ניקיון משרדים בבני ברק – שירות זול 24 שעות ביממה

איך בוחרים את חברת הניקיון הטובה ביותר שיש, באיזו תדירות כדאי לנקות את המשרד, לאילו שעות אפשר ורצוי להזמין ניקיון משרדים בבני ברק וכמה עולה לנקות את המשרד – בואו לגלות את כל התשובות לשאלות האלה!

באזור המרכז אפשר למצוא משרדים בכל הגדלים והסוגים, ומה שמשותף לכולם זה שבכל אחד מהם צריך להזמין שירותי ניקיון אחת לזמן מה. התדירות של הניקיון משתנה בהתאם לסוג וגודל המשרד, אך מה שבטוח זה שאתם רוצים למצוא חברה שגובה מחיר זול ושמבטיחה איכות גבוהה של ניקיון, ואתם יכולים להפסיק לחפש, כי הגעתם למקום הנכון. אנחנו בחברת נקי כמו חדש מספקים שירותי ניקיון משרדים בבני ברק כבר למעלה מ-20 שנה, והלקוחות המרוצים שלנו נשארים נאמנים לנו כי פשוט אין להם מה לחפש במקום אחר. אנחנו מציעים מחירים זולים, והשירותים שלנו מתעלים על אלו של המתחרים בכל בחינה אפשרית. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? הרימו אלינו טלפון ונשמח לתת לכם אותה ללא התחייבות, וכן לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא.

 

ניקיון למשרד גדול או קטן בבני ברק

מחיר מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בבני ברק

למה חשוב לשמור על ניקיון משרד בבני ברק?

המשרד שאתם מנהלים הוא לא רק מקום עבודה, אלא בית לעובדים שלכם ומקום שככל הנראה מארח לא פעם גם אנשים מבחוץ. דמיינו שאתם נכנסים למשרד מלוכלך ומבולגן – מה תחשבו על מי שמנהל אותו? שהוא לא יודע כיצד לנהל עסק? שהוא לא משקיע בדברים בסיסיים? איך אפשר לסמוך על אדם שכזה ועל החברה שהוא מנהל?

זאת ועוד, הדבר האחרון שהעובדים שלכם רוצים שיקרה זה שיגיעו נמלים או ג'וקים לעמדת העבודה שלהם, והם אף מצפים שיהיה מישהו שינקה אחריהם – הרי זו לא עבודתם. אם נודה על האמת, לא כולם דואגים לנקות כל פיסת לכלוך או קפה שנשפך במשרד, ולכן אתם חייבים לשכור חברת ניקיון שתעזור לכם לשמור על משרד נקי ומצוחצח באופן קבוע.

 

ניקיון משרדים בבני ברק עושים עם חברה מקצועית לניקיון

בבית אתם אולי מעסיקים עוזרת שבאה פעם בשבוע-שבועיים כדי לעשות קצת סדר וניקיון, אך למשרד צריך שירות מקצועי ומתקדם יותר. לא רק שהמשרד נוטה להתלכלך הרבה יותר מהר מהבית, אלא שלרוב יש בו גם יותר תנועה, מה שמצריך לא רק ניקוי קבוע, אלא שמירה על מקום נקי לאורך כל שעות היום.

ניקיון משרדים בבני ברק זה לא העבודה שלכם, אך אתם בכל זאת אחראיים למצבו של המשרד שאתם מנהלים. אתם צריכים להעביר את האחריות הזו הלאה לחברת ניקיון שתוכלו לסמוך עליה, וזאת על מנת שתוכלו להתפנות לדברים חשובים אחרים בניהול המשרד. כשאנחנו בסביבה לא תצטרכו לדאוג בנוגע לניקיון, הברקת רצפה, פוליש ועוד, והנטל הזה יוסר מכתפיכם מכל בחינה. אתם אפילו לא צריכים לדאוג לחומרי הניקיון, כי אנחנו דואגים לכל דבר שקשור לניקיון ותחזוקה.

 

איך בוחרים חברת ניקיון משרדים בבני ברק?

באזור המרכז יש הרבה מאוד חברות שמתמחות בניקיון, אך עליכם לבחור את האחת שבאמת תוכלו לסמוך עליה. תצטרכו למצוא חברה שיודעת לספק שירות אדיב ומסור ללקוחותיה, שיודעת להתמודד עם כל בעיית ניקיון קיימת ושמעסיקה אך ורק אנשי מקצוע שמנוסים בשימוש בשלל כלים, תכשירים ושיטות לניקיון.

על אף שיש הרבה חברות ניקיון משרדים בבני ברק, לא כל אחת תספק את כל הצרכים שלכם, אז איך מוצאים את חברת הניקיון המושלמת? זה פשוט! חפשו המלצות ברשת על כל חברה שמצאתם ובדקו למי יש הכי הרבה לקוחות מרוצים. הביקורות וחוות הדעת שתקראו יעזרו לכם לסנן בין החברות המומלצות יותר לבין אלו שמומלצות פחות, וכך תדעו למי באמת כדאי לכם לפנות.

