ניקיון מהיום להיום – מבריקים ברגע

הזמנתם אורחים לארוחת ערב ואתם לא מספיקים לנקות? רוצים לחזור הביתה ולהתפנק בבית נקי ומבריק מבלי לעשות כלום? חברת ניקיון מהיום להיום מציעה לכם שירותי ניקיון שיגרמו לבית שלכם לנצנץ ולאורחים שלכם להתפעל, עם עבודה נקייה, יסודית ומקצועית.

כל מה שצריך לדעת על ניקיון בתים, ואיך לבחור את החברה שתרענן לכם את האווירה בבית.

 

מחפשים חברת ניקיון בדקה ה-90?

מנקים מקצועיים עם 15 שנות ניסיון

ניקיון דירות, בתים ומשרדים מהיום להיום

מחירים הוגנים לכל לקוח

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון מהיום להיום

 

חברת ניקיון מהיום להיום – מה אנחנו מנקים בבית?

חדר בבית מה אנחנו מנקים בדרך כלל
חדרי שירותים ומקלחת ניקיון קומפלט הכולל הברקת הכיורים, אסלה, פנלים, אריחים, מקלחון, אמבטיה, הסרת כתמי עובש ואבנית, ניקוי והברקת הרצפות ושימוש בחומרי חיטוי להסרת כתמים קשים.
מטבח ניקוי עמוק של מדפים, ארונות, שטחי אחסון, כיור, הסרת שומנים, הסרת כתמים קשים, שימוש בחומרי חיטוי על השיש, הסרת כתמי תבלינים וניקיון התנור.
סלון ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, הסרת כתמי שתן ולכלוך של חיות מחמד, ניקוי גופי תאורה, הברקת הרצפות וניקוי כל הרהיטים.
חדרי ילדים הסרת כתמי צבע, לכלוך על הקירות, ניקוי אבק כולל על החלונות ועל התריסים, ניקוי חלונות, ספרייה, מדפים ופינת משחקים.
מרפסת ניקוי כולל של שטח המרפסת, כולל ידיות, מפסקים, חלונות, מסילות, ניקוי אבק, לשלשת יונים, שטיפת הרצפות והברקתן.

 

    לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 053-3525-195 או השאירו פרטים

     

    ניקיון מהיום להיום – איך אפשר להיערך בזמן?

    הזמנתם חברת ניקיון בדקה ה-90? כך תיערכו בזמן כדי שהניקיון יהיה מהיר ומושלם.

    החליטו מראש האם אתם רוצים לנקות את כל הבית או להתמקד באזורים מסוימים בלבד, כמו המטבח והסלון. השתדלו לפנות כמה שיותר חפצים מהשטח כדי שלא יפריעו למלאכת הניקיון, ואם אפשר להיפטר מחפצים מיותרים, זו תהיה הזדמנות מצוינת.

    אם הזמנתם ניקיון מהיום להיום ואתם לא יודעים מה אתם מתכוונים לנקות, כדאי שתעברו על כל האזורים בבית ותכינו רשימה מסודרת, לדוגמה – ניקיון פנלים, ניקוי תריסים, ניקוי המקרר ועוד, כך שחברת הניקיון תוכל לעמוד בציפיות שלכם.

     

    ניקיון בית מהיום להיום – הסימנים שאתם צריכים ניקיון מקצועי

    √ חרקים – אם אתם מגלים חרקים מכל מיני זנים שפשוט באים אליכם שוב ושוב, זה בהחלט סימן שהגיע הזמן להזמין חברת ניקיון מקצועית, ויפה שעה אחת קודם.

    √ כתמים קשים – אם ניסיתם את כל תרופות סבתא המומלצות ועדיין לא הצלחתם להיפטר מהכתם העיקש, זה בהחלט סימן לוותר ולתת לאנשי המקצוע לנקות עבורכם.

    √ ריחות לא נעימים – מריחים ריח לא נעים בבית, אבל לא מבינים מאיפה הוא מגיע? חברה המציעה ניקיון בית מהיום להיום תנקה לכם את הבית באופן יסודי, ותעניק לכם משב רוח רענן ונקי.

    √ חוסר בזמן – ניקיון מקצועי עמוק ויסודי דורש לא מעט זמן, מאמץ ויכולת. חברת ניקיון יכולה לחסוך מכם את הזמן והמאמץ הניכר, ובזמן שאתם תשתו קפה תזכו לקבל בית נקי ומבריק כמו חדש.

     

    איך בוחרים חברת ניקיון מומלצת מעכשיו לעכשיו?

    לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון בדקו את רמת הזמינות של החברה. האם היא מציעה שירותים של ניקיון מעכשיו לעכשיו? אם כן, בדקו את מגוון השירותים שהיא מעניקה והאם זה מתאים לכם. ככל שהחברה מציעה מגוון רחב של שירותים, זה בהחלט יכול לחסוך לכם בזמן ובכסף, כך שתוכלו לסגור כמה פינות במכה.

    לא לשכוח לבדוק את רמת המקצועיות והיסודיות של החברה, באיזה חומרים היא משתמשת, עד כמה טכניקות העבודה שלה הן יעילות ואיזה מכשור וציוד יש לה להציע – כדי לשפר את רמת הניקיון.

     

    כמה עולה ניקיון דירה מהיום להיום?

    לפני שמחשבים את המחיר עבור שירותי הניקיון צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. מה גודל הבית, כמה חדרים יש, מה מצב הדירה והרצפות, האם הדירה מאוכלסת עם ציוד וריהוט, או ריקה מאדם.

    טווח המחירים עבור ניקיון דירה מלוכלכת בת 3-4 חדרים, צפוי להיות בין 1,200-2,000 ₪ לניקיון יסודי. ניקיון דירה חדשה בת 5 חדרים צפויה לעלות בין 1,600-2,200 ₪.