ליטוש מרצפות טרצו וחידוש רצפה ישנה במחיר הכי משתלם

איזו שיטה הכי טובה לליטוש טרצו, איך מלטשים רצפות טרצו, כמה עולה ליטוש רצפת טרצו ואיך שומרים על הרצפה מבריקה למשך כמה שיותר זמן אחרי הליטוש? על כל השאלות האלה נענה לכם כבר עכשיו.

ריצוף הטרצו נפוץ מאוד בישראל, ובו משולבים בטון לבן, אגרגטים ופיגמנטים שונים ליצירת שלל תצורות, החל מטרצו שומשום צפוף ועד לטרצו הקלאסי שכולם מכירים עם כמות חצץ נמוכה. היופי בטרצו זה שתמיד ניתן לחדש אותו, לא משנה מה גילו, והדרך לעשות זאת היא בעזרת ליטוש (פוליש). הטריק זה למצוא את מי שעושה זאת טוב כך שהליטוש יישמר למשך זמן רב, וגם במחיר הזול ביותר האפשרי, כשאנחנו בחברת נקי כמו חדש מתחייבים לספק לכם את תוצאות לא פחות ממושלמות במחיר הוגן. הרימו אלינו טלפון, ציינו מה גודל השטח שצריך ללטש, ותקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות.

 

 ליטוש מרצפות טרצו במחיר מדהים

החל מ-70 ₪ למ"ר

ייעוץ עם המומחים שלנו בחינם

ליטוש טרצו מקצועי באמצעות מכונה

שירות בפריסה ארצית רחבה

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ליטוש רצפת טרצו

מה הטכניקות לליטוש ריצוף טרצו?

כדי ללטש רצפת טרצו חברת ניקיון מקצועית משתמשת בפוליש קריסטל, שמסוגל להחזיק למשך עד 3 שנים עם תחזוקה נכונה. השירות של ליטוש יחד עם הפוליש לא רק מנקה את הרצפה שלכם מכל לכלוך שנדבק עליה ונכנס לתוך הנקבוביות שלה, אלא הוא מגן באופן פעיל על הרצפה שלכם מפני שריטות ומונע היצמדות אבק ולכלוך, משמע הרצפה מצריכה פחות ניקיון. זוהי השקעה שבהחלט משתלמת, מכיוון שכשרואים את התוצאות מבינים מה האיכויות והיתרונות של השיטה – אין שום טכניקה אחרת שיכולה להשתוות לה.

 

ליטוש ריצוף טרצו עם פוליש קריסטל – איך זה עובד?

התהליך הוא מעט ארוך, אם כי די פשוט למי שמנוסה ויודע מה הוא עושה. אנחנו מחלקים אותו למספר שלבים, שכל אחד מהם נעשה בקפידה על מנת לספק את התוצאה הטובה ביותר. אי אפשר לחפף באף אחד מהשלבים האלה, וחשוב שתוודאו שחברת הניקיון שאתם מזמינים אכן מקדישה לכל אחד מהם את הזמן והמאמץ הנדרשים.

איך מתבצע ליטוש טרצו:

1. ניקיון – מנקים את הרצפה לחלוטין מאבק ולכלוך. לאחר מכן מנקים את הרצפה עם חומר לניקיון ברמת pH של בין 7-10, ולבסוף שוטפים את הרצפה עם מים אחרי שחומר הניקיון הספיק להסיר את הלכלוך ועוד לפני שהוא מתחיל להתייבש. אם הוא הספיק להתאדות, אנחנו שוטפים איתו שוב וחוזרים על התהליך. המטרה היא לשחרר את כל חומר הניקיון לחלוטין מהמשטח ולמנוע את האפשרות שייצמד לכלוך נוסף.

