ניקוי חלונות למסעדות – לא רק המנה מבריקה

מעבר לתפריט העשיר ומעורר התיאבון, כשבוחרים במסעדה טובה מסתכלים גם על רמת הניקיון והאסתטיקה של המקום. חלונות הראווה מייצגים באופן גלוי את אופי המקום עוד לפני שנכנסים פנימה. ניקוי חלונות למסעדות תורם למראה מושך ונקי, וחייב להיעשות באופן מקצועי ושוטף על ידי חברת ניקיון.

 

ניקוי לכל סוגי החלונות במסעדות

הסרת כתמים וסימנים מהחלונות

אפשרות שטיפה בכל גובה בסנפלינג

שירות בפריסה ארצית

 

לייעוץ והצעת מחיר

חייגו: 053-3525-195

ניקוי חלונות למסעדות

 

אלו סוגי חלונות אנו מנקים?

סוג החלון מה כדאי לדעת
חלונות הזזה חלונות מסוג זה מספקות מראה מודרני ודקורטיבי, אך צוברים לכלוך רב לא רק על פני החלון אלא גם על מסילות הברזל או המתכת.
חלונות קיפ / דריי קיפ חלונות בסגנון מודרני שנפתחים בצורת שיפוע ומשתלבים נהדר במסעדות. חשוב להקפיד על ניקיון והברקה משני צידי החלון.
חלון עם ציר אלומיניום מספקים רמת אטימות גבוהה במסעדות שרוצות לשמור על האינטימיות, ויש להקפיד לנקות אותם גם באזור הצירים שנוטים לצבור אבק ולכלוך.
חלונות בגובה אם המסעדה ממוקמת בקומה גבוהה או אם היא בעלת 2 קומות לפחות, ניקוי חלונות בגובה דורש אמצעים וכלי ניקוי מיוחדים, לניקוי בטיחותי ומרשים.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    מתי כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית?

    מעבר לאבק והלכלוך הרגיל, החלונות במסעדה סופגים כתמי שמן שמגיעים מן המנות שיוצאות אל השולחן, וכך גם נגיעות של ידיים על החלון, כתמי נוזלים ושאריות מזון.

    מעבר להשתקפות של הנוף כשמביטים מתוך המסעדה, הלקוחות בוחנים את מראה המקום עוד לפני שפוסעים פנימה, ומעדיפים לבחור במסעדה המשקפת ניקיון ואסתטיות.

    כדי להבטיח שהמקום יראה מושך לעין מכל פינה, כדאי להזמין חברת ניקיון מנוסה לניקוי החלונות לפחות פעם בחודשיים, או בעת הצורך.

     

    למה חשוב לנקות חלונות במסעדה?

    לקוחות שחוזרים למסעדה לא זוכרים רק את המנה העסיסית או הקינוח המפתה שהם אכלו, הם זוכרים היטב את הרושם שקיבלו בזמן שישבו במסעדה, ואיך הרגישו בה.

    לחלונות יש השפעה רבה על מידת הרשלנות או הניקיון שבמקום, כך שהם לא יסתפקו רק במנות טעימות ויעדיפו לדעת שהם יושבים במקום שמשקיע ברמת הניקיון שלו בכל פינה.

    מעבר לזה, ניקוי חלונות למסעדות מסייע בשמירה על מראה הזכוכית לאורך זמן, מונע פיגמנטציה, מפחית את הסיכוי לכתמים עקשניים, ושומר על רמת השקיפות והמרקם של החלון.

     

    למראה מנצנץ – איך אנחנו מנקים חלונות במסעדה?

    1. שימוש בחומרי ניקוי מתאימים – משתמשים רק בחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לשימוש על פי סוגי החלון, ובעלי תו תקן לשמירה על החלון.

    2. שומרים על הבטיחות – אם החלונות ממוקמים במקום גבוה יותר, משתמשים בציוד מתאים כמו ניקוי עם סנפלינג, חיבור לנקודת עגינה, שימוש בסל הרמה או מנוף ועוד.

    3. עבודה יסודית ומקצועית – אנשי צוות מיומנים ובעלי ניסיון של שנים לא מפספסים אף כתם וסימן, דואגים לנקות את החלון משני הצדדים, כולל המסילות, החיבורים וכל הנדרש.

    4. דואגים לייבש – לאחר פעולת הניקיון דואגים לייבש היטב את כל המשטח, ולא להשאיר אף כתם מאחור.

    5. שומרים על הסביבה – החלון נשאר מבריק, אבל מה עם הסביבה? תהליך הניקיון עצמו עשוי ללכלך את הסביבה, ואנו דואגים לנקות אחרינו היטב מבלי להשאיר עקבות.

     

    ניקוי חלונות למסעדות – כמה זה עולה?

    טווח המחירים שגובים על שטיפת החלונות במסעדה באופן מקצועי משתנה ונקבע לפי מספר פרמטרים שונים, ביניהם – גודל החלון, גובה החלון והסוג שלו.

    אם מדובר בחלונות גדולים במיוחד כמו ויטרינות, חלונות גבוהים כמו באולמות תצוגה, חלונות ראווה שאינם נפתחים וכד', טווח המחירים ינוע בין 450-550 ₪ לחלון אחד.

    אם מדובר בחלונות בגודל סטנדרטי כמו חלון שמגיע מהרצפה לתקרה, או חלון מקיר לקיר, טווח המחירים ינוע בין 100-170 ₪ לחלון בודד.