ניקיון משרדים בחיפה ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר משתלם

איך מוצאים את חברת הניקיון הנכונה למשרד, מה תדירות הניקיון הנדרשת למשרד, באיזו שעה כדאי להזמין מנקה למשרד וכמה עולים שירותי ניקיון משרדים בחיפה – כל התשובות כאן לפניכם.

כל משרד צריך להיות ייצוגי ומרשים, ולשם כך יש לתחזק אותו באופן קבוע ולוודא שיהיה נקי לחלוטין. זה לא נוגע רק ללכלוך וזבל, אלא אפילו למניעת מזיקים, שמגיעים למשרדים מלוכלכים שלא מתוחזקים כמו שצריך. כדי לוודא שהמשרד שלכם יהיה מקום שנעים לעבוד בו ושיוצר רושם ראשוני טוב על כל מי שנכנס אליו, עליכם להשקיע בניקיון שלו, אך אף אחד לא אמר שאתם צריכים להשקיע הרבה. הזמינו את חברת נקי כמו חדש לדאוג לניקיון המשרד שלכם, ולא תצטערו. מאחורינו למעלה מ-20 שנות ניסיון, בהן סיפקנו שירותי ניקיון משרדים בחיפה במחירים זולים למשרדים בכל גודל. הרימו אלינו טלפון וקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת לא כל התחייבות.

 

ניקיון מקצועי למשרד בכל גודל בחיפה

מחיר החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בחיפה

ניקיון משרדים בחיפה זה לא משימה לאיש אחד

בהתאם לגודל המשרד שלכם, יתכן שתצטרכו יותר מעובד ניקיון יחיד כדי לוודא שהוא יישאר נקי לאורך כל שעות היום. אך גם אם מדובר במנקה אחד למשרד קטן, תמיד טוב שיש מאחוריו חברה גדולה שדואגת לכל צרכי הניקיון שלכם, כולל חומרים ושירותי ניקיון מתקדמים כמו ניקיון בסנפלינג לחלק החיצוני של המבנה או פוליש לרצפה. ניקיון משרדים בחיפה מצריך הרבה יותר השקעה מאשר ניקיון לבתי מגורים, ואנחנו יודעים בדיוק מה נדרש לכם כדי לשמור על משרד נקי ומצוחצח.

 

חייב לנקות משרדים גדולים וקטנים לפני כניסה

אם אתם רק נכנסים למשרד חדש, תהיו בטוחים שמי שעזב אותו השאיר שם בלגן ולכלוך שאתם לא רוצים להתמודד איתו בעצמכם. סביר להניח שגם לא יהיה לכם זמן לנקות את המשרד שלכם לבד, ולכן כדאי להזמין צוות שיעשה זאת בשבילכם תוך זמן קצר. אנחנו נכין את המשרד שלכם לקראת המעבר כך שתוכלו להיכנס למשרד נקי לחלוטין.

 

איך למצוא חברת ניקיון משרדים בחיפה שכדאי לעבוד איתה?

אם אתם רק נכנסים למשרד חדש, תוכלו לשאול מנהלי משרדים אחרים במבנה או בסביבה באיזו חברת ניקיון הם נעזרים. זה לא יבטיח שתמצאו חברת ניקיון מומלצת, אך זו דרך אחת אפשרית. דרך אחרת היא לחפש ברשת חברות ניקיון משרדים בחיפה ולבדוק על אליו מהן יש המלצות חיוביות. כדאי לכם להשוות בין המחירונים של אותן חברות כדי לדעת מי מהן גובה את המחיר הזול ביותר. לחצו כאן כדי לצפות במחירון שלנו, והשתמשו בו כדי להשוות בין העלויות הזולות שאנחנו מספקים לבין המחירים של שאר חברות הניקיון המומלצות בעיר.

 

מה כולל ניקיון משרד בחיפה?

הניקיון כמובן מתחיל במשרד עצמו – חדרי העבודה, חדר ישיבות, קבלה, מסדרון וכדומה. כל חלק וחלק במשרד מקבל התייחסות פרטנית, לדוגמה את עמדות העבודה אנחנו דואגים לחטא לפני כל תחילת יום העבודה. לאחר מכן אנחנו מתפנים לטפל בחדרי השירותים של המשרד ובמטבחון.

כמובן שבכל משרד יש שגרת ניקיון שונה במידת מה, מאחר שכל משרד בנוי אחרת, אך זוהי הדרך הקלאסית לנקות משרד. פרט לכך ביכולתכם להזמין דרכנו שירותים מיוחדים נוספים לניקוי המשרד, כמו למשל פוליש, שיתבצע בנוסף לניקיון, אולם הוא נדרש רק אחת ל-3-5 שנים.

