מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה? פנו לחברה המובילה בתחום!

בין עבודה במשרה מלאה, טיפול בילדים ולא מעט סידורים, רבים מאיתנו לא מוצאים את הזמן לנקות את הבית באופן יסודי. כאן בדיוק נכנסות לתמונה חברות מקצועיות לניקיון. אם אתם מחפשים חברת ניקיון בפתח תקווה, אתם יכולים להפסיק לחפש, כי מצאתם! אנחנו בחברת נקי כמו חדש נדאג שהבית שלכם יהיה נקי ומצוחצח, ובמחיר חסר תקדים.

 

הזמינו חברת ניקיון מקצועית בפתח תקווה

מחיר הוגן לכל כיס

ניקיון דירות, בתים פרטיים ואחזקת מבנים

אפשרות להזמין ניקוי, פוליש וליטוש

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

 

חברת ניקיון בפתח תקווה

 

איך למצוא חברת ניקיון מומלצת בפתח תקווה?

מחפשים שירותי ניקיון? הנה כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהן במהלך החיפוש:

√ מוניטין: אל תהססו לחפש ביקורות על בית העסק. בדקו המלצות באינטרנט, או בקשה חוות דעת מחברים ובני משפחה.

√ ניסיון: תמיד רצוי לבחור בחברה וותיקה ומבוססת, עם ניסיון רב בניקיונות מכל הסוגים.

√ מחיר: אין מה לעשות, שאלת הכסף היא סוגיה מרכזית כשבוחרים חברת ניקיון. החדשות הטובות הן שניתן למצוא שירותי ניקיון מקצועיים במחירים הוגנים, אם יודעים היכן לחפש.

√ ריכוז ספקים: במקום לבזבז כסף וזמן על מספר אנשי מקצוע שונים, עדיף לבחור בחברה שמספקת את כל שירותי הניקיון הנחוצים לכם במקום אחד – ליטוש מרצפות, פוליש, ניקוי פאנלים ועוד.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    ניקיון דירה נטושה בפתח תקווה – לפני ואחרי

    ניקוי דירה מוזנחת ונטושה בפתח תקווה

     

    חברת ניקיון דירות בפתח תקווה – מה כלול בשירות?

    אחד השירותים המבוקשים ביותר הוא ניקיון דירות בפתח תקווה, קומפלט הכל כלול. אתם משלמים סכום מסוים, ובתמורה מקבלים סל שלם הכולל את כל שירותי הניקיון, כך שכל מילימטר בדירה שלכם יבריק. מה זה אומר בפועל? אנחנו מנקים לכם את כל המרצפות והמשטחים, מצחצחים את הפאנלים, מבריקים חלונות ותריסים, מנקים את האבק מכל מקום (אפילו מתעלות האוורור), מחטאים את האמבטיה והשירותים – ועוד, ועוד, לפי בקשתכם. ואתם? אתם לא צריכים לדאוג לכלום.

     

    מה עדיף להזמין, עוזרת בית או חברת ניקיון בתים בפתח תקווה?

    מעוניינים בשירות של ניקוי בתים פרטיים בפתח תקווה, אבל לא בטוחים אם כדאי להזמין עוזרת בית או חברה מקצועית?

    בואו נעשה קצת סדר, ריכזנו לכם את המידע החשוב בטבלה הבאה:

    עוזרת בית חברה מקצועית
    מה כלול בשירות עוזרת הבית מגיעה לבדה ועושה כמיטב יכולתה במסגרת הזמן המוקצה לה. צוות מקצועי שלם מגיע אליכם הביתה, מצחצח ומבריק כל חלק בבית במהירות וביעילות.
    יתרונות היתרון הוא בעיקר המחיר: לרוב המחיר לשעת עבודה של עוזרת בית נמוך יותר. חברה מקצועית מספקת ניקיון יסודי, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ותוך שימוש בכלים מיוחדים.
    חסרונות חלק מעוזרות הבית מסרבות לבצע עבודות מסוימות, למשל ניקוי תריסים או חלונות. חברת מקצועית מבצעת את כל סוגי הניקיונות ובאופן יסודי, ולכן השירות עולה יותר.
    מחירים העלות הממוצעת של עוזרת בית הוא 70 ש"ח לשעת עבודה, לא כולל נסיעות ותנאים סוציאליים שתידרשו לספק לה. מחיר קבוע מראש ליום עבודה שלם, כולל צוות שלם. בלי אותיות קטנות ובלי שתצטרכו לדאוג לתנאים סוציאליים.

