ניקיון חדרי מדרגות מלמעלה עד למטה – שירות בפריסה ארצית רחבה

איך חברת ניקיון מקצועית דואגת לניקיון של חדר המדרגות שלכם, כל כמה זמן צריך להזמין שירותי ניקיון חדרי מדרגות וכמה עולה להזמין ניקיון לחדר המדרגות – נספק לכם כבר עכשיו את כל התשובות לשאלות החשובות האלה!

לא נעים לחיות בבניין מוזנח שלא מטפלים בו כמו שצריך, ואף אחד לא רוצה לדרוך על לכלוך של של השכנים שלו כשהוא יוצא מהבית. לכן אי אפשר לזלזל בנחיצות של שירותי ניקיון חדרי מדרגות לכל בניין מגורים או משרדים בישראל, ואנחנו בחברת נקי כמו חדש שמחים להעניק לכם את השירות הזה במחיר הכי זול ומשתלם שיש. אנחנו דואגים לא רק לניקיון של המדרגות עצמן, אלא של כל סביבת חדר המדרגות, ואפילו עושים פוליש במידת הצורך והרצון. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר לפי כמות הקומות בבניין, ותגלו שיש מי שיעשה את העבודה הזו על הצד הטוב ביותר ובמחיר הוגן באמת.

 

ניקיון מקצועי לחדר מדרגות

פוליש, ליטוש והסרת כתמים בחדר המדרגות

מחיר הוגן לכל כיס

אפשרות לניקוי קבוע (פעם בשבוע)

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון חדרי מדרגות

ניקיון חדר מדרגות – מה בדיוק אנחנו מנקים?

אנחנו מכסים אתכם מכל הצדדים בכל הנוגע לניקיון חדר המדרגות שלכם. לא משנה אם מדובר במדרגות אבן, עץ או עם שטיח, אנחנו מנקים הכול באופן פרטני ובעזרת מכשירים ותכשירים ייעודיים. אז מה בעצם כוללים שירותי ניקוי חדרי מדרגות:

√ ניקוי מאבק למדרגות אבן

√ שאיבת אבק למדרגות שטיחים

√ ניקוי שטיחים עם שמפו לשטיחים

√ שטיפת מדרגות אבן ועץ

√ הסרת כתמים מהמדרגות

פוליש לרצפה

√ פוליש למדרגות אבן

√ ניקוי חלונות חדר המדרגות

√ ניקיון למעקים בחדר המדרגות (כולל הסרת חלודה וניקיון מעקי זכוכית)

√ ניקוי לקירות חדר המדרגות (כולל קירות זכוכית)

√ ניקוי לדלתות של חדר המדרגות

√ ניקוי לתקרה של חדר המדרגות

√ ניקוי גופי התאורה בחדר המדרגות

 

בתמונה – הסרת שטיח ישן ומלוכלך בחדר מדרגות לפני ביצוע פוליש

הסרת שטיח בחדר מדרגות

 

באיזו תדירות נדרש ניקיון חדר מדרגות בבית משותף?

ברוב המקרים ועדי בתים מעדיפים להזמין ניקיון מקצועי של פעם בשבוע, ולעיתים נדירות של פעם בשבועיים. שבוע עשוי להיות מספיק זמן לתת לבניין להתלכלך, אך זה תלוי באופי השכנים. אם הם נוטים למשל להוריד זבל שמטפטף בחדר המדרגות באופן קבוע, כדאי לדבר איתם על זה או לשקול להזמין ניקיון לעיתים קרובות יותר.

מטרתו של ניקוי חדר מדרגות בבניין משותף היא לא רק לשמור על חדר מדרגות אסתטי ונעים, אלא גם להרחיק מזיקים כמו ג'וקים או נמלים שעלולים להגיע לחדר המדרגות ומשם בקלות גם לבתים. לכן התדירות המתבקשת היא מספר פעמים בשבוע, ובמקרים מסוימים אף ניקיון באופן יומיומי.

 

שטיפת חדרי מדרגות יומיומית – שירות לטווח ארוך

אנחנו מתחייבים לספק לכם שירותי ניקיון קבועים במחיר משתלם מאוד, כשאנחנו מתחשבים מאוד בלקוחות שנאמנים אלינו. שטיפה פשוטה ויומיומית של חדר המדרגות לא תהווה הוצאה גדולה לוועד הבית, והיא תמנע בעיות שעלולות להצריך הוצאות גדולות ואחרות בהמשך, כמו למשל להדברת מזיקים שהגיעו לבניין.

