה או אחרי שיפוץ.
1,300 – 700 ₪
מה מחיר ניקוי משרד פעם בשבוע?
ניקיון שגרתי למשרדים קטנים – הגעה ביום ובשעה שמתאימים לכם – שירות 24/7.
1,600 – 800 ₪
כמה עולה ניקוי משרד פעמיים בשבוע?
ניקיון למשרדים בינוניים או משרדים קטנים שמקבלים לקוחות – כולל ניקוי מטבחון ושירותים.
1,800 – 950 ₪
מה מחיר ניקוי משרד 3 פעמים בשבוע?
ניקיון בימים ראשון, שלישי וחמישי – בשעות הערב או לפנות בוקר.
2,200 – 1,200 ₪
כמה עולה ניקוי משרד 5 פעמים בשבוע?
ניקיון ותחזוקה שוטפים לאורך כל השבוע – ניתן להזמין עובד ניקיון שיישאר לאורך כל היום במשרד.
3,000 – 1,500 ₪

 

מנקה משרדים בירושלים למשרדים קטנים או גדולים

לא משנה מה גודל המשרד שלכם ואפילו אם מדובר בבניין משרדים שלם שמצריך ניקיון ותחזוקה קבועים, אנחנו יכולים לספק לכם את שירותי הניקיון הנדרשים לכם. זאת ועוד, ביכולתנו להציע לכם מכלול שירותים רחב שכולל ניקוי חיצוני למשרד, פוליש לרצפה ועוד… אין פעולת ניקיון שאנחנו לא מבצעים, ואם זה מלוכלך, אנחנו יכולים לטפל בזה. לא הרבה חברות ניקיון משרדים בירושלים מתהדרות בניסיון עשיר כמו שלנו, אז השאירו את עבודת הניקיון למומחים ותנו לנו לגרום לכם לשכוח שקיים בכלל דבר כזה שנקרא לכלוך.