     

    אין שיפוץ בלי ניקיון: ניקיון אחרי שיפוץ בפתח תקווה

    אם זה עתה סיימתם שיפוץ בבית, אתם בוודאי מאד נרגשים. הדבר היחידי שעלול לצנן את ההתלהבות הוא הלכלוך הגדול שנותר בבית. לכלוכים שנוצרים בזמן שיפוץ דורשים רוטינת ניקיון מיוחדת, ושימוש בחומרים חזקים. לא לכולנו יש את הזמן, הידע והסבלנות לכך. במצב כזה, עדיף לפנות אל חברת ניקיון לאחר שיפוץ בפתח תקווה שתסגור לכם את הפינה.

     

    לא רק בתים פרטיים – ניקיון לעסקים בפתח תקווה

    בעלי עסק בפתח תקווה? אנחנו מספקים מגוון רחב של שירותי ניקיון בפתח תקווה המותאמים במיוחד לצרכים של בעלי עסקים:

    * ניקוי חנויות: בחנות עוברים אנשים רבים לאורך היום, מה שבאופן טבעי מוביל ללא מעט לכלוך, כולל כתמים שקשה מאד להסיר. זו בדיוק הסיבה בגינה אנחנו מספקים שירותים לניקוי חנויות, כולל פוליש שיסיר את הלכלוך אחת ולתמיד.

    * ניקוי מסעדה: סביר להניח שעובדי המסעדה עושים כמיטב יכולתם כדי לשמור על הניקיון, ובכל זאת יש לכלוכים בלתי-נמנעים כמו כתמי שמן, כתמים מתבלינים ועוד. אנחנו נגיע עם חומרי הניקוי האיכותיים ביותר, ונבריק את המסעדה שלכם עד שתיראה כמו מסעדת מישלן 😊.

    * ניקוי קניונים ומרכזים מסחריים: כל כך הרבה אנשים מתהלכים בקניון מדי יום, כולל משפחות עם ילדים קטנים שהם אמנם מקסימים, אבל גם מייצרים לא מעט לכלוך. חברת מקצועית לניקוי קניונים ומרכזים מסחריים מתמחה בניקיון מהיר ואפקטיבי של שטחים גדולים, ובחיטוי אלמנטים שונים כמו כפתורי המעלית, פינות ישיבה קבועות, המדרגות הנעות, וכו'.

     

    תתחדשו על הדירה: ניקיון דירה לפני כניסה בפתח תקווה

    אז החלטתם לשכור דירה בפתח תקווה, או אולי אפילו התמזל מזלכם ורכשתם דירה. לפני שנכנסים לדירה (ובפרט לדירה יד שניה), מקובל להזמין חברת ניקיון. בין שלל השירותים שאנחנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו, אנחנו מציעים גם ניקוי לפני מעבר בפתח תקווה. במסגרת השירות נבצע ניקיון יסודי של הדירה כולה, תוך התמקדות באזורים בעייתיים כמו המטבח, השירותים והאמבטיה.

     

    איך בוחרים חברת ניקיון ופוליש בפתח תקווה?

    לפני שבוחרים שירותי ניקיון, חשוב שתחפשו מידע ברשת כולל חוות דעת והמלצות מלקוחות קודמים. תמיד תוכלו לבקש המלצה על חברת ניקיון בפתח תקווה ממכרים, אבל אם אין להם המלצה לתת לכם גם חיפוש באינטרנט יעשה את העבודה. חברה שיכולה להציג לכם ביקורות אותנטיות מלקוחות קודמים, היא ככל הנראה חברה אמינה שצברה וותק, ניסיון ורקורד – וזה פועל לטובתכם.

     

    כמה זה עולה? חברת ניקיון בפתח תקווה מחירים ממוצעים

    אז כמה עולה ניקיון בפתח תקווה? מחיר הניקיון מושפע מגורמים שונים, כמו סוג השירות המבוקש, גודל השטח שצריך לנקות ומצב הניקיון הנוכחי. אל תהססו להתקשר אלינו כדי שנוכל לתת לכם הערכת מצב והצעת מחיר משתלמת.

