ניקיון דירה חדשה מקבלן במחיר משתלם – קבלו בית שכיף להיכנס אליו

למה צריך להזמין חברת ניקיון לניקוי דירה חדשה, עד כמה השירות הזה נפוץ, כמה עולה ניקיון דירה חדשה, האם זה משתלם, האם כדאי לשלב גם פוליש לרצפה ותוך כמה זמן יסתיים כל התהליך? כאן תמצאו את כל התשובות לכל השאלות האלה.

כשנכנסים לדירה חדשה יש לעיתים תחושה של רגשות מעורבים. מצד אחד משמח מאוד לראות את הבית החדש שבו אתם הולכים לגור ושהוא לגמרי שלכם, אך מצד שני הוא עדיין לא מוכן למגורים ב-100%. חלק גדול מהתחושה הזו נובע מכך שהבית עוד לא מרוהט ולא נראה כמו מקום שבו באמת יש "חיים", אך יש עוד גורם שיוצר כתם שקשה להתעלם ממנו בדירה, והוא כמובן הלכלוך. ספק שתצליחו להיפטר מכל גרגר אבק קטן שנותר בדירה אחרי הבנייה, אולם לאורך הזמן אותם גרגרים קטנים יציקו לכם יותר ויותר ותשאלו את עצמכם למה לא טיפלתם בהם בזמן. במקום להגיע למצב הזה, מומלץ שתזמינו שירותי ניקיון מחברת נקי כמו חדש, כשאנחנו הופכים את הדירה החדשה שלכם לכזו שבאמת תרצו להיכנס אליה. צרו איתנו קשר בטלפון עוד היום, תגידו לנו מתי להגיע, ואנחנו נדאג שהדירה שלכם תקבל את פניכם כמו שדמיינתם אותה – מבריקה!

 

הזמינו ניקוי לדירה החדשה שלכם

מחיר מ-1,000 ₪

לניקוי דירת 3 חדרים

הסרת כתמי צבע, אבק ולכלוך מהבנייה

אפשרות להזמין ניקוי כולל פוליש

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון דירה חדשה

למה בכלל צריך ניקיון דירה חדשה מקבלן?

לא לכל קבלן יש סטנדרטים גבוהים, ובמקרים רבים אתם תגלו שהדירה שרכשתם ושבנו לכם כוללת כמה תוספות שלא קיוויתם למצוא בה. אלו יכולים להיות כתמי צבע ורובה, אבק שהצטבר באלמנטים השונים שבדירה, נסורת אם נעשו בה עבודות נגרות ועוד… כל אלו לא ניתנים לשאיבה ושטיפה, ותידרשו להשקיע הרבה מאוד מאמצים כדי לוודא שכל פינה בבית שלכם נקייה כמו שציפיתם שתהיה אחרי שהסתיימה הבנייה.

כך למעשה שירותי הניקיון שלנו עוזרים לכם, כשאנחנו חוסכים לכם את כל המאמץ ועוזרים לכם להיכנס לדירה שתשמחו לשהות בה מהרגע הראשון. על הדרך ובזכות ניקיון דירה מקצועי תוכלו למצוא ליקויים שתרצו ליידע את הקבלן בנוגע אליהם, על מנת שיוכל לטפל בהם בהקדם, עוד לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

ניקיון בית חדש

 

עד כמה נפוץ להזמין שירותי ניקיון בית חדש?

ידוע שכדי לרכוש דירה בישראל צריך לא מעט כסף, ועבור הכסף הזה יש לעבוד קשה. בשנים האחרונות רוב רוכשי הדירות הם אנשים שעובדים שעות ארוכות, ואחרי קבלת המשכנתא לא כולם יכולים להרשות לעצמם לפספס יום או כמה ימי עבודה רק כדי לוודא שהדירה החדשה שלהם מצוחצחת ונקייה.