 

הזמינו מנקה משרדים בחיפה בתדירות שמתאימה לכם

אם יש לכם משרד קטן עם כמות מועטה של עובדים, אין סיבה להזמין ניקיון יותר מפעם אחת בשבוע. עם זאת, את השירותים והמטבחון מומלץ לנקות בסוף כל יום עבודה, גם במשרד שכזה. על כן אם ביכולתכם לשמור על משרד נקי יחסית לאורך כל השבוע, תוכלו להסתפק בפעם אחת, אך אם אתם צריכים עזרה בשמירה על הניקיון, כדאי להזמין מנקה בתדירות גבוהה יותר – פעמיים או שלוש בשבוע.

 

יתרונות של ניקיון משרדים בשעות הערב בחיפה

מנהלי משרדים רבים בוחרים להזמין אותנו לשעות הערב, ולאפשרות זו יש מספר יתרונות שכדאי להיות מודעים אליהם בבחירה במועד הניקיון:

1. פחות הפרעה למהלך העבודה – רוב העובדים במשרד שלכם יסכימו ששואב אבק שפועל ברקע מפריע להתרכז בעבודה, וגם ההפך נכון, שעובדים שזזים במשרד מפריעים לחברת ניקיון. ניקיון בשעות הערב מאפשר לכולם לבצע את עבודתם בנוחות המרבית.

2. חיסכון בזמן ובכסף – ככל שייקח לנו פחות זמן לטפל במשרד, כך נוכל לגבות מכם מחיר זול יותר. במצב שבו המשרד ריק מעובדים קל יותר לנקות במהירות, ובמיוחד את עמדות העבודה.

3. הניקיון הטוב ביותר מובטח – ככל שהשטח יהיה פנוי יותר עבורנו, כך נוכל לספק לכם תוצאות טובות יותר. אם המשרד פנוי בשעות הערב, כדאי להזמין אותנו לזמן זה.

 

יתרונות של ניקיון משרדים לפנות בוקר בחיפה

גם לניקיון בשעות הבוקר המוקדמות יש יתרונות שכדאי להכיר, והנה הם כאן לפניכם:

1. חיסכון בחשמל – בשעות הבוקר המוקדמות אין צורך להדליק את האורות בכל המשרד כדי לבצע את עבודות הניקיון. זה אמנם חיסכון קטן, אך יש כאלה שעבורם זה משמעותי, בעיקר למנהלי משרדים קטנים.

2. פתיחת המשרד לעובדים שמגיעים מוקדם – מאחר שיהיה לנו מפתח של המשרד ואנחנו נהיה הראשונים שמגיעים אליו, נוכל לפתוח אותו לעובדים שמעדיפים להגיע מוקדם על מנת לצאת מוקדם.

 

אפשר להזמין אצלנו גם ניקיון משרדים בחיפה בסופ"ש

אם הכי נוח לכם להזמין ניקוי למשרד פעם אחת בשבוע בסוף השבוע, גם זו אפשרות שאפשר ללכת עליה. הניקיון יתבצע בחמישי בערב או בשישי בבוקר, מתי שיהיה לכם נוח יותר, ואנחנו נדאג כמובן לנעול את המשרד למהלך הסופ"ש.

 

משלמים על שירותי ניקוי משרדים בחיפה מחירים זולים

המשרד שלכם הוא מקום שמיועד להרוויח כסף, לא להפסיד אותו, ואנחנו דואגים לגבות מלקוחותינו את המחירים הזולים ביותר שיש, כך שישתלם לכם מאוד להזמין דווקא אותנו. הנה כמה דוגמאות לטווחי מחירים אפשריים לשירותים שאנחנו מציעים. העלות משתנה לפי גודל המשרד, ותוכלו להתקשר אלינו כדי לגלות כמה בדיוק זה יעלה לכם.

כמה פעמים מנקים בשבוע? עלות ניקוי משרד בחיפה
מה עלות ניקיון קומפלט חד פעמי במשרד?
מנקים את המשרד מהרצפה עד התקרה – אפשר גם בחגים.
1,900 – 200 ₪
מה מחיר ניקיון פעם אחת בשבוע במשרד?
ניקיון יתבצע ביום ובשעה שמתאימים לכם – אפשר גם בסופ"ש.
1,900 – 250 ₪
כמה עולה ניקיון פעמיים בשבוע במשרד?
מומלץ למשרדים בינוניים עם יותר מ-15 עובדים
3,300 – 300 ₪
מה עלות ניקיון למשרד באופן יומיומי?
מומלץ למשרדים גדולים שדורשים תחזוקת ניקיון קבועה.
6,500 – 400 ₪