חברת ניקיון לבתי ספר – יש מה ללמוד

ילדים וסגל המורים מבלים בבתי הספר לפחות מחצית מהיום, בין שיעורים, משחקים, הפסקות אוכל והתכנסויות. במקום צפוף עם כמות גדולה של אנשים, חשוב לשמור על סדר וניקיון כדי למנוע התפרצות של מחלות, זוהמה וסביבה לא נעימה.

מה בדרך כלל מנקים בבתי ספר, וכל כמה זמן מומלץ לעשות זאת? איך תבחרו חברת ניקיון מתאימה ובאיזה שעה הכי כדאי לנקות? בואו נלמד משהו.

 

מחפשים חברת ניקיון לניקוי של בית ספר?

מצאתם! מחיר הכי זול בישראל

ניקיון חלונות, שירותים, מסדרונות, כיתות, מבואות…

טיפול בעובש ולכלוך והסרת כתמי דיו, טוש, צבע

ניקיון קבוע או חד פעמי – לבחירתכם

 

להזמנת מנקים מהיום להיום חייגו:

053-3525-195

 

חברת ניקיון לבתי ספר

 

מה מנקים בבתי ספר?  אלו המקומות הנפוצים

מה מנקים בבתי ספר דגשים חשובים
כיתות לימוד מנקים את הרצפה, השולחנות, כיסאות, שאריות האשפה ופחי הזבל, חלונות, לוח, משחקים או אביזרי לימוד והספרייה
מבואות מנקים את פינות הישיבה, השולחנות והכיסאות, הרצפה, לוח המודעות, פינוי פחי אשפה
שירותים ניקוי יסודי וחיטוי לכל האסלות, הכיורים, ידיות הדלת, הכניסה והרצפה
חלונות ניקוי והברקת החלונות, הסרת כתמי אצבעות ולכלוך מתוך הכיתה ומחוצה לה
מסדרונות שטיפת הרצפה, פוליש לרצפה, ניקוי החלונות, פינוי פחי האשפה

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    עושים לכם בית ספר – איך מנקים בצורה מקצועית?

    1. שירותים – התלמידים והמורים מבקרים ללא הפסקה בשירותים במהלך היום. חשוב להקפיד על ניקיון שוטף של האסלות, הכיורים, כולל שימוש בחומרי חיטוי, ניקוי ידיות הדלת, וריקון פחי האשפה.

    2. הרצפות – התלמידים מתרוצצים במסדרונות במהלך כל שעות היום, ולכן כדאי לבצע פוליש לרצפה מעבר לשטיפה הרגילה, כדי לשמר את הברק והמראה הטבעי שלה לאורך זמן.

    3. אולם הספורט – במקום בו יש פעילות פיזית רבה, יש לנקות את האולם באופן שוטף כולל שטיפת הרצפה, ניגוב המזרנים ואביזרי הספורט.

    4. חצר – אם התלמידים נוהגים לאכול בהפסקות בחצר, כדאי לרוקן את פחי האשפה בתדירות יומיומית, לדאוג לרחבה נקייה מעטיפות ושאריות של מזון.

     

    מתי הכי טוב לנקות את בית הספר?

    בתי הספר פעילים בדרך כלל כבר בשעה 7:00 בבוקר עד לשעה 15:00 לפחות. בשעות אלה אין אפשרות לנקות את הכיתות או את אולמות הספורט, אך ניתן לנקות את השירותים, מסדרונות, מעבדות וכדומה.

    כדי לאפשר לחברת הניקיון לעבוד בצורה מיטבית ויעילה, רצוי להגיע לאחר השעה 15:00 על בסיס יומיומי, למעט בימים שיש חוגים ופעילות אחרי הצהריים.

     

    היתרונות בשמירה על סביבה נקייה בבית הספר

    √ שמירה על הבריאות וההיגיינה – ילדים לא ממש מודעים להתנהגות שלהם, כך שלא תמיד ניתן לסמוך עליהם שישטפו ידיים לאחר שימוש בשירותים, או כשהם ניגשים לאכול את ארוחת הצהריים. ניקיון יסודי באופן שוטף עוזר למנוע התפרצות של מחלות, התפשטות של וירוסים ולשמירה כללית של היגיינה אישית.

    √ שמירה על סביבה נעימה – סביבה מלוכלכת עם ריחות לא נעימים אינה תורמת לריכוז, הרצון והמוטיבציה של התלמידים והמורים בבית הספר, ולכן כדאי לשהות במקום נקי ונעים.

    √ מניעת חרקים ומזיקים – כל סביבה מלוכלכת מזמינה אליה נמלים, ג'וקים, עכברים ואפילו חולדות. שמירה על הניקיון באופן קבוע עוזרת למנוע מצבים כאלה.

     

    איך לבחור חברת ניקיון מומלצת לניקוי בית ספר?

    1. זמינות – ניקיון בבתי ספר חייב להיעשות בתדירות יומיומית, למעט בשבתות וחגים. כך שחברת הניקיון צריכה להיות זמינה בכל ימות השבוע ובשעות שבהן אין פעילות בבית הספר.

    2. מקצועיות – בבתי ספר ישנם משטחים גדולים ורחבים, החל ממגרשים, חצרות, כיתות ואולמות. ככל שצוות המנקים מקצועי ובעל אמצעים מתקדמים, כך גם העבודה תתבצע בצורה יעילה ומהירה יותר.

    3. ניסיון – צוות המנקים חייב להיות מנוסה ויעיל, בעיקר בגלל כמות הלכלוך והאשפה שמצטברים בכל יום מחדש. חברת נקי כמו חדש מציעה שירותי ניקיון ברמה גבוהה, עם צוות עובדים מנוסה ונמרץ.

    4. עלות – אם חברת הניקיון עונה על הדרישות, כדאי לקחת בחשבון שזוהי עבודה קבועה ולאורך זמן. במקרה כזה רצוי לבחור בחברה המציעה עלויות מוזלות ומשתלמות לניקוי לאורך זמן.

     

    כמה עולה להזמין חברת ניקיון לבתי ספר?

    שירותי ניקיון בבתי ספר מאפיינים טווח מחירים ממוצע
    ניקיון כללי שוטף באופן יומיומי בכיתות, חדרי המורים, אולמות, מסדרונות. הניקיון כולל שטיפת הרצפה, ניקיון החדרים והכיתות, חלונות, דלתות, פינוי אשפה, ניקיון לחצר 40-60 ₪ לשעה
    ניקיון מיוחד כולל פוליש ביצוע פוליש והברקת הרצפות במסדרונות, מבואות, חדרי המורים והסרת כתמים קשים בכיתות החל מ-2,000 ₪ תלוי בשטח ובגודל
    ניקוי חלונות יסודי מעבר לניקיון השוטף מבצעים ניקיון ייעודי לחלונות כולל חלונות בגובה 50-170 ₪ לחלון, לא כולל תוספת סנפלינג