הזמינו עכשיו חברת ניקיון ברמת גן במחיר משתלם

מה יכולה לעשות בשבילכם חברת ניקיון ברמת גן, מתי ובאיזו תדירות צריך להזמין אותה, באילו מקרים חייב להזמין ניקיון מקצועי, כמה עולה הניקיון כולל פוליש ואיך בכלל מוצאים חברה מומלצת שמבטיחה מחירים זולים ועבודה מקצועית? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו!

ניקיון זו עבודה קשה כל עוד מתכננים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר וכמו שצריך, ומי כמונו יודעים זאת. מדי יום אנחנו רואים לא מעט דירות מלוכלכות ברמה כזו או אחרת, אך לכולן נדרשת אותה התייחסות קפדנים ללכלוך, לכתמים ולבעיות שונות כמו עובש בקירות. גם אם בסך הכול צריך לנקות אבק או לשלשת של ציפורים ממקומות שקשה לכם להגיע אליהם, אין סיבה לחפף בעבודה, ולכן עליכם לחפש חברת ניקיון ברמת גן שמבטיחה שירות מסור ויעיל עם 100% תוצאות. אנחנו בחברת נקי כמו חדש שמנו לעצמנו מטרה כבר לפני יותר מ-20 שנה להפוך לחברת הניקיון מס' 1 בעיר, ולא קשה להבין איך הגענו לזה. אין חברה מקצועית יותר מאיתנו, ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת לניקוי הדירה שלכם – ללא התחייבות!

 

הזמינו חברת ניקיון מקצועית ברמת גן

מחיר הוגן לכל כיס

ניקיון דירות, בתים פרטיים ואחזקת מבנים

אפשרות להזמין ניקוי + פוליש + ליטוש

15 שנות ניסיון בתחום הניקיון

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

חברת ניקיון ברמת גן

במה יכולה לעזור לכם חברת ניקיון ברמת גן?

חברת הניקיון יכולה לסייע לכם עם כל עבודת ניקיון שאינכם מעוניינים לבצע בעצמכם או שאתם לא יכולים לטפל בה ללא עזרה מקצועית. זה כולל ניקיון לרצפה כמובן, אך גם לפאנלים, לקירות, לתקרה, למסתורי כביסה ועוד… אנחנו מטפלים בעובש במקלחת וגם מבצעים הברקת רצפות, כשאת אלה אנחנו מבצעים בעזרת תכשירים מתקדמים שמיועדים לעובש ומכשור מיוחד שמיועד לטיפול ברצפות מכל הסוגים.

חברת ניקיון ברמת גן יכולה לטפל גם בקירות החיצוניים של הבית – אם לדוגמה מדובר בבניין או בבית פרטי. ניקיון שכזה יעשה בלחץ מים גבוה, שמסוגל לסלק כל לכלוך וכתם ביעילות ובקלות. גם כאן המכשור המתקדם שברשותנו הוא מה שמציב אותנו בחוד החנית של שירותי הניקיון בעיר, ואנחנו מבטיחים להשיג לכם בית נקי לחלוטין, ללא שום רבב.

 

ניקיון דירה לפני כניסה כולל הסרת פי וי סי מהרצפה ברמת גן

ניקיון בית לפני מעבר דירה ברמת גן

 

באיזו תדירות מומלץ להזמין חברת ניקיון דירות ברמת גן?

העבודה שאנחנו מבצעים לא דומה לניקיון של עוזרת בית פשוטה. אנחנו מנקים הכול – מהרצפה ועד לתקרה – וברמה שאף איש מקצוע אחר לא יכול להגיע אליה בלי להשקיע אקסטרה מאמץ. הטיפול שאנחנו מספקים לדירה שלכם כולל הסרת כתמים מהרצפה או גורמים מלכלכים שסביר להניח כי עוזרת הבית שלכם לא יודעת איך להתמודד איתם, כמו למשל צבע על הפאנלים, עובש בקירות, או במקרים חמורים מאוד – קירות שחורים משריפה שהתרחשה בדירה.

אם כן, כדי לענות על השאלה כל כמה זמן צריך להזמין חברת ניקיון, התשובה שלנו היא – מתי שנדרש. זהו לא שירות קבוע של ניקיון דירות ברמת גן, אלא שירות חד פעמי שיותר ממנו לא תצטרכו למשך כמה שנים טובות, כל עוד תתחזקו היטב את הניקיון.