 

באיזו תדירות צריך להזמין ניקיון משרדים בבני ברק?

תדירות הניקיון תלויה בעיקר באופי המשרד שלכם, וכדי לענות על השאלה הזו צריך קודם לכן לענות על כמה שאלות נוספות:

1. מה גודל המשרד – משרדים גדולים וקטנים מצריכים תדירות שונה של ניקיון.

2. מה כמות העובדים במשרד – ככל שיש יותר עובדים, כך התדירות הנדרשת עולה.

3. מה כמות המבקרים היומית במשרד – גם כאן תדירות הניקיון עולה ככל שיש יותר מבקרים.

4. מה הליקויים הקיימים במבנה שמצריכים התייחסות פרטנית – לכל משרד יש בעיות תחזוקת ניקיון משלו, ויתכן שזה ישפיע על תדירות הניקיון הנדרשת.

אם תספקו לנו את התשובות לשאלות האלה נוכל לעזור לכם להבין האם נדרש לכם ניקיון של פעם בשבוע, פעמיים בשבוע או יומיומי. אין סיבה שתשלמו יותר על שירותים שלא נדרשים לכם, ואנחנו נסייע לכם לחסוך בכסף ולדעת עד כמה עליכם להשקיע בניקיון המשרד שלכם.

 

מתי עדיף ניקיון משרדים בשעות הערב בבני ברק?

אנחנו גמישים מאוד בשעות העבודה שלנו ומאפשרים לכם להזמין עובדי ניקיון בכל שעה שתרצו, אולם האפשרות הנפוצה ביותר שהרוב בוחרים בה היא ניקיון בשעות הערב. זוהי אפשרות שמתאימה בעיקר למשרדים קטנים, בהם העובדים יוצאים מהמשרד בשעה קבועה ולא נדרשת יותר מדי עבודת סדר וניקיון. סביר להניח שהעובדים שלכם לא יפגשו את המנקה שיגיע מדי יום, אך הם בטוח ירגישו שיום לפני כן היה מישהו שצחצח, הבריק וסידר את המשרד כולו.

 

באילו מקרים עדיף ניקיון משרדים לפנות בוקר בבני ברק?

במשרדים בינוניים, ובעיקר בתחום ההייטק, רבים מעדיפים להזמין את המנקה לשעות הבוקר המוקדמות. הסיבה לכך היא ברורה – העובדים לרוב לא מתחילים את העבודה ב-8:00, אלא בשעות מאוחרות יותר, בדרך כלל אחרי 9:00. עד אז עובד ניקיון שהגיע לפנות בוקר כבר יסיים את עבודתו, וכך לא יהיה גם עובד ניקיון בערב שיפריע לעובדים שנשארים שעות נוספות עד מאוחר.

 

מנקה משרדים בבני ברק יכול להיות במשרד כל היום

משרדים גדולים מאוד – מכאלה שמתפרשים על פני קומה אחת ועד לבנייני משרדים שלמים – דורשים ניקיון יומיומי ולאורך כל היום. למעשה, למשרדים שכאלה בדרך כלל יידרשו מספר עובדי ניקיון שיעבדו במקביל, כלומר צוות שלם שישמור על כל חלקי המשרד נקיים באופן קבוע. חדרי ישיבות, חדרי שירותים, מסדרונות, מטבחון ומעליות – כל אלו יעברו ניקיון בכל רגע שיתלכלכו או שיהיו פנויים לניקיון, ואת עמדות העבודה ינקו פועלי הניקיון בסוף כל יום עבודה.

 

אצלנו תשלמו על ניקוי משרדים בבני ברק מחירים זולים

המחירים לניקיון משרדים יכולים להשתנות מקצה לקצה על פי כל המשתנים שציינו – שעות הניקיון הנדרשות, גודל המשרד, תדירות הניקיון ועוד… אז כמה בעצם תידרשו לשלם על השירותים שלנו? התשובה נמצאת במחירון הבא.

תדירות הניקיון הנדרשת עלות ניקוי משרד בבני ברק
כמה עולה ניקיון חד פעמי למשרד?
על הדרך אפשר גם להעביר פוליש לרצפה – קבלו הצעת מחיר משתלמת בטלפון.
1,900 – 200 ₪
מה מחיר ניקיון פעם בשבוע למשרדים?
אפשר להזמין ניקיון למשרד לשישי בבוקר גם אם המשרד סגור באותו היום.
1,900 – 250 ₪
מה עלות ניקיון פעמיים בשבוע למשרדים?
ניקיון בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב – כשהעובדים לא במשרד.
3,300 – 300 ₪
כמה עולה ניקיון יומיומי למשרדים?
מספקים לכם צוות ניקיון שלם שעובד סביב השעון כדי לשמור על המשרד נקי.
6,500 – 400 ₪