ניקיון משרדים בראשון לציון בעלות משתלמת – נעזור לכם לחסוך

אם אתם רוצים לבחור את חברת הניקיון הנכונה למשרד שלכם, יש כמה דברים שעליכם לדעת לפני שתעשו את ההחלטה. בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא, שיסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתזמינו חברת ניקיון משרדים בראשון לציון.

ההוצאות המשרדיות יכולות לתפוח אם לא שמים לב אליהן, ויש לא מעט. צריך בין היתר להעניק משכורות לעובדים, לאבזר את המטבחון, לתקן ולרכוש ציוד, לשלם על שכירות וכמובן גם להשקיע בשירותי הניקיון. האם אתם יודעים כמה עולים שירותי ניקיון משרדים בראשון לציון? אנחנו נפתיע אתכם ונגלה לכם שהמחיר כלל לא חייב להיות יקר, זאת כל עוד בוחרים בחברת הניקיון הנכונה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם. אנחנו בחברת נקי כמו חדש נעזור לכם לבחור את מכלול השירותים שבאמת נדרש לכם ובמחיר הזול והמשתלם ביותר האפשרי. עליכם רק להרים אלינו טלפון, ותוך שיחה קצרה נוכל להעניק לכם הצעת מחיר משתלמת שתפתיע אתכם.

 

ניקיון למשרדים בכל גודל בראשל"צ

מחיר מדהים מ-500 ₪
שירות חד פעמי או קבוע

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

ניקוי שירותים, חדרי ישיבות, מטבחון ועוד

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בראשון לציון

ניקיון משרדים בראשון לציון – מקטנים ועד גדולים

לא משנה אם אתם מנהלים משרד קטן עם כמות עובדים מצומצמת שאפשר לספור על כף היד, או אם אתם מנהלים משרד ענק שמתפרש על פני מספר קומות בבניין משרדים, אתם לא רוצים להתעסק עם הניקיון של המשרד אפילו במעט. בשביל זה בדיוק יש אותנו, כשאנחנו דואגים לכל תחזוקת הניקיון במשרד שלכם מ-א' ועד ת', ולפי הצרכים שלכם באופן פרטני.

תוכלו להזמין דרכנו שירותי ניקיון משרדים בראשון לציון פעם בשבוע, פעמיים בשבוע או אפילו בכל יום בשבוע, כשנוכל להמליץ לכם על פי ניסיוננו מה תדירות הניקיון שבאמת נדרשת לכם על פי גודל ואופי המשרד. נעשה כל שביכולתנו כדי לצמצם את כמות ההוצאות שלכם ולא נוסיף לכם שירותים שלא באמת נדרשים לכם, כי חשוב לנו שתדעו שאתם אכן נמצאים בידיים טובות ושחברת הניקיון שלכם באה לקראתכם ועובדת עבורכם. אנחנו כאן בשבילכם.

 

ניקיון משרדים בערב בראשון לציון – למי זה כדאי?

אם יש לכם משרד שפתוח לקבלת קהל כבר בשעות הבוקר, מומלץ מאוד שהניקיון יתבצע כבר לפני, כלומר ניקיון בשעות הערב הקודם. כך אף לקוח לא יצטרך להיכנס למשרד שנמצא באמצע שלבי ניקיון, וגם העובדים שלכם לא יצטרכו לעבוד כאשר סביבם יש הסחות דעת בשל פעולות הניקיון. אנחנו נדאג להגיע אחרי שכל העובדים שלכם הולכים הביתה, וננעל את המשרד אחרינו רק כשיהיה מצוחצח ומוכן באופן מושלם לעוד יום עבודה.

 

ניקיון משרדים לפנות בוקר בראשון לציון – מומלץ ברוב המקרים

במשרדים שבהם אין כל כך קבלת קהל ושרוב העבודה מתבצעת מול מחשב, יתכן שכדאי לכם דווקא להזמין חברת ניקיון לשעות הבוקר המוקדמות. אפשרות שכזו מתאימה לרוב משרדי ההייטק, בהם שעות העבודה גמישות יותר והעובדים נוטים להישאר עד שעה מאוחרת יחסית במשרד.

החיסרון היחידי באפשרות הזו הוא שאם יש לכלוך רב שנותר במטבחון למשל, יתכן שהוא ימשוך מזיקים עד הניקיון של הבוקר. כמובן שאיננו דורשים שהעובדים ינקו אחרינו, אך זה חיסרון שחשוב להיות מודעים אליו ולהדריך את העובדים בנוגע לכך בהתאם. פשוט הנחו אותם לא להשאיר כוסות שתיה או שאריות של אוכל על השולחנות או השיש, ולזרוק את כל הזבל לפח בזמן. כך לא תצטרכו לדאוג שדבר שכזה יקרה.

 

ניקוי משרדים בראשון לציון מחירים מומלצים

אז בואו נעשה קצת סדר במחירים – כמה אתם באמת אמורים לשלם? התשובה יכולה להשתנות בין משרד למשרד, אך אנחנו מבטיחים לכם שאצלנו תמצאו את המחירים הזולים ביותר. תוכלו להיוועץ במחירון שלנו כדי לגלות כמה יעלה הניקיון הנדרש לכם, כשטווח המחירים משתנה על פי הצרכים הפרטניים של המשרד שלכם וכמובן הגודל שלו.

תדירות ניקיון המשרד עלות ניקוי משרד בראשון לציון
כמה עולה ניקיון חד פעמי למשרד?

מומלץ לפני כניסה למשרד, אחרי שיפוץ או לפני החגים.