    להלן מחירון ממוצע לניקוי דירה בפתח תקווה:

    סוג העבודה מחיר ממוצע
    ניקיון מלא של דירת 4 חדרים 1,500 ₪
    ניקיון מלא של דירת 5 חדרים 1,800 ₪
    ניקיון מלא של דירת 6 חדרים 2,000 ₪

    *המחירון מתייחס לדירות רגילות ברמת ניקיון רגילה. במקרים חריגים (למשל כתם גדול של צבע שנשפך על הרצפה כולה), ייתכן שתידרש תוספת תשלום.

     

      לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

       

      לא רק ספונג'ה: חברות פוליש בפתח תקווה

      לא משנה כמה פעמים נשטוף את הרצפה, לפעמים נדמה שהרצפה פשוט מסרבת להפוך לנקייה. מה עושים במצב כזה? פונים לחברת פוליש וניקיון בפתח תקווה שמרכזת את כל סוגי השירותים במקום אחד. פוליש מתבצע באמצעות מכונת פוליש או מברשת. בסיום העבודה, הרצפה שלכם תיראה חלקה ומבריקה.

      הנה מספר דוגמאות לסוגי פוליש שאנחנו מבצעים:

      1. פוליש קריסטל: זהו הפוליש האיכותי והמומלץ ביותר, זה שגורם לרצפה שלכם להבריק כל-כך עד שהיא מקבלת אפקט של השתקפות ומראה. מתי פוליש קריסטל לא מתאים? במרצפות קרמיקה, גרניט או פורצלן.

      2. פוליש ווקס: פוליש ווקס מתבצע באמצעות מריחה של ווקס, חומר דמוי שעווה עם אפקט הברקה מרשים. ההבדל בין פוליש ווקס לפוליש קריסטל הוא שפוליש ווקס משפיע רק על השכבה העלוינה של הרצפה, ולא חודר אליה.

      3. פוליש אקרילי: הפוליש הבסיסי ביותר הוא פוליש אקרילי. פוליש אקרילי מתבצע ללא מכונה, באמצעות רולר. בפוליש אקרילי אנחנו משתמשים בסילר, חומר שמגן על הרצפה מכתמים ומבריק אותה.

      4. פוליש יהלום: פוליש יהלום הוא למעשה שכלול של פוליש קריסטלי. בשירות של פוליש יהלום אנחנו מבצעים פוליש קריסטלי ובמקביל מלטשים את הרצפה.

       

      כמה עולה פוליש לרצפה בפתח תקווה ומה משפיע על הסכום שתשלמו?

      מחיר הפוליש נקבע לפי סוג הפוליש הנבחר: פוליש אקרילי הוא הזול ביותר, פוליש ווקס ממוקם באמצע הטווח ופוליש קריסטלי נמצא בטווח העליון של המחירים. כמובן שגם גודל השטח שדורש טיפול משפיע על המחיר הסופי, כשמקובל לתת הנחה פר מ"ר על שטחים גדולים. במידה ונדרשים שירותים משלימים כמו פינוי רהיטים מהחדר או ליטוש מרצפות, תידרש תוספת תשלום. כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, אל תהססו להתקשר אלינו. אנחנו מציעים את המחיר הזול ביותר בפתח תקווה, וזאת מבלי להתפשר על איכות העבודה!

       

      שאלות ותשובות שכדאי לדעת

      מה ההבדל בין ניקיון דירה רגיל לבין ניקיון לאחר שיפוץ?

      ניקיון לאחר שיפוץ מורכב יותר. הוא מצריך מספר גדול יותר של עובדים וזמן עבודה ארוך, ולכן מדובר בשירות יקר יותר.

      איזה סוג פוליש הכי מומלץ?

      פוליש קריסטלי הוא האיכותי ביותר, אך הוא לא מתאים לרצפת קרמיקה, גרניט או פורצלן.

      כמה עולה ניקיון של דירה?

      המחיר נקבע לפי מספר החדרים. בממוצע ניקיון דירה עולה כ-1800 ₪.

      איך לחסוך כסף על ניקיון דירה?

      בתקופת החגים ובפרט לקראת פסח ענף הניקיון מבוקש במיוחד, וכך גם בחודשי יולי-אוגוסט. כדי לחסוך כסף, הזמינו את השירות מספיק זמן מראש, או נסו לתאם אותו לתקופה עמוסה פחות.