צאו אל החלון – ניקוי חלונות בתל אביב

לא משנה כמה אתם דואגים להבריק את הבית, את ניקוי החלונות כנראה תשמרו לסוף, אם בכלל תגיעו לשם. מעבר לקושי הפיזי שקיים בניקוי החלונות, לא תמיד יודעים איך לנקות נכון ומה הטכניקה הטובה ביותר. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ניקוי חלונות בתל אביב בצורה מקצועית.

 

ניקוי חלונות בתל אביב עם מכשור מתקדם

שטיפת חלונות בגובה באמצעות סנפלינג

הסרת כל סוגי הסימנים וכתמים כולל צבע

זמינות גבוהה לניקוי

 

לייעוץ והצעת מחיר

חייגו: 053-3525-195

ניקוי חלונות בתל אביב

 

סוגי חלונות אותם אנו מנקים וההבדלים ביניהם

סוגי חלונות שאנו מנקים מה ההבדלים ביניהם
חלונות בבתים החלון הביתי בדרך כלל בגודל סטנדרטי, בגודל קטן עד בינוני ולא תמיד יש גישה לנקות אותו מבחוץ. סוגי החלון לרוב יהיו קיפ או דריי קפי, חלקם עם ציר אלומיניום וחלקם לא.
חלונות הזזה חלונות הזזה ניתן למצוא בכל מקום, החל מבתים פרטיים ביציאה לגינה או למרפסת, במשרדים ובניינים רבי קומות. חשוב להקפיד לנקות גם את מסילות החלון שצוברות לכלוך בכל פעם שמזיזים אותם.
חלונות ממ"ד נמצאים במשרדים ובבתים חדשים יותר, או בדירות שבוצע בהם חידוש תמ"א 38. את חלונות הממ"ד יש לנקות בזהירות מבפנים ומחוצה לו, מבלי לשלוף אותו החוצה, תוך הקפדה ושמירה על גלגלי החלון והמסילה נקיים.
חלונות ויטרינה חלונות ראווה כמו בחנויות, בנייני משרדים, בתי מלון, אולמות תצוגה וכד', הם חלונות גדולים ורחבים יותר, שחשיבות שיהיו מבריקים ונטולי שריטות היא רבה.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    למראה מבריק – איך מנקים חלונות?

    בשלב הראשון יש לבחור את חומרי הניקוי המתאימים לסוג החלון. לא להשתמש בחומרים שאינם בעלי תו תקן, ולא באמצעים לניקוי שעלולים לשרוט או לפגוע בחלון.

    אם החלונות ממוקמים במקום גבוה יש להשתמש באמצעים לניקוי בגובה, כמו שימוש בסל הרמה, סנפלינג או מנוף.

    חשוב לנקות את כל סביבת החלון בחומרים מתאימים, להימנע מיצירת חלודה או פגיעה בחלקים, כמו צירי המתכת, המסילה והגלגלים. בחלונות הזזה חשוב להתמקד במסילות ובחורים הקטנים, שם יש הצטברות של חול, אבק, פרווה של בע"ח ועוד.

    לסיום יש להקפיד לייבש היטב את כל משטחי החלון עם מטלית מתאימה. אם מדובר בחלון גדול או ויטרינה, יש להיעזר בכלים לייבוש שטחים נרחבים.

     

    טכניקות ניקוי חלונות בצורה מקצועית

    יש מספר שיטות לניקוי חלונות בצורה מקצועית, והבחירה תלויה במצב בשטח, בתקציב ובאמצעים שיש לחברת הניקיון. ניקוי חלונות בתל אביב באמצעות סנפלינג למשל, יכול לייקר את העלויות אך ישתלם כאשר מדובר בבניין רב קומות, בו מספר דיירים משלמים עבור השירות ביחד.

    טכניקת ניקוי באמצעות סל הרמה יתאים יותר בבנייני מגורים או משרדים, כאשר יש אפשרות להחנות משאית בסביבה למספר שעות, וזה לא מפריע לאחרים.

    לעומת זאת שיטת הניקוי באמצעות סולמות תתאים לדיירים פרטיים שמעוניינים לנקות רק את הדירה שלהם, כל עוד היא נמצאת עד קומה רביעית ומטה.

     

    ניקוי חלונות בתל אביב בסנפלינג – יתרונות וחסרונות

    אחד היתרונות הבולטים בניקוי חלונות בסנפלינג זה שאפשר לנקות אותם בצורה יסודית ומדויקת, מאחר והגולש נמצא ממש מול החלון והוא יכול לשלוט בתנועה שלו. יתרון נוסף יהיה שאין הגבלת גובה כי הגולש יורד מהגג גם ככה, כך שעבורו זה לא משנה באיזה קומה מדובר.

    ומה החיסרון בשיטה זו? מנהל החברה צריך לדאוג לשלושה אנשי מקצוע עבור כל פעולת ניקיון בסנפלינג וגם לא מעט רישיונות מיוחדים. כך שזה מייקר גם את העלויות ללקוח בסופו של דבר.

     

    מחיר ניקוי חלונות בתל אביב – כמה זה עולה?

    ניקיון של חלונות בדירה פרטית בת 4 חדרים תעלה בסביבות 700-1,300 ₪, מבלי להשתמש באמצעים לניקוי בגובה. המחיר של ניקוי חלונות בתל אביב משתנה בהתאם למצב וסוג החלון, הנגישות, הקומה ועד כמה העבודה מורכבת.

    רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת? חברת נקי כמו חדש המובילה בכל תחומי הניקיון כולל שטיפת חלונות, משתמשת בשיטות ובאמצעים מתקדמים, כדי שתוכלו לצאת אל החלון בהנאה.