מומלץ שתעברו על המחירון שלנו ותבדקו האם ישתלם לכם יותר להמשיך בשגרת העבודה הרגילה שלכם ולהזמין חברה לניקיון בית חדש שתעשה זאת במקומכם. אם התשובה היא כן, הרי שתחסכו לעצמכם לא רק כסף, אלא גם מאמץ רב, וגם תזכו בתוצאה הרבה יותר טובה ואיכותית מזו שהייתם מגיעים אליה עם שואב אבק וספונג'ה.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    אצלנו תשלמו על ניקיון דירה חדשה מחיר זול

    אז איך בעצם תחשבו האם ישתלם לכם להזמין אותנו או לא? הפכנו לכם את זה לפשוט בעזרת טבלת המחירון הבאה, שתראה לכם בדיוק לאילו טווחי מחירים לצפות מאיתנו. חשוב לציין שהמחירים האלה עשויים להשתנות במעט, מאחר שדירות חדשות כיום נבנות עם הרבה תוספות שייתכן כי לא חישבנו כשערכנו את המחירון. כך או כך תמיד תוכלו לפנות אלינו בטלפון כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לפי מ"ר, וניתן לכם אותה ללא שום התחייבות מצדכם. מובטח שתקבלו הצעה זולה ומשתלמת!

    גודל הדירה שצריך לנקות כמה עולה לנקות דירה חדשה מקבלן?
    כמה עולה לנקות דירה חדשה בת 3 חדרים?

    ניקוי של כל שאריות הלכלוך שנותרו מתהליכי הבנייה, כולל הסרת כתמים מהרצפה, ניקוי כתמי צבע בפאנלים, אבק בחלל המשקופים של החלונות ועוד…

    1,600 – 1,000 ₪
    מה מחיר ניקוי דירה חדשה בת 4 חדרים?

    מנקים את חדרי השינה של ההורים והילדים וכמובן גם את הסלון, המטבח, המרפסת וחדרי השירותים והאמבטיה.

    1,900 – 1,200 ₪
    מה עלות ניקיון דירות חדשות מקבלן עם 5 חדרים?

    מנקים את כל הדירה באופן מוחלט, כולל מחסן דירתי שיש בדרך כלל בדירות חדשות.

    2,200 – 1,400 ₪
    כמה עולה לנקות דירה חדשה בת 6 חדרים?

    מנקים את כל הדירה, כולל מדרגות אם מדובר בפנטהאוז דו קמתי.

    2,700 – 1,700 ₪

     

    ניקיון בית חדש מקבלן חוסך לכם הרבה כסף

    אל תחשבו שאחר כך יהיה זמן טוב יותר כדי לנקות את הדירה לעומק, מכיוון שאתם תסתכנו בכך שתכבידו על ההוצאה שמצפה לכם. הכי משתלם לנקות את הדירה לפני שהיא מוכנה לכניסתכם, מכיוון שהיא עדיין לא מרוהטת, ולכן לא תצטרכו להתמודד עם הוצאת הרהיטים לצורך ניקוי יסודי של הרצפה והפאנלים.

    אם תנקו את הדירה בזמן, כשהיא עוד ריקה, תחסכו לעצמכם הרבה מאוד מאמץ על הוצאת הרהיטים, ואם בלאו הכי לא תכננתם לעשות את העבודה השחורה הזו בעצמכם, תחסכו לעצמכם הרבה מאוד כסף. שליפת רהיטים מהדירה ואחסונם תעלה לכם בסביבות 600 ₪, וזה סכום לא קטן שתוכלו לחסוך אם רק תזמינו את הניקיון של הדירה החדשה שלכם בזמן.

     

    ניקיון דירה חדשה כולל פוליש – האם זה מומלץ?

    הפוליש מכניס ברק לבית שלכם, כשהוא הופך את הרצפה ליוקרתית ומבריקה וכזו שבאמת נראית חדשה. אך האם כדאי לעשות פוליש בדירה חדשה? התשובה היא כמובן כן, וזאת לא רק מאחר שתחסכו לעצמכם את הצורך להוציא מהדירה רהיטים בבוא היום שתהיו מעוניינים להבריק את הרצפה.

