פוליש לרצפת גרניט פורצלן מכל הסוגים במחיר הזול בישראל

האם מותר לעשות פוליש על גרניט פורצלן, מה היתרונות של הפוליש, איך עושים אותו באופן שבטוח למרצפות, האם כל סוג של גרניט פורצלן מצריך פוליש, איך מתחזקים את הפוליש, כל כמה זמן צריך לעשות אותו וכמה עולה לעשות פוליש לרצפת גרניט פורצלן – אלו הן הרבה שאלות חשובות, ועל כולן תקבלו כבר עכשיו את התשובות.

מאז שנות ה-90' רצפת הטרצו שעיטרה בתים רבים ברחבי הארץ פינתה את מקומה לרצפת הגרניט פורצלן, שנחשבת עד היום לאחד החומרים המומלצים ביותר לריצוף. מדובר ברצפה חזקה שיכולה להגיע בשלל עיצובים ומרקמים, אך כמו כל רצפה אחרת, גם היא נוטה להתבלות לאחר זמן מה. הרצפה עלולה לאבד את הברק שלה או לספוג כתמים שקשים מאוד להסרה, אולם למזלכם אפשר לפתור את כל הבעיות האלה בקלות בעזרת פוליש לרצפת גרניט פורצלן. אנחנו בחברת נקי כמו חדש נוכל לסייע לכם להגיע לכל תוצאה שברצונכם לראות על הרצפה שלכם, ובמחיר הזול והמשתלם ביותר שיש. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות!

 

פוליש לגרניט פורצלן מט או מבריק

מחיר שחבל לפספס

התאמת סוג הפוליש לרצפה שלכם

מחזירים לגרניט פורצלן מראה חדש ומבריק

עבודה נקייה, מקצועית ומהירה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

פוליש לרצפת גרניט פורצלן

 

האם ניתן לעשות פוליש לגרניט פורצלן?

השם שניתן לאריחים האלה מורכב מ-2 מילים:

1. "גרניט" – סלע חזק וקשה מאוד עם מעט נקבוביות.

2. "פורצלן" – פירושה בעברית היא חרסינה.

בפועל, לאריחים האלה אין כל קשר לסלע הגרניט או לחרסינה. מדובר בסוג של קרמיקה מזוגגת אשר מורכבת בין היתר ממתכות כבדות, כשהמרקם שלה יכול להיות גס או חלק, מט או מבריק. לא מדובר באריחים מאבן טבעית כמו טרצו או שיש, וברוב המקרים אסור לפגוע במבנה שלהם. על כן אין ללטש אותם, זאת אלא אם כן מדובר בגרניט פורצלן מלוטש או פול בודי. הדרך הנכונה לעשות להם פוליש היא בעזרת וקס, קרצוף או הברשה, וכפי שאתם מבינים שיטת הפעולה הנבחרת על ידי חברת ניקיון ופוליש תהיה תלויה רבות באריחים עצמם ובאופי שלהם, אך גם בתוצאה שתרצו לקבל ובמחיר שתהיו מעוניינים לשלם.

 

ניקוי ופוליש לרצפת גרניט פורצלן

איך מנקים רצפה מט

 

יתרונות של פוליש לרצפת גרניט פורצלן

אחד היתרונות העיקריים של הפוליש הוא היכולת שלו להסיר כל לכלוך שנתקע ברצפה ושלא הצלחתם להסיר בשום שיטת ניקיון אחרת. ביכולתנו למעשה להסיר לחלוטין את השכבה המלוכלכת על ידי ליטוש, אך כפי שציינו קודם לכן – זה תלוי באופי האריחים. אם זה לא מתאפשר, ניישם חומרי ניקוי והברקה מתקדמים שמתאימים לאריחי הגרניט פורצלן שלכם.

מלבד הפיכתה של הרצפה למבריקה או שמירה על מראה מט – מה שמתאים לאריחים שלכם – הפוליש יכול גם להקל על כל עבודת הניקיון שלכם בהמשך ולאורך זמן רב. הרצפה שלכם תאגור פחות לכלוך בעזרת הפוליש, ועל כן תצטרכו לנקות אותה לעיתים רחוקות יותר, מה שיסייע לכם ליהנות מרצפה נקייה יותר בפחות מאמץ.

 

ניקוי ופוליש לרצפת גרניט פורצלן במרפסת של דירה לפני כניסה

פוליש לגרניט פורצלן

 

איך עושים פוליש לגרניט פורצלן מט

השיטה שתסייע לכם לשמור על מראה המט של רצפת הגרניט פורצלן היא פוליש וקס. בסוג הפוליש הזה מורחים על הרצפה חומר עם שעווה, שבדרך כלל מעניק לרצפות מראה מבריק במידת מה, אך לא כמו זה של שיטות פוליש אחרות. היתרון המשמעותי של השיטה הוא המחיר הזול שלה, אולם בניגוד לשיטות אחרות היא פחות עמידה ואינה מגנה מפני שריטות על הרצפה. האמת היא שחברת פוליש עם ניסיון וציוד מתאים יכולה להגיע לרמות שונות של הברקה עם פוליש וקס – ממט, דרך מבריק למחצה ועד מבריק לחלוטין – ובעזרתו אנחנו יכולים לספק לכם כל תוצאה שתרצו לקבל.

