ניקוי ריח סיגריות בכל מקום – משפרים את האווירה בקלי קלות

כולנו מודעים לנזקי העישון, אבל באותה מידה זהו הרגל שקשה מאוד להיפטר ממנו. אחת מההשפעות הלא רצויות שלו היא ריח לא נעים בבית, ובמיוחד מבחינת אלה שלא מעשנים. יש גם אנשים עם רגישות מוגברת לריחות לא נעימים, ועבורם ריח של סיגריות הוא סיוט של ממש.

ניקוי ריח סיגריות באופן מקצועי מצליח לפתור את הבעיה הזו ולייצר אווירה נעימה יותר. בהתאם מומלץ לנצל את השירות הזה בכל בית, משרד, חנות או כל מקום אחר שיש בו מעשנים, עם חברת נקי כמו חדש מובטח לכם שיפור משמעותי במיוחד באיכות האוויר וגם מחיר סביר לגמרי.

 

סובלים מריח עז של סיגריות בבית?

הזמינו ניקיון מקצועי שמנטרל את הריח

ניקיון יסודי ועמוק לכל החלל עם ריח סיגריות

שימוש בקיטור חם לנטרול הריח

מחיר הכי זול שיש בארץ

מגיעים לכל מקום – גם מהיום להיום

 

להזמנת השירות ופרטים נוספים חייגו:

053-3525-195

 

ניקוי ריח סיגריות

 

מתי כדאי להזמין שירות ניקוי ריח של סיגריות?

* מתחים בין בני זוג בגלל הריח הלא נעים – בזוגיות שבה צד אחד מעשן וצד אחד לא, התוצאה עלולה להיות מתח סביב הנושא והמון מריבות. בחלק גדול מהמקרים מקור הקונפליקטים הוא הריח שמשאירות הסיגריות, ולכן כדאי להעלים אותו.

* רצון לחסוך מהילדים את הריח של הסיגריות – במקרים אחרים מי שמתלוננים על הריח הלא נעים הם הילדים, וכדאי כמובן להתחשב בהם.

* אחרי שיפוץ – יש פועלים שנוהגים לעשן תוך כדי השיפוץ, ולא תמיד הם מקפידים או יכולים לצאת מהדירה שבה הם עובדים בכל פעם שהם מדליקים סיגריה. במקרה כזה הקבלן יעדיף במקום להתעמת עם העובדים שלו או להגביל אותם להזמין חברת ניקיון שתוכל לנטרל את הריח שנשאר.

* לפני כניסה לדירה מושכרת – אם מצאתם דירה להשכרה כמעט מושלמת מבחינתכם והבעיה היחידה היא הריח של הסיגריות, אל תתנו לו להפריע לכם לשכור אותה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להזמין לפני הכניסה את השירות של הסרת ריח של סיגריות מהבית והדירה תהיה מושלמת לגמרי.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    מה כולל השירות של הסרת ריח סיגריות בבית?

    1. אבחון יסודי – כדי לאתר כל פריט שנודף ממנו ריח של סיגריות.

    2. ניקיון מקצועי – בכל אחד מהמקומות שחדרו אליהם חלקיקי עשן סיגריות שאחראים לריח הלא נעים: ריפודי ספות, שטיחים, וילונות, משטחים שונים (לפעמים החלקיקים של עשן הסיגריות נספגים בקירות) ועוד.

    3. אוורור – אחרי הניקוי המקצועי כדאי לאוורר את החלל במשך מספר שעות.

    4. מתן טיפים שימושיים למניעת חזרת הריח – הדרך הטובה ביותר למנוע את הריח הלא רצוי היא כמובן גמילה מסיגריות, וכך גם לחסוך כסף ולשפר את הבריאות. יחד עם זאת אנחנו נעזור לכם להבין איך לנטרל ריח של סיגריות בבית גם כשממשיכים לעשן.

     

    איך מעלימים לגמרי ריח של סיגריות בבית באופן מקצועי?

    כל סיגריה מכילה אלפי חומרים וכימיקלים. ביניהם: ארסן, אמוניה, אצטון, ציאניד, נפטלין, DDT, בוטאן, פורמלין, זפת, בנזן, טרפנטין ועוד. כשמדליקים סיגריה, כל החומרים האלה מתחילים להישרף ופולטים לאוויר חלקיקים שונים. החלקיקים האלה נצמדים לכל משטח בחלל, וזהו מקור הריח.

    ככל שהעישון משתחרר בתדירות גבוהה יותר, ולאורך זמן רב יותר, הריח עלול להיות חזק יותר. בהתאם ניקוי ריח סיגריות מחייב טיפול מקצועי. בין השאר אנחנו נעזרים בקיטור חם במהלך הניקוי, בחומרים לנטרול ריחות, באמצעים לפירוק בקטריות שמצטברות במקומות שמעשנים בהם ותורמות גם הן לריח הרע ובידע שצברנו בתחום.

    חשוב להדגיש שכל פעולה במסגרת ניקוי הריח של הסיגריות מתבצעת בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של הפריטים בבית: אם למשל יש ספה מעור, נשתמש בחומרים להסרת ריחות רעים שלא יפגעו בחומר הרגיש. באופן דומה אם יש לכם שטיח בעבודת יד שאחרי הרבה שנים של עישון כבר ספג ריח של סיגריות, ננקה אותו עם חומרים עדינים שלא יזיקו לו.

     

    כמה עולה ניקוי מריח של סיגריות?

    השירות העלות פירוט
    ניקוי ריח סיגריות בבית פרטי 850 ש"ח העישון התבצע ביציאה לחצר אבל עם השנים הצטבר בסלון ריח של סיגריות. ביצענו ניקוי מקיף של כל הפריטים בסלון, כולל מערכת הישיבה
    ניקוי ריח של סיגריות לפני כניסה לדירה שכורה 450 ש"ח דירת 2 חדרים עם ריח כבד של עשן סיגריות
    ניקוי משרד מריח של סיגריות 550 ש"ח כולל ניקוי שטיח מקיר לקיר שנדף ממנו ריח של סיגריות
    ניקוי מקלט מריח של סיגריות 750 ש"ח המקלט היה נקי מחפצים אבל שרר בו ריח עז של סיגריות. הצלחנו להסיר את הריח למרות שמדובר בחלל סגור מטבעו באמצעות ניקוי כל החלל של המקלט וטיפול בקירות וברצפה

     

    המאמר נכתב על ידי

    אסף יחזקאל

    היי, כאן אסף יחזקאל, שותף ובעלים של חברת הניקיון נקי כמו חדש מזה 20 שנה.

    אני עובד עם חיוך, כל לקוח חשוב לי ואני מתייחס באחריות וברצינות רבה לכל בית, משרד או עסק.

    אני מבטיח לכם עבודה איכותית ומקצועית ובעיקר נקייה 🙂

    זמין עבורכם במספר: 053-352-5195

     

    חברת ניקיון ופוליש עם למעלה מ-20 שנות ניסיון