מנקה חדר מדרגות יגיע לבניין בשעות הבוקר המאוחרות, כשכולם כבר יצאו לעבודה, לבתי הספר ולגנים, וידאג שהוא יהיה נקי עד שכל הדיירים יחזרו מהמסגרות שבהם שהו במהלך היום.

 

כמה עולה ניקיון חדר מדרגות אצלנו?

אז מה בעצם נחשב מחיר זול כשאנחנו מדברים על ניקוי למדרגות בבניינים? בשביל להבין את התשובה אתם צריכים להשוות בין המחירים שיציעו לכם במספר חברות, ואנו נספר לכם כבר עכשיו כמה אנחנו גובים על השירות שלנו.

כמות הקומות של חדר המדרגות תדירות הניקיון המבוקשת כמה עולה ניקוי חדרי מדרגות?
כמה עולה לנקות חדרי מדרגות עד 4 קומות? ניקיון חד פעמי 1,200 – 250 ₪
ניקיון פעם בשבוע 800 – 450 ₪
ניקיון פעמיים בשבוע 1,000 – 550 ₪
 ניקיון יומיומי 2,000 – 1,000 ₪
מה עלות ניקיון חדרי מדרגות 4-8 קומות? ניקיון חד פעמי 1,500 – 400 ₪
ניקיון פעם בשבוע 1,000 – 550 ₪
ניקיון פעמיים בשבוע 1,500 – 800 ₪
 ניקיון יומיומי 2,500 – 1,500 ₪
מה מחיר ניקוי חדר מדרגות 8-12 קומות? ניקיון חד פעמי 2,000 – 600 ₪
ניקיון פעם בשבוע 1,500 – 800 ₪
ניקיון פעמיים בשבוע 2,000 – 1,100 ₪
 ניקיון יומיומי 3,200 – 2,000 ₪

 

ועדי בתים: קבלו על ניקיון חדרי מדרגות מחיר משתלם

אם תעשו את החישוב, אתם תגלו שהניקיון שתזמינו דרכנו יצא לכם זול במיוחד. ניקח לדוגמה בניין עם 7 קומות ו-28 דירות. בבניין שכזה ניקיון יומיומי יעלה לכם כ-1,800 ₪ לחודש. אם נחלק את הסכום ל-28 דירות, יצא שכל דייר ישלם בסך הכול 64 שקל על ניקיון מדי חודש לבניין. אם תעברו בין דיירי הבניין ותשאלו אותם האם הם מעוניינים לשלם על ניקיון חדר מדרגות מחיר שכזה, סביר להניח שתקבלו תשובה חיובית מהרוב המוחץ.

זכרו שמדובר פה בניקיון מדי יום, כך שהבניין יישאר תמיד נקי ומצוחצח ולא תצטרכו לעולם להתמודד עם בעיות כמו מזיקים, ריחות רעים, מדרגות דביקות ומטונפות ולכלוך באופן כללי – הכול יהיה תחת שליטה באופן קבוע. אם המחיר עדיין מרגיש גבוה מדי לדיירים, אפשר תמיד לחשב כמה יעלה להזמין מנקה פעמיים או פעם בשבוע.

 

שאלות ותשובות נפוצות על ניקוי של חדר המדרגות שלכם

כל כמה זמן צריך לנקות חדר מדרגות?

התדירות תלויה באופן שבו דיירי הבניין מתחזקים את הבניין שלהם. המטרה היא שלא יהיה לכלוך בבניין – בעיקר לכלוך דביק על הרצפה – ואם יש אז זה סימן שצריך להגביר את התדירות.

איך מנקים מדרגות בבניין?

אם מדובר בניקיון שגרתי מספיק לעשות ספונג'ה או לשאוב את המדרגות (למשל כשמדובר בשטיח). אם מדובר בניקיון חד פעמי ומתקדם, רצוי לעשות גם פוליש על הרצפה.

האם המדרגות מחליקות אחרי הניקיון?

המדרגות עלולות להיות מחליקות בזמן שהן רטובות ובמהלך הניקיון, אך הן לא יהיו מחליקות יותר אחרי הניקיון וכשהמים יתייבשו.

כמה עולה ניקיון של חדר מדרגות?

המחיר יכול לנוע בין 250-2,500 ₪, והוא תלוי בתדירות הניקיון הנדרשת ובמספר הקומות בבניין. תוכלו להתקשר אלינו כדי לקבל הצעת מחיר בטלפון ללא התחייבות.