הסרת שריטות מריצוף בשיטות מתקדמות ויעילות

אפשר להעלים ולהסיר שריטות כמעט מכל סוגי הריצוף. למעט פרקט עץ טבעי שאותו לא ניתן ללטש, ניתן להוריד שריטות מגרינט פורצלן, שיש, קרמיקה ועוד. עם זאת, צריך להיזהר כדי לא להסב לריצוף נזקים בלתי הפיכים.

כמו כן, יש לזכור שיישום נכון של חומרי העלמת והסרת שריטות מאפשר להגן על הרצפה מפני נזקים פוטנציאליים בעתיד. לכן אנו ממליצים להתייעץ עם המומחים של חברת נקי כמו חדש בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

 

מסירים שריטות מהרצפה – 100% הצלחה

מחיר זול שאסור לפספס

העלמת שריטות מקרמיקה, שיש וגרניט פורצלן

חברת מקצועית עם 15 שנות ניסיון

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

הסרת שריטות מריצוף

מתי צריך לבצע הסרת שריטות מריצוף?

פעולה מקצועית של הסרת שריטות מריצוף תתאים במקרים הבאים:

√ אחרי מעבר דירה ובעקבות גרירת רהיטים

√ בעקבות שיפוץ ונזקים לרצפה

√ אם רוצים לחדש את הריצוף בלי להחליף אותו

√ בשביל לנקות את הרצפה בלי לפגוע בברק הטבעי שלה

 

מה עושים עם סימני שריטות על ריצוף גרניט פורצלן מבריק?

חומר כמו DM680 של SAG יכול להתאים להתמודדות עם סימני שריטות על ריצוף גרניט פורצלן מבריק. יש כמובן עוד חומרי ניקיון מתאימים, אך התהליך עצמו זהה:

1. מורחים את החומר הפעיל והמתאים בעזרת מטלית עדינה

2. ממתינים כ-10-15 שניות כדי שהחומרים ייכנסו לפעולה

3. מנגבים בעדינות עם החלק היבש של המטלית – לא לשפשף!

עוד אפשרות היא להשתמש בסקוצ' קשיח כדי למרוח חומר מוצק מסוג משחת אסטוניש. זו משחה שומנית שמתאימה לסוגים שונים של ניקיון, כולל על ריצוף גרניט פורצלן מחליק שיש עליו שריטות שטחיות ולא עמוקות – כמו למשל אחרי גרירת רהיטים.

שיטה שכזו ככל הנראה תעזור לכם להיפטר מחלק מהשריטות על הרצפה שלכם, אך רק חברת ניקיון שמחזיקה בצוות מנוסה ומשתמשת בציוד מקצועי להעלמת השריטות תוכל לעזור לכם להחזיר לריצוף את המראה המקורי שלו.

 

הסרת שריטות מגרניט פורצלן בצורה מקצועית

מטבע הדברים, הסרת כמות גדולה יותר של שריטות והתמודדות עם רצפה בשטח של מעל 100 מ"ר כבר תחייב מעורבות של המומחים בתחום.

כאשר חברת ניקיון מעלימה שריטות, היא משתמשת בחומרים דומים אבל במכונות הברקה וקרצוף מקצועיות. עם זאת, גם מכונות אלו לא משפשפות את הרצפה על מנת לא לגרום נזק לגרניט פורצלן וכדי לא להעלים גם את הברק הטבעי שלו.

מבחינת מחירים, ניתן להתרשם מהעלות המשוערת לשירותים הנפוצים ולהיערך בהתאם:

סוג השירות טווח מחירים
הברקה והסרת שריטות מגרניט פורצלן 12-25 ש"ח למ"ר
הברקה והסרת שריטות במדרגות 12-18 ש"ח למדרגה
הברקה והסרת שריטות מרצפת קרמיקה 12-25 ש"ח
הברקה והסרת שריטות מרצפת שיש 12-30 ש"ח למ"ר

 

הסתרת שריטות על ריצוף מבריק בשיטות חדשות

חשוב לציין שבעבר לא ניתן היה אפשרי לטשטש את השריטות על הריצוף כאשר הוא מבריק, בעיקר כשמדובר בגרניט פורצלן. אבל כיום יש טכנולוגיות חדשות שבעזרתן ניתן ליישם שכבה שומנית ולגרום לאריח להיראות מבריק וללא שריטות. אז אמנם השריטות לא נעלמות, אך הן בהחלט מוסתרות.

לשם השוואה, הטיפול בריצוף שאינו מבריק פשוט יותר כי הוא מבוסס על ליטוש מרצפות. בעזרת ליטוש ופוליש ניתן להסיר בעדינות את השכבה העליונה גם של רצפת גרניט פורצלן, כדי להעניק לה מראש חדש לגמרי.

 

הסרת שריטות מרצפת קרמיקה – כך עושים זאת נכון

תהליך הסרת שריטות מקרמיקה משיג תוצאות מעולות. עם זאת, חשוב לעשות אותו נכון ובשלבים הבאים. קודם כל, מומלץ לנסות פוליש עדין. פוליש תמיד עדיף כי הוא מסיר בעדינות את השכבה העליונה של הריצוף, בלי לגרום לו נזק. בנוסף, הוא רלוונטי למרצפות קרמיקה בבית, בחדרי שירותים, בסלון ועוד.

אם רוצים להסיר שריטות וכתמים שחורים, כדאי להשתמש בתכשירי ניקוי חזקים ומתאימים. לאחר מכן, משפשפים בעדינות עם נייר לטש מים בדרגה של גרעין 1000 או יותר.