 

מתי להזמין חברת ניקיון בתים פרטיים ברמת גן?

תמיד אנחנו ממליצים למי שמתכנן לערוך אירוע בבית להזמין חברה שתבצע את הניקיון עבורו – הן לפני האירוע והן אחריו. הסיבה לכך היא שבית פרטי מהווה שטח עצום שמצריך הרבה מאוד עבודה כדי שייראה מרשים באמת ומוכן לארח הרבה אנשים, וגם אחרי שכולם הולכים צריך לעבוד לא מעט כדי להחזיר אותו לקדמותו.

ניקיון בתים פרטיים ברמת גן כולל בין היתר ניקיון של הכניסה לבית, שביל הגישה אליו, ניקיון חיצוני וכמובן גם ניקיון בתוך הבית. אחרי הטיפול שלנו הבית שלכם ינצנץ ברמה של אולם אירועים, ואתם לא תצטרכו להצטער על שום לכלוך בפני האורחים שלכם – הם יגיעו לבית שנראה ממש כמו חדש.

 

למה חייב להזמין ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן?

השיפוץ שלכם לא מסתיים אחרי שהקבלן סיפק את סחורתו. אמנם עבודת השיפוץ עצמה תיגמר, אך הבית עוד לא יראה כמו שדמיינתם אותו. למעשה, בהתאם לרמת השיפוץ ואיכותו, תצטרכו להזמין אותנו לטיפול בשלל בעיות ניקיון שעלולות להיווצר. לדוגמה לא נדיר שנותרים כתמי צבע על הפאנלים אחרי שיפוץ, ובמיוחד אם אתם צבעתם בעצמכם את הקירות ולא עשיתם זאת בזהירות.

גם אם אין לכלוך מיוחד שנראה לעין מומלץ מאוד להזמין חברת ניקיון אחרי שיפוץ ברמת גן, זאת מכיוון שייתכן כי יש לכלוך שיתגלה לכם רק בהמשך, אך אנחנו יודעים איפה לחפש אותו. אבנים קטנטנות ושאריות אבק ולכלוך שנותרו בכיס החלון או פסולת כללית שלא פונתה מהבית לאחר השיפוץ – כל אלו יצריכו עזרה מקצועית כדי להיפטר מהם בצורה נכונה ועל מנת שבאמת ניתן יהיה להבריק את הבית.

 

אנחנו גם חברת ניקיון בתים משותפים ברמת גן

אל תשערו שהעבודה שלנו מסתכמת בדירות ובבתים פרטיים, כי אנחנו מטפלים בכל סוג של מבנה שמצריך ניקיון. גם בתים משותפים ובניינים צריכים לעבור ניקיון חיצוני או פנימי אחת לזמן מה, וכזה שעובד ניקיון שמגיע לבניין באופן יומיומי או שבועי אינו יכול לבצע. צוות ניקיון ברמת גן מטעמנו יטפל בקירות החיצוניים, ברחבת הכניסה לבניין, בלובי הבניין, בחדר המדרגות, במעלית ובגג, ויפנה מכל רחבי המבנה פסולת מיותרת ולכלוך שמכער אותו.

לא צריך לשלם אקסטרה על ניקוי בסנפלינג, למעט במקרים מיוחד שבהם מדובר בבניין גבוה ממש שלא ניתן להגיע לקומות העליונות שבו בשום צורה פרט לכך. אנחנו תמיד נשתמש בשיטות יעילות שיהיו לכם זולות ככל הניתן, כך שלא תצטרכו להשקיע יותר ממה שאתם מעוניינים או יכולים בניקיון המבנה. אנחנו תמיד באים לקראתכם, בלי לחסוך על איכות הניקיון.

 

תשאירו לנו ניקיון דירה לפני כניסה ברמת גן

לפני שאתם נכנסים לדירה חדשה מומלץ מאוד שתבדקו עד כמה היא נקייה. אם הלכלוך שבה הוא ברמה סבירה, תוכלו לנקות אותו בעצמכם במידה שיש לכם זמן וכוח לשם כך. אך אם הלכלוך הוא ברמה נוראית והדיירים הקודמים השאירו דירה מטונפת לחלוטין, כדאי מאוד להזמין אותנו לביצוע ניקוי לפני מעבר ברמת גן.