    הפוליש מחזיק למשך זמן רב – עד 5 שנים – כך שאין סיבה שלא תפנקו את עצמכם בניקיון עמוק בתוספת של כמה מאות שקלים בודדים. ההבדל בין מחיר הניקיון ללא פוליש לבין העלות עם פוליש לבית הוא לא עד כדי כך גדול, לכן אם כבר הזמנתם ניקיון, מומלץ שתבקשו שגם יעשו לכם פוליש. אתם לא תצטערו על זה אחרי שתראו איך הרצפה שלכם מבריקה.

     

    תוך כמה זמן מנקה חברת ניקיון דירה חדשה?

    אם תנקו את הבית בעצמכם ייקח לכם לכל הפחות 3 שעות, אך זה במקרה שאתם ממש מחפפים. ניקיון לדירה חדשה דורש הרבה מאוד השקעה, ויתכן אפילו שייקח לכם כמה ימים כדי להסיר את כל כתמי הצבע שנותרו על הפאנלים וכדי להבריק את הבית מאבק עד הגרגר האחרון.

    לעומת זאת חברת ניקיון תוכל לסיים עם העבודה הזו תוך כמה שעות בודדות וביום אחד בלבד, מבלי להעיק עליכם בשום צורה, כי אתם לא תצטרכו אפילו להיות שם כשזה קורה. תנו לנו לעשות בשבילכם את העבודה שאתם לא רוצים לבצע וגם לא יכולים באופן מוחלט. אחרי הניקיון שלנו אתם תראו איך באמת נראית דירה חדשה מהניילונים.

     

    ניקיון דירות חדשות מקבלן – שירות בפריסה ארצית רחבה

    השירותים שלנו זמינים עבורכם בכל רחבי הארץ, כשהבנייה נמצאת בעיצומה בכל קצוות המדינה. בין אם רכשתם דירה בפרויקט יוקרה ובין אם קיבלתם דירה חדשה במתנה דרך תוכנית תמ"א או פינוי בינוי, אנחנו כאן בשבילכם ומגיעים לכל עיר ויישוב. החיפושים שלכם הגיעו לסיומם, כי כבר מצאתם את חברת הניקיון המומלצת ביותר עבורכם. עכשיו רק נשאר להרים אלינו טלפון או להשאיר פרטים כאן באתר, ותוך דקות ספורות תקבלו הצעת מחיר שלא תרצו לסרב לה.

     

    שאלות ותשובות על ניקוי לדירה חדשה

    האם חייב לנקות דירה חדשה?

    מומלץ מאוד לנקות דירה חדשה שנבנתה זה הרגע או שנותרה ריקה למשך זמן רב. כך תיפטרו מכל האבק שחדר לפינות קטנטנות שתתקשו להגיע אליהם, ותרעננו אותה לפני הכניסה.

    כמה עולה לנקות דירה חדשה?

    לניקוי דירה חדשה בת 3 חדרים תשלמו החל מ-1,000 ₪, והמחיר עולה בכ-200-300 ₪ לכל חדר נוסף. כך לדוגמה ניקוי לדירת 6 חדרים יעלה לכם החל מ-1,700 ₪.

    האם אפשר לשלב פוליש בניקיון הדירה החדשה שלי?

    בהחלט אפשר וזה אף מומלץ! אם תעשו פוליש הרצפה שלכם תישאר מבריקה ונקייה הרבה יותר, משום שיהיו בה פחות נקבוביות וחריצים שיאגרו אבק. זה יחסוך לכם בניקיון בהמשך.

    האם אפשר לעבור לדירה מיד אחרי הניקיון?

    כן, אבל אם עשו לכם פוליש ברצפה תצטרכו לחכות כ-4 שעות עד שהוא יתייבש כמו שצריך. בנוסף, תצטרכו לחכות 24 שעות לפני שתוכלו להכניס רהיטים לדירה שעברה פוליש.