ניקוי חלונות בבניינים – שקוף שזה נקי

מזל טוב! עברתם לגור בדירה חלומית בקומה גבוהה, עם חלונות ענקיים ונוף מרהיב שמשקיף לים. רוצים להמשיך ליהנות מהנוף הזה בכל בוקר? חברות ניקיון מציעות שירות לניקוי חלונות בבניינים גבוהים בצורה בטוחה, יעילה ומקצועית.

 

ניקוי חלונות בבניין בכל גובה

ניקוי יסודי לחלונות במגדלים גבוהים

הסרת כל סוגי הכתמים עם חומרי ניקוי ירוקים

שירות בפריסה ארצית

 

לייעוץ והצעת מחיר

חייגו: 053-3525-195

ניקוי חלונות בבניינים

 

איך מנקים חלונות בבניינים בצורה בטוחה ומקצועית?

שיטת הניקיון איך מנקים חלונות בבניינים
ניקוי חלון בניין עם סנפלינג   מנקה החלונות גולש באמצעות מתקן סנפלינג אל עבר החלונות ומנקה אותם. יכול להגיע לכל קומה ולנקות בצורה יסודית. 
שימוש בסל הרמה   הרמת מנקה החלונות עם סל הרמה, מעין מנוף שמחובר למשאית בצורה מאובטחת ובטוחה.
אוסמוזה הפוכה שימוש במוט שמגיע לגבהים של עשרות מטרים מהרצפה, כך שמנקה החלונות לא צריך לטפס לגובה ושולט בניקיון מהקרקע.
ניקוי חלונות בגובה עם סולם שימוש בסולמות המאפשר נגישות לחלונות בגובה עד קומה שלישית בבניין, ופחות מתאים כאשר יש מרפסות באמצע.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    כל כמה זמן מנקים חלונות בבניין?

    להבדיל מניקיון חלונות בגובה סטנדרטי, ניקיון חלונות בבניין גבוה זו פעולה מורכבת שמבוצעת רק על ידי חברת ניקיון מוסמכת, בעלת רישיון וציוד בטיחותי הנדרש.

    תדירות הניקיון תקבע על פי הצורך והיכולת שלכם להזמין חברת ניקיון מקצועית, ואם אתם מזמינים את חברת הניקיון בשיתוף פעולה עם שאר דיירי הבניין, זה בהחלט יכול לחסוך לכם בעלויות. בגלל האופי המורכב של הפעולה, רצוי לבחור בעיתוי הנכון – כמו בחודשי האביב או סוף הקיץ, לפני שמתחילה עונת הגשמים.

     

    החשיבות של ניקוי חלון בבניין – למה חשוב לנקות?

    1. שמירה על הבריאות – הצטברות של לכלוך ואבק יכולים להפוך למצע של חיידקים ווירוסים, וגרגרי האבק המצטברים יכולים לפגוע במערכת הנשימה.

    2. שמירה על הניקיון – כמו שאנחנו דואגים לטפח את המראה בכל פינה בבית, כך גם לחלון יש חשיבות רבה, בעיקר שאנחנו רוצים לראות את הנוף המשתקף מהחלון ולא את כתמי הלכלוך.

    3. שווי הנכס – מראה של חלונות מלוכלכים עלולים לפגוע בשווי הנכס, בעיקר אם הכתמים נשארים לאורך זמן, הופכים לשריטות או שקשה להסיר אותם.

    4. אווירה נעימה – ניקיון תמיד תורם לתחושה כללית נעימה יותר, וחלון נקי מאפשר זרימת אור בצורה חלקה וטבעית יותר לחלל החדר או הסלון.

    5. שמירה על החלון – ככל שתקפידו לנקות את החלון בצורה מקצועית, כך תצליחו לשמור עליו לאורך זמן, להימנע משריטות וכתמים קשים, מבעיה בפיגמנטציה ובמרקם החלון.

     

    גולשים על זה – איך מנקים חלונות במגדלים גבוהים?

    כמעט בכל עיר ניתן למצוא מגדלים גבוהים המשמשים למגורים או משרדים ומקומות ציבוריים.

    אחת משיטות הניקוי הנפוצות במגדלים היא שימוש בחבלי סנפלינג עם מנקים או גולשים מיומנים. בדרך זו הגולש מצליח להגיע לכל הקומות בבניין מהגג ומטה, כשהוא מחובר לציוד בצורה תקנית ובטוחה, תוך ניקיון החלונות בגובה בצורה מקצועית ויסודית. הגולש יכול להגיע לחלונות שנמצאים גם בצידי הבניין ולנקות אותם כשהוא נמצא ממש מולם, מבלי לפספס אף נקודה.

    חשוב לבדוק את מזג האוויר הצפוי באותו יום, ולוודא שיש לחברה רישיון ואישורי עבודה.

     

    ניקוי חלונות בניינים בגובה – מה כדאי לבדוק לפני?

    ניקוי חלונות בגובה מצריך אישורי עבודה מיוחדים המאשרים שחברת הניקיון מוסמכת להשתמש בציוד לגובה, ויש לה את כל הביטוחים הנדרשים כמו ביטוח צד ג' וביטוח גובה. אם מדובר בניקוי עם גולש סנפלינג, החברה מחויבת להציג שלושה אנשי עבודה לפעולת הניקוי, וביניהם – מנהל עבודה, גולש סנפלינג ומשגיח שנשאר על הקרקע.

    כמו כן החברה צריכה להיות בעלת ציוד בטיחותי וציוד מתקדם לניקיון, כך שתוכל לבצע את הפעולה בצורה ממוקדת ויעילה.

     

    מחיר ניקוי בניינים – כמה עולה לנקות חלונות בבניין גבוה?

    לפני שאתם סוגרים מחירים עבור ניקיון החלונות בבניין, כדאי לוודא מראש מול חברת הניקיון את המחירים לניקוי שאתם צפויים לשלם, ומה הציפיות שלכם. כל זאת בהתאם למידע שתספקו להם כמו למשל, כמה חלונות מדובר, גובה החלון, דרכי גישה ועוד.

    באופן כללי המחיר צפוי לנוע בין 2,500-3,500 ₪, כאשר המחיר הממוצע לניקוי חלונות בסנפלינג צפוי לעלות בין 2,500-4,000 ₪ עבור יום עבודה וכל אנשי הצוות.

    אם תבחרו להשתמש בבמת הרמה או סל הרמה, המחיר צפוי לעלות כ-5,000 ₪ בממוצע ליום עבודה, כולל כל אנשי הצוות.