היתרון בהזמנת שירותנו לפני שתיכנסו לבית החדש יתבטא במחיר, משום שלא צריך יהיה לפנות רהיטים מבית שעוד לא מרוהט ומאוכלס. כך למעשה תזכו בשירותי ניקיון זולים יותר, לכן אם תכננתם להזמין חברה שתסייע לכם בכך, מומלץ לעשות זאת עוד לפני שתיכנסו לדירה.

 

ניקיון דירה חדשה ברמת גן במחיר הכי משתלם

* תתפלאו, אבל גם דירות חדשות מקבלן מצריכות ניקיון מקצועי כדי לוודא שלא יהיה בהן לכלוך שיתגלה בהמשך ושלא תוכלו לטפל בו בכוחות עצמכם.

* אל תחכו עד שתמצאו את האזורים הבעייתיים, מכיוון שכל עוד הדירה ריקה, אתם תשלמו מחיר זול מאוד על הניקיון שלה.

* למעשה חלק נכבד מהעבודה שלנו מסתכם במתן שירותי ניקיון דירה ריקה מקבלן, כשאנחנו מסייעים לכם להיכנס לבית שבאמת תיהנו לגור בו.

* כמובן שאם אתם מתכננים לשפץ, עדיף להשאיר את הניקיון לאחרי השיפוץ, אך אם אתם מתכננים להיכנס בקרוב לביתכם החדש, הזמינו חברת ניקיון שתהפוך אותו לראוי למגורים ב-100%.

* אתם לא תצטערו על זה, והאפשרות היחידה שתסב לכם צער היא אם לא תזמינו אותנו בזמן – לפני שתרהטו את הדירה ותיכנסו לחיות בה.

* אחר כך פשוט יעלה לכם יותר לנקות אותה, וחבל. אפשר להזמין את שירותי הניקיון שלנו בזול כבר עכשיו.

 

אצלנו משלמים על חברת ניקיון ברמת גן מחירים הגיוניים

לא כל חברת ניקיון בעיר יכולה להציע את המחירים הזולים שלנו, מכיוון שלא כל אחת היא בעלת ניסיון עשיר ומוניטין שהולך לפניה. אף פעם לא חסרה לנו עבודה, ושלא כמו מתחרים רבים בשוק הניקיון, איננו מנסים להרוויח יותר על חשבונכם, אלא ההפך. אנחנו מבינים שהשירות שלנו נדרש באופן בסיסי לכל מי שרוצה לחיות בבית נקי, ואנו דואגים לספק הצעות מחיר שמתחשבות בכל כיס. אז כמה עולה ניקוי דירה ברמת גן. הכנו לכם מחירון קטן עם מחירים ממוצעים. נוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת בטלפון לפי אופי הניקיון שנדרש לכם וגודל הדירה שלכם.

כמה חדרים יש בדירה? עלות ממוצעת לניקיון הדירה
מה מחיר ניקיון לדירת 3 חדרים?

זמינים גם מהיום להיום לכל סוגי עבודות הניקיון.

1,300 ₪
מה עלות ניקיון לדירת 4 חדרים?

לניקיון קומפלט צריך יהיה להוציא את הרהיטים מהדירה – נוכל לעשות זאת בתוספת תשלום.

1,500 ₪
כמה עולה ניקיון לדירת 5 חדרים?

מנקים את כל הדירה, כולל מרפסת, ממ"ד וכדומה.

1,800 ₪
מה עלות ניקיון לדירת 6 חדרים?

ניקיון דירה איכותי בזמן קצר על ידי צוות ניקיון גדול ומנוסה.

2,000 ₪

 

אתם לא צריכים לחפש חברות פוליש ברמת גן

רוצים לוודא שהרצפה שלכם תבריק לחלוטין ותקבל אפקט של מראה? בשביל זה צריך פוליש, אך אתם לא צריכים ללכת רחוק ולחפש חברת ניקיון אחרת שתסייע לכם בכך, כי אנחנו עושים הכול – גם פוליש לבית! למעשה, מומלץ מאוד לשלב פוליש וניקיון ברמת גן כדי להגיע לתוצאות הניקיון הטובות ביותר שאפשר להשיג, ובלאו הכי לפני הפוליש צריך יהיה לנקות את הרצפות היטב.