1,900 – 200 ₪
מה עלות ניקיון למשרד פעם בשבוע?

אפשר לבחור בכל יום בשבוע, כולל יום שישי.

1,900 – 250 ₪
כמה עולה לנקות את המשרד פעמיים בשבוע?

מומלץ להזמין לימים א' ו-ד' או ב' ו-ה'. ניתן גם להזמין ניקיון למשרד לימים ג' ו-ו'

3,300 – 300 ₪
מה מחיר ניקיון למשרדים באופן יומיומי?

למשרדים גדולים אנחנו מספקים צוות ניקיון מיומן שמתחזק את ניקיון המשרד לאורך כל יום העבודה.

6,500 – 400 ₪

 

בחרו חברת ניקיון משרדים בראשון לציון ודבקו בה

לפעמים, כמו עם כל דבר בחיים, אתם עלולים לגלות שחברת הניקיון שהזמנתם לא ממש מתאימה לכם. יכול להיות שהעובדים שלה לא מנקים כמו שצריך לטעמכם, או שהחברה פשוט לא זמינה עבורכם כשאתם זקוקים לה ולא יכולה לספק לכם את כל צרכי התחזוקה של המשרד שלכם. לכן כדאי שתוודאו מראש שאתם מזמינים חברת ניקיון משרדים בראשון לציון שבאמת מתאימה לכם, ולשם כך עליכם לעשות מספר דברים.

ראשית אתם צריכים להשוות מחירים ולחשב כמה יעלה לכם הניקיון למשך כל השנה עם כל חברה וחברה. אחרי שמצאתם את החברה שמתאימה לכם מבחינת היצע השירותים והמחירים שלה, עליכם לבדוק למי יש הכי הרבה המלצות, אך חשוב מכך – עליכם לחפש גם חוות דעת שליליות כדי שתדעו מה התלונות העיקריות של הלקוחות שאינם מרוצים. אם תעשו את כל זה, תוכלו לעשות בחירה בלב שלם שלא תצטערו עליה בהמשך.

 

מנקה משרדים בראשון לציון שאפשר לסמוך עליו

אתם לא חייבים להיות נוכחים במשרד כשמתבצע הניקיון, כשתוכלו להעניק לנו מפתח ואנחנו נגיע בזמנים שנוחים לכם, אפילו אם אתם מעדיפים שהניקיון יתבצע בסוף השבוע. נדאג להשאיר לכם משרד מצוחצח ונקי, ואנחנו מתחייבים לשמור עליו כאילו היה המשרד שלנו. אמנם יש הרבה חברות ניקיון משרדים בראשון לציון שיבטיחו לכם הבטחות שכאלה, אך תוכלו להיות בטוחים שאצלנו אתם באמת בידיים טובות. רק תראו את כמות ההמלצות שיש עלינו – לא סתם אנחנו נחשבים לחברת הניקיון המובילה בכל ראשון. יש לזה סיבה טובה, וזה פשוט כי אנחנו נותנים את כל כולנו ללקוחות שלנו בלי להתפשר על איכות השירות והניקיון שהם מקבלים.

 

ניקיון משרד בראשון לציון דורש השקעה ומסירות

גם אם חתמתם איתנו על חוזה לניקיון של פעם בשבוע ומדי שבוע, זה לא אומר שאנחנו לא זמינים עבורכם לעבודות ניקיון נוספות כמו למשל פוליש לרצפה או ניקוי ייסודי לפאנלים. אם לדוגמה אתם מעוניינים לנקות את המשרד באופן מיוחד לקראת פסח, נוכל להגיע במועד הנדרש ולבצע טיפול קומפלט שיוודא שלא יישאר אפילו פירור אחד של אבק או חמץ במשרד. ניקוי שכזה למשל יכלול גם את הקירות, התקרה, פתחי האוורור וכל מקום אחר שלא דורש ניקיון באופן קבוע. אנחנו זמינים עבורכם 24/7 לכל צורך, אז אל תתביישו ליצור איתנו קשר ולהגיד מה נדרש לכם – אנחנו תמיד עומדים לרשותכם.

 

שאלות ותשובות

איך לשפר את איכות הניקיון של המשרד?

מומלץ לנקות את המשרד לפחות פעם אחת ניקיון קומפלט, שכולל פתחי אוורור, חלונות, תקרה, קירות, דלתות ועוד, זאת כדי לוודא שהמשך פעולות הניקיון שיבוצעו יצריכו מינימום מאמץ והשקעה.

באיזו תדירות כדאי להזמין שירותי ניקיון למשרד?

התדירות משתנה על פי אופי המשרד שלכם וגם על פי גודלו. תוכלו להתייעץ איתנו בטלפון בנוגע לכך, אולם לרוב מומלץ להזמין ניקיון של פעמיים בשבוע. אפשר גם להזמין שירותי ניקיון לסופ"ש.

מה מומלץ למשרדים – ניקיון בבוקר או בערב?

אם המשרד מקבל קהל בשעות הבוקר, כדאי לכם להזמין את חברת הניקיון לשעות הערב. אם העובדים במשרד נוטים להישאר עד אחרי השעה 17:00, כדאי לכם להזמין ניקיון לשעות הבוקר.

מה חייבת לעשות חברת ניקיון במשרד?

חברת הניקיון צריכה לזרוק זבל, לנקות רצפות ועמדות עבודה ולחטא חדרי שירותים ואוכל. שירותים נוספים עשויים להידרש על פי הצרכים והרצונות שלכם, ואנחנו מספקים מכלול שירות ניקיון רחב.