ניקיון דירה לאחר הצפה – לבית נקי מנזקים

הצפה בבית היא בהחלט אירוע לא נעים, שבמרבית המקרים קורית בהפתעה מוחלטת ומתרחשת מכמה סיבות. אחרי שהתמודדתם בגבורה עם ההצפה, נותרתם עם גל של נזקים שהמים דאגו להשאיר אחריהם.

ניקיון דירה לאחר הצפה זה לא ניקיון סטנדרטי, אלא ניקיון יסודי שנועד למזער ולהעלים את הנזקים שנגרמו בעקבות ההצפה. איך מנקים דירה לאחר הצפה, מה חשוב לנקות וכמה זה צפוי לעלות? כל התשובות כאן.

 

צריכים ניקיון לדירה אחרי הצפה של ביוב?

הגעתם בדיוק למקום הנכון!

הסרת עובש, כתמים וריחות רעים

ניקיון יסודי ומקצועי עם חומרים מאושרים

שירות בפריסה ארצית

 

להזמנה דחופה והצעת מחיר

חייגו: 053-3525-195

 

ניקיון דירה לאחר הצפה

 

שלבי ניקיון בדירה מוצפת – כך עושים זאת ב-3 שלבים

1. שלב ראשון – ייבוש הלחות. שאיבה של מים באמצעות מכונה או סילוק המים באופן ידני מותירים לחות רבה מאחור. בשלב הראשוני יש לייבש את הלחות בצורה יסודית, בעיקר מהרצפה והקירות.

2. שלב שני – ניקיון יסודי. בשלב זה המנקים יפעלו בהתאם למידת הנזק שנגרם. אם המים הספיקו להגיע לרהיטים כמו שטיחים, ספות, שולחן, כיסאות וכד', יש לדאוג לנקות ולייבש אותם היטב.

3. שלב שלישי – חיטוי והסרת ריחות. הצפה יכולה לגרום לעובש, פטריות, בקטריות וצחנה לא נעימה בכלל. בשלב זה יטפלו המנקים בכתמי עובש, ידאגו לחטא את המקומות ולדאוג לפזר תכשיר ניקוי ריחני המנטרל ריחות לא נעימים בחלל.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    איך מנקים דירה לאחר הצפה של ביוב?

    אם ההצפה בבית נגרמה בעקבות פיצוץ צנרת או ביוב שעלה על גדותיו, זה בהחלט מקרה לא נעים שדורש טיפול מיידי. כך תפעלו במקרה של הצפה של ביוב:

    שאיבת המים – אם לא דאגתם לשאוב את המים באמצעות כלים כמו ביובית, חברת הניקיון תדאג לשאיבת המים במהירות עם כלי ייעודי.

    שאיבת המים וייבוש הלחות – שילוב של מים ולחות יוצרים בתי גידול לבקטריות ופטריות, כך שיש לדאוג לשאוב ולייבש היטב את החלקים שנותרו רטובים או לחים בעקבות ההצפה, כולל בסדקים, בקירות או בין הרצפות ולדאוג לייבוש מוחלט.

    חיטוי הבית והחפצים – אם רהיטים וחפצים נפגעו במהלך ההצפה, יש לדאוג לנקות ולחטא אותם היטב. לבדוק את השטיח משני צדדיו, לבדוק את הריפוד של הספה, הרהיטים ולבצע שטיפה וחיטוי עמוק לרצפה.

     

    מה חשוב לנקות אחרי הצפה? 3 מקומות שלא כדאי לפספס

    1. קירות – שילוב של מים ולחות על הקיר שלכם יהפכו לכתם שילווה אתכם לשנים רבות, או לחילופין יגרמו לקיר להתנפח או להתקלף. כדאי לדאוג לניקיון הקירות במהירות, תוך התמקדות בייבוש מלא וחיטוי מפני עובש.

    2. רהיטים – רהיטים וחפצים רגישים שיבואו במגע עם מים יכולים להיהרס לגמרי, ואתם תיאלצו להיפרד מהם. דאגו קודם לפנות, לנקות ולייבש לחפצים שאינם עמידים למים, כמו רהיטים מעץ או כאלה העשויים מבד.

    3. רצפות – הרצפה עמידה מפני כמות סבירה של מים, אך בטח לא עמידה בפני מים רבים ועומדים, על אחת כמה וכמה שמדובר ברצפת פרקט. יש לדאוג לשאוב ולייבש היטב את המים, תוך מתן תשומת לב לפינות, באזור הדלתות, מסילות החלון, החריצים ובין המרצפות.

     

    מרגישים מוצפים – איך בוחרים חברת ניקיון לאחר נזילה או הצפה?

    הצפה בבית יכולה לעורר טראומה קלה וליצור רגשות מעורבים. מרגישים מוצפים? כך תבחרו בחברת ניקיון מומלצת לביצוע עבודת ניקיון טובה ויסודית.

    √ ניסיון – ככל שהחברה מנוסה יותר, כך גם תקבלו תוצאות מבריקות יותר. בחרו בחברת ניקיון בעלת ניסיון של שנים, כמו חברת 'נקי כמו חדש', המציגה ביצועים מבריקים כבר למעלה מ-15 שנה.

    √ כלים – בחרו בחברה המשתמשת בכלים משוכללים ומתקדמים לניקיון, שיכולים לייעל את רמת העבודה ולבצע אותה במהירות, כמו מכונות שטיפה ופוליש.

    √ מגוון שירותים מקצועיים – בחרו בחברה המתמחה במגוון שירותי ניקיון ומציעה מעטפת רחבה הכוללת, חיטוי, ליטוש והברקה, עם חומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים.

     

    כמה עולה לנקות דירה אחרי הצפה?

    ניקיון דירה לאחר נזילה או הצפה רצינית טווח מחירים ממוצע
    ניקוי דירת חדר לאחר הצפה, כולל יישום חומר לנטרול ריחות רעים 400-600 ₪
    דירת 2 חדרים לאחר הצפה, ניקיון כולל גם את הקירות במקלחת והשירותים 600-1,200 ₪
    ניקיון דירה בת 3 חדרים, ניקיון קומפלט כולל ניקוי שטיח בסלון 1,000-1,600 ₪
    ניקיון דירה בת 5 חדרים לאחר הצפה שנגרמה מצינור ביוב שהתפוצץ 2,000-2,700 ₪