אחרי הפוליש אתם תראו שהרצפה שלכם תתלכלך בתדירות פחות גבוהה ותיראה הרבה יותר נקייה ומבריקה, מאחר שלא יהיו בה נקבוביות שיאספו לכלוך ואבק שלאורך הזמן אי אפשר לנקות בשטיפה רגילה. הפוליש יחזיק למשך 3-5 שנים, כשבכל מהלכם אתם תיהנו מרצפה שהרבה יותר קלה לתחזוקה ושתשמור על מראה מושלם.

 

כמה עולה פוליש לרצפה ברמת גן + ניקיון?

אנחנו מבצעים את הפוליש עם מכונת פוליש מיוחדת שאמנם מצריכה עבודה מתקדמת, אך היא אינה מייקרת את עלות הניקיון כפי שאתם משערים. מדובר בתוספת של כמה מאות שקלים לניקיון, ואנחנו אפילו ממליצים שלא לבצע את הפוליש בכל הבית, אלא רק בחללים שבהם אתם נוטים לארח אורחים, לדוגמה בסלון ובפינת האוכל.

כל חברת ניקיון ופוליש ברמת גן גובה כמובן מחיר אקסטרה על הפוליש, אך אצלנו תקבלו הצעת מחיר זולה שלא תגרום לכם להרים גבה. לדוגמה לשטח של 20-30 מ"ר תשלמו החל מ-300 ₪ כתוספת לפוליש, ובשטח גדול יותר של 40-50 מ"ר תשלמו החל מ-600 ₪. ערכו את השיקולים שלכם, בדקו מה התקציב שלכם מאפשר, ואם ניתן בהחלט כדאי לשקול לשלב פוליש לרצפה בניקיון.

 

חברות ניקיון ואחזקה ברמת גן ללקוחות פרטיים או עסקיים

הרבה מהעבודה היומיומית שלנו מתבצעת בבתים פרטיים ובדירות, אך אנחנו לא מוגבלים לכך בשום צורה. למעשה, יש לנו שעות ייעודיות שבהן אנחנו מקדישים זמן לניקיון של בתי עסק, בזמנים שבהם העסק סגור וניתן להשקיע בו בניקיון כמו שצריך. על אף שיש הרבה חברות ניקיון ואחזקה ברמת גן שמנקות עסקים, לא כולן זמינות עבורכם 24 שעות ביממה. אנחנו לעומת זאת יכולים לנקות לכם את בית העסק בשעה וביום שנוחים לכם – גם בלילה או לפנות בוקר אם זה מה שנדרש.

 

סמכו רק על חברת ניקיון מומלצת ברמת גן

לכל חברת ניקיון יש שיטות עבודה משלה ומכשור שהיא מנוסה בשימוש בו. אז איך יודעים שחברת הניקיון שמזמינים היא אכן מומלצת ומשתמש במכשירים ובתכשירים המתקדמים ביותר שמצליחים להסיר כל לכלוך וכתם מהבית? זה פשוט! היום אפשר למצוא הכול באינטרנט, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש את חוות הדעת הקיימות ברשת על אותה חברה שאתם שוקלים להזמין.

חברת ניקיון מומלצת ברמת גן תהיה בעלת דירוג גבוה וביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים, וכמובן שיהיו לה מינימום ביקורות שליליות. תמיד יהיו גם לקוחות שאינם מרוצים מסיבה כזו או אחרת, אך כדאי מאוד לוודא שהחברה אכן מתייחסת להערות שהיא מקבלת, מגיבה ללקוחותיה, לומדת מהטעויות שלה ואף מפצה את הלקוחות במידת הצורך.

 

איפה מחפשים על חברת ניקיון ברמת גן המלצות?

המקום הראשון שלכם לחפש המלצות וחוות דעת זה גוגל. אפשר להיעזר בחיפוש פשוט של שם החברה בצירוף המילים "חוות דעת", אך כמובן שזו לא הדרך היחידה. אם לחברת הניקיון יש אתר אינטרנט תוכלו לראות שם בדרך כלל המלצות וביקורות, וכך גם בדף הפייסבוק שלה.

אם אתם בכלל לא מכירים אף חברת ניקיון בעירכם ומחפשים באופן כללי המלצה על חברת ניקיון ברמת גן, תוכלו לשאול חברים בפייסבוק ולבדוק למי יצא להיעזר בחברה שכזו ויצא מרוצה. לא תמיד תקבלו תשובות מוחלטות, אך זה בהחלט יעזור לכם לדעת איפה להתחיל לחפש.