2. פוליש – בעזרת צמר פלדה אנחנו מחדירים חומר יסוד לרצפה, לאחר מכן סותמים את הנקבוביות שלה עם חומר שמהווה גם בסיס להברקה. לבסוף משתמשים בחומר הברקה שמוחק את הסימנים שיצר צמר הפלדה. כל התהליך של פוליש לרצפה מתבצע עם מכונת פוליש מקצועית.

3. מירוק – לבסוף מורחים חומר נוסף על הרצפה וממרקים אותה עם מכונת קרצוף. הפעולה הזה מסייעת לנו להגיע לרמת גימור גבוהה יותר מאשר בשימוש בפוליש בלבד.

 

אצלנו משלמים על ליטוש מרצפות טרצו מחירים הוגנים

אנחנו מתחייבים לתוצאות איכותיות של ליטוש מרצפות במחיר הוגן שלא תהססו לשלם. אנחנו אפילו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברות פוליש מתחרות, לברר מה הצעת המחיר שתקבלו מהן, ולהיווכח שאין חברה אחת בארץ שזולה יותר מאיתנו. בדף המחירון שלנו תוכלו למצוא גם מחירון ליטוש מרצפות טרצו, וכן מחירים נוספים למקרים ספציפיים של ליטוש לפי מ"ר. באופן כללי תוכלו לצפות לשלם 70-120 ₪ למ"ר על ליטוש לרצפת טרצו. ההבדל הגדול במחיר נובע מאפשרויות הבחירה הרבות שלכם בנוגע לאופן ביצוע הליטוש.

 

ליטוש מרצפות טרצו ישנות – איך לשמור עליהן מבריקות

רצפות הטרצו ידועות בחוזק ובעמידות שלהן, וכן בכך שקל מאוד לתחזק אותן. למעשה, בהשוואה לסוגי רצפות אחרים, הטרצו הוא ככל הנראה הקל ביותר לתחזוקה ולניקיון, ושלא כמו מערכות רצפה אחרות שדורשות ניקיון קבוע, הטרצו יכול לשמור על הברק שלו עם ניקיון מינימלי בשיטה הבאה:

1. קודם טאטאו או שאבו אבק, ורק לאחר מכן העבירו סחבה רטובה על הרצפות. זה יסייע להסיר את החלקיקים הקטנים שעלולים לשרוט את הרצפה.

2. אם אתם בוחרים להשתמש בחומר ניקוי, ודאו שאתם מנקים עם חומר שייעודי לרצפות טרצו. באופן כללי יש לבחור בחומרי ניקוי ניטרליים ולא בחומציים, מאחר שאלה עלולים לאכל את הליטוש. אם יש הוראות על החומר, מומלץ מאוד לקרוא אותן ולפעול על פיהן.

 

שאלות ותשובות

האם חומרי הליטוש רעילים?

החומרים שבהם אנחנו משתמשים אינם רעילים ובטוחים לחלוטין לשימוש. אין בארגז הכלים שלנו חומרי ליטוש או ניקיון שעלולים להזיק לבריאות שלכם.

איך יודעים שהטרצו צריך חידוש?

ברגע שבו הרצפה מתחילה להראות שריטות ומאבדת את הברק שלה, מומלץ מאוד להעביר לה ליטוש, שיסייע להחזיר את הברק, להסיר שריטות קיימות ולמנוע את האפשרות שיופיעו עוד חדשות.

כל כמה זמן צריך ללטש טרצו?

זה תלוי ברמת התעבורה על הרצפה ובסוג הליטוש שעשיתם לפני. לרוב צריך ללטש מחדש אחרי שנה עד 3 שנים, אך במוסדות שבם יש תנועה רבה מומלץ אפילו ללטש פעם בחודשיים.

איך מודדים את שטח הטרצו שצריך ללטש?

כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת מומלץ שתמדדו את הרצפה בכל חדר בנפרד, כשעליכם להכפיל את האורך ברוחב. לדוגמה חדר באורך 3 מטר ורוחב 2 מטר הוא 6 מ"ר, שזה 420-720 ₪.