ניקיון אחרי בניה עושים רק עם חברת ניקיון מקצועית

מה כלול בשירותי ניקיון לאחר בניה, מה הם שלבי הניקיון, למה באמת חשוב להזמין חברת ניקיון אחרי שמסיימים את עבודות הבניה וכמה אמורה לגבות חברת ניקיון זולה על שירותי הניקיון האלה – את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

קבלני בנייה בדרך כלל דואגים לכל מה שכלול בתהליך הבנייה, אך יש דבר אחד שהם ברוב המקרים לא עושים כמו שצריך, וזה ניקיון. הניקיון מרגיש לעיתים כמו שלב שצריך לזרז אותו ולסיים איתו מהר כדי שניתן יהיה להכריז שהבנייה הושלמה, אך למעשה היא לא הסתיימה עד שגרגר האבק האחרון פונה מהשטח. כמובן שיש עוד לכלוך ופסולת רבים פרט לאבק, ואת כולם יכולה וצריכה לנקות חברת ניקיון מקצועית. אנחנו בחברת נקי כמו חדש נוכל לסייע לכם להגיע לרמת ניקיון גבוהה בתום הבנייה, ובלי שתצטרכו להשקיע בכך הרבה. הרימו אלינו טלפון, קבלו הצעת מחיר ותגלו שלא חייב לשלם הרבה על ניקיון איכותי וברמה גבוהה.

 

הזמינו שירותי ניקיון אחרי בניה

במחיר זול ומשתלם לכל לקוח

מסירים את הלכלוך שנשאר אחרי הבניה

שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון לאחר בניה

ניקוי בית לאחר בניה – מה בעצם מנקים?

כבר מהמילים "לאחר בניה" ברור לכם שמטרת הניקיון של בית אחרי הבניה היא להיפטר מכל הלכלוך, הכתמים והפסולת שנותרו לאחר שהבנייה הסתיימה. הקבלן יפנה את הפסולת הגדולה, אך פרטים קטנים שקשורים לניקיון הם לא תמיד חלק מעבודתו. סוג הניקיון הזה צריך להיעשות מהרצפה ועד לתקרה; זה לא רק לטאטא את הרצפה, אלא גם את הקירות, התקרה ואפילו כיסי החלונות. זה מה שאנחנו עושים כדי להשאיר לכם שטח נקי לחלוטין:

√ ניקיון מוחלט לקירות מפני לכלוך וכתמים

√ ניקוי חיצוני בלחץ מים גבוה

√ הסרת מדבקות מחלונות, דלתות ורהיטים

√ ניקוי אבק מהתקרה, מגופי תאורה, ממדפים ומפתחי אוורור

√ ניקוי לרצפה והסרת פסולת שנותרה בפינות כל החדרים

פוליש לרצפה (במידת הצורך והרצון שלכם)

√ ניקוי ארונות ומכשירי חשמל

√ פינוי פסולת באופן תקין וחוקי

 

3 שלבי ניקיון בית לאחר בניה

כל דגשי הניקיון שציינו מגיעים בשלבים משלהם, כשאנחנו מחלקים את הניקיון לבית אחרי בנייה ל-3 שלבים:

1. ניקיון כללי אחרי בניה – אחרי שסיימו להתקין את כל נקודות החשמל, הצנרת, הדלתות, החלונות והמשקופים, צריך לפנות את הפסולת שנותרה ולוודא שלא נשאר אבק בשום מקום. בשלב זה למעשה עושים את העבודה הקשה ביותר ודואגים שהסביבה תהיה נקייה בעיקר מפסולת ולכלוך.

2. ניקיון פרטני – זה עיקר העבודה, כשבשלב זה אנחנו משתמשים בכלים ייעודיים לניקוי כל חלק באתר שבו נעשתה בניה. מנקים את חדרי השירותים והמטבח, כולל כיורים, אסלות, חלונות, ארונות וכל רהיט שהותקן במקום. מנקים גם את פתחי האוורור, מסירים מדבקות מכל פריט שהותקן – למשל מחלונות, זכוכיות, מראות, דלתות וכדומה – וגם מנקים כתמי צבע מהפאנלים ומהרצפה.

