ניקוי חלונות הזזה באפס מאמץ – הטכניקות והשיטות המנצחות

הסתכלתם פעם על החלונות שלכם והרגשתם שמשהו לא בסדר? הם נראים קצת יותר עכורים ממה שהם אמורים להיות ולא נפתחים או נסגרים בנוחות ובקלות כמו פעם. אתם מבינים שעליכם לנקות את החלונות, אך בואו נודה באמת – למי יש כוח לזה?

אנחנו בחברת נקי כמו חדש נסביר לכם איך לנקות את החלונות שלכם במינימום מאמץ ובשיטות מפתיעות, ואם עדיין תעדיפו להשאיר את המשימה לצוות מקצועי, אנחנו כאן בשבילכם.

 

ניקוי חלונות הזזה מאבק וכתמים

ניקוי מסילות באמצעות לחץ מים

שטיפה מקצועית בזמינות גבוהה

שירות בפריסה ארצית

 

לייעוץ והצעת מחיר

חייגו: 053-3525-195

ניקוי חלונות הזזה

 

מה מלכלך את חלונות ההזזה?

כמו כל דבר אחר בבית שלכם, גם חלונות ההזזה מתלכלכים לאורך הזמן ומצריכים ניקוי של חברה מקצועית, אולם הם חשופים הרבה יותר לגורמים חיצוניים שמלכלכים אותם במהירות.

הנה כמה דוגמאות:

מה מלכלך את החלונות איך זה מלכלך את החלונות?
לכלוך שנישא ברוח אבקנים ואבק שמגיעים לחלון נצמדים אליו ולאורך הזמן משאירים עליו לכלוך רב.
תנאי מזג האוויר גשם חזק עלול לגרום לאבק שכבר נצמד לחלון להפוך למעין ״בוץ״.
עשן בתוך הבית לרוב עשן סיגריות הוא לא הבעיה, ועשן מהבישולים הוא זה שמלכלך את החלונות.
מיקום הבית ככל שהבית חשוף יותר לזיהום אוויר, רוחות ואבק, כך החלונות שלו יתלכלכו מהר יותר.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    החשיבות של ניקוי חלונות הזזה

    כל אחד רוצה לחיות בבית עם חלונות נקיים, ואנחנו בטוחים שגם אתם, אך יש לכך חשיבות גדולה אף יותר מהמראה האסתטי של הבית:

    √ שיפור התאורה הטבעית: חלונות נקיים מאפשרים ליותר אור שמש לחדור לבית ולהאיר אותו באופן טבעי.

    √ שיפור איכות האוויר: האבק ואבקנים שעל החלונות נישאים בסופו של דבר לתוך הבית עם הרוח ומתערבבים באוויר שאתם נושמים, מה שעלול לגרום לכם לסבול מתסמיני אלרגיה.

    √ שיפור בהחלקת החלון: ניקוי חלונות הזזה כולל המסילות מאפשר לסלק את כל הלכלוך והפסולת שמקשים על החלון לזוז בצורה חלקה.

     

    איך מנקים חלונות הזזה בלי להוציא אותם מהמקום?

    אם החלון רק דורש ניקיון קל ואתם לא מעוניינים להוציא אותו מהמקום, תוכלו פשוט לנקות אותו מבפנים ומבחוץ. בפנים הניקיון ייעשה עם חומר ניקוי לחלונות ומגבת נייר, ואם אתם צריכים עזרה בגישה לחלק החיצוני, תוכלו להשתמש במגב ידני. אם אתם גרים בבית קרקע, תוכלו לשטוף את החלונות מבחוץ גם עם צינור מים, רק אל תשכחו לייבש אותם היטב לאחר מכן כדי שלא יישארו כתמים מהמים.

     

    איך מנקים את המסילות של החלונות?

    החלק הבעייתי באמת בחלונות זה המסילות, וככל שהן מתלכלכות יותר, כך החלון נתקע והופך לקשה יותר להזזה. בניקיון הזה תצטרכו להשקיע מעט יותר, להוציא את החלון מהמקום, ולפעול על פי השלבים הבאים:

    1. סילוק האבק מהמסילות הרחבות: שפכו מעט מים לתוך המסילה כדי לרכך את האבק, והעבירו לאורכה מגבת נייר לספיגת המים ויחד איתם גם את האבק.

    2. סילוק האבק מהמסילות הצרות: עבור אלה מומלץ לקחת מטלית מיקרופייבר, להכניס אותה למסילה בעזרת מברג ולהחליק אותה קדימה ואחורה. המיקרופייבר לוכד את האבק ביעילות.

    3. שאיבה: השתמשו בשואב אבק כדי לנקות לחלוטין את המסילות. אם תרצו לשאוב בתוך המסילות הצרות, תוכלו לטבול את הראש השטוח של השואב במים רותחים ולאחר מכן להקטין אותו בעזרת פלאייר, כך שיוכל להיכנס למסילה כמו שצריך.

    4. ניקוי הגלגלים: נקו את הגלגלים של החלון בעזרת מברשת שיניים ותמיסה של מים ומעט סבון כלים. לאחר מכן שטפו אותם היטב במים.

     

    כל כמה זמן צריך לנקות את החלונות?

    ההמלצה הכללית היא לנקות את החלונות מדי 3-6 חודשים, אך זה יכול להשתנות בהתאם לרמת הלכלוך שנוטה להיאגר על החלונות שלכם. אם אתם חיים ליד הים או באזור שבו יש רמת זיהום אוויר גבוהה, מומלץ לנקות בתדירות גבוהה.

     

    כמה עולה לנקות חלונות הזזה?

    המחיר לניקוי חלון הזזה סטנדרטי מתחיל ב-50 ש״ח לחלון. אנחנו לרוב מנקים את המסילות בעזרת לחץ מים, ושואבים בו זמנית גם את המים וגם את הלכלוך, כך שהמסילה נותרת מצוחצחת כמו חדשה. אנחנו כמובן מנקים חלונות בכל גובה ולא רק את החלון עצמו, אלא גם את האלומיניום שמקיף אותו, ומשאירים לכם חלון נקי כמו חדש.