3. טאץ' סופי – בשלב זה כבר נוכל להקדיש תשומת לב לדברים שלא יכולנו לתת להם יחס בגלל שאר הלכלוך שהיה בדירה. נטפל בכתמים שומניים שנותרו על זכוכיות ומראות, נשטוף היטב את הרצפה, ובמידת הצורך נבצע גם פוליש לרצפה כדי שתהיה מבריקה לחלוטין.

 

למה חשוב לנקות בית לאחר בניה?

חשוב לשמור על בית נקי, אך חשוב עוד יותר לנקות את הבית היטב אחרי הבנייה בעזרת חברת ניקיון מקצועית, ויש לכך סיבות רבות:

√ בטיחות – האנשים שישהו במבנה צריכים להיות בטוחים מכל מפגע אפשרי, כולל מסמרים שאולי נותרו חשופים או אפילו אבק שעלול לגרום לבעיות נשימתיות אצל אלו שאלרגיים.

√ חברת ניקיון מקצועית תוכלו להשתמש בכלים וחומרים שאין ברשותכם ואשר מסייעים להגיע לתוצאות טובות יותר מניקיון שאתם תעשו לבד.

√ הניקיון יתבצע במהירות, וניתן יהיה להיכנס למבנה מיד אחריו.

√ חברת ניקיון מומלצת תדע איפה לחפש לכלוך ופסולת במקומות שאולי לא תחשבו עליהם או שלא תגיעו אליהם, כמו למשל כיסי חלונות או פתחי אוורור.

√ מנקים את המבנה גם מבחוץ בעזרת לחץ מים גבוה.

√ מדובר בניקיון חד פעמי, שאחריו תידרש רק תחזוקה פשוטה על ידי ניקוי אבק ושטיפת הרצפה.

 

כמה עולה ניקיון אחרי בניה?

עלות ניקיון לאחר בניה לא משתווה לזו שתגבה עוזרת בית, מאחר שלא ניתן גם להשוות את איכות הניקיון שתקבלו. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר על ניקיון דירה חד פעמי שיחסוך לכם הרבה על הניקיון בהמשך, לכן בהחלט שווה להשקיע כמה מאות שקלים נוספים כדי לקבל שטח נקי לחלוטין. לניקיון דירה סטנדרטית בעלת 4 חדרים אחרי בניה תשלמו בסביבות 1,300-1,500 ₪, ואילו לדירה גדולה יותר או בית עם 2 קומות תשלמו החל מ-2,000 ₪. כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ולהבין כמה עולה לנקות את הבית אחרי בניה במקרה שלכם, ניתן לפנות אלינו בכל רגע נתון – ניתן לכם אחת שמתאימה לכם ולצרכים שלכם ללא התחייבות.

 

שאלות ותשובות

כמה עולה לנקות את הבית אחרי בניה?

המחיר ההתחלתי לדירה בת 3 חדרים הוא 1,000 ₪, וככל שיש יותר חדרים, כך המחיר עולה. לניקוי דירת 6 חדרים למשל המחיר יכולה להגיע גם ל-3,500 ₪ ואף יותר.

מה כלול בניקיון לאחר הבנייה?

ניקוי עמוק לכל השטח, כולל הסרת ופינוי אבק, לכלוך, כתמים ופסולת שנותרו מעבודות הבנייה. הניקוי כולל כמובן גם ניקיון חיצוני למבנה בעזרת לחץ מים גבוה, ואפשר להוסיף גם פוליש לרצפה.

איך אפשר להוזיל את עלות הניקיון אחרי הבנייה?

אפשר לשכור חברת ניקיון לטיפול במקומות ספציפיים ברחבי השטח – אלו שבהם יש באמת הרבה לכלוך, אבק וכתמים שמצריכים טיפול. את שאר הניקיון אפשר להשאיר לעוזרת הבית.

למה להזמין חברת ניקיון לניקוי אחרי בנייה?

כנראה שיש הרבה לכלוך וכתמים שאתם לא יודעים איך להסיר בעצמכם, אך חברת ניקיון מומלצת תוכל להשאיר לכם שטח נקי לחלוטין בדיוק כמו שדמיינתם שייראה אחרי שהבנייה הושלמה.