 

האם צריך לעשות פוליש לגרניט פורצלן לפטו

כל הרעיון בגרניט לפטו הוא לספק לרצפה מראה שאינו מלוטש. לכן הפוליש שייעשה לאריחים האלה צריך להיות כזה שיישמור על המראה הטבעי שלהם, שהוא גבשושי ומחוספס. מאחר שהאריחים האלה עשויים להיות מחליקים, צריך לוודא שעושים פוליש לרצפת פורצלן לפאטו באופן שיהפוך אותה לבטוחה להליכה. יתכן אף שכבר יש על הרצפה שלכם ציפוי שמונע החלקה, ואם לא ייעשה עליהם פוליש מתאים, למעשה הם לא יוכלו לשרת את מטרתם כהלכה. על כן התשובה היא כן – אפשר וצריך לעשות פוליש על גרניט פורצלן לפטו מפעם לפעם, אך חשוב לעשות זאת בשיטה הנכונה שמתאימה לסוג האריחים.

 

עשיתי פוליש לגרניט פורצלן מבריק – איך שומרים עליו?

כל היופי בפוליש לרצפות גרניט פורצלן זה שהוא מסייע לכם לשמור על הרצפה נקייה לאורך זמן רב יותר, משמע היא מצריכה פחות ניקיון ותחזוקה. עם זאת, אין זה אומר שלא תצטרכו לנקות אותה כלל, ועל אחת כמה וכמה מומלץ לטפל מהר בכל חומר שנשפך עליה, במיוחד אם הוא חומצי. באופן כללי תצטרכו רק לטאטא ולשטוף את הרצפה עם מים, ואין כל צורך להשתמש בחומר ניקוי חזק, שעלול להסיר את השכבה שמגנה על הרצפות. אם יש לכם שאלות בנושא נשמח לספק לכם הוראות לניקיון ותחזוקה אחרי שנסיים לבצע את הפוליש – בהתאם לסוג הפוליש שנעשה אצלכם.

 

כל כמה זמן עושים פוליש לריצוף גרניט פורצלן?

הפוליש הנפוץ שבו אנשים בוחרים לרצפת הגרניט פורצלן שלהם הוא וקס, ובעזרתו אפשר לשמור המראה הרצוי של הרצפה למשך כשנה. עם זאת, בעזרת ליטוש ניתן להגיע לתוצאות שהן יותר ארוכות טווח, אך כאמור, לא תמיד ניתן ללטש את רצפת הגרניט פורצלן. כך יוצא שאם ברצונכם לשמור על מראה רצפה מרשים לאורך זמן, תצטרכו להעביר עליה פוליש לפחות אחת לשנה, ובמקרים אחרים תוכלו להסתפק בפוליש של אחת ל-3 שנים.

 

קבלו על פוליש לגרניט פורצלן מחירים משתלמים

המחיר שתשלמו על הפוליש יכול להשתנות מקצה לקצה בהתאם למספר פרמטרים:

סוגי פוליש שתבחרו

√ מרקם ומצב הגרניט פורצלן

√ גודל השטח שמצריך עבודה

רק אחרי שנדע את כל הפרטים האלה נוכל תת לכם הצעת מחיר מדויקת, ומומלץ מאוד שתשוו אותה גם להצעות של חברות אחרות כדי שתראו עד כמה ביכולתכם לחסוך איתנו. לעת עתה תוכלו להיעזר בטבלה הבאה כדי שתדעו לאילו מחירים עליכם לצפות. תוכלו להרים אלינו טלפון בכל יום ובכל שעה כדי לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, ונוכל גם לספק לכם ייעוץ בנוגע לסוג הפוליש שמתאים לכם בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

סוג הפוליש כמה עולה הפוליש
פוליש קרצוף

משתמשים במכונת פוליש כדי לקרצף את הרצפות עם חומרי ניקיון בלבד.

7-10 ₪ למ"ר
פוליש וקס

הבחירה הנפוצה לגרניט פורצלן, בה לא נעשה ליטוש לרצפה.

20 – 15 ₪ למ"ר
פוליש קריסטל

פחות מומלץ לרוב סוגי הגרניט פורצלן, אולם לעיתים ניתן להשתמש בו בבטחה.

30 – 20 ₪ למ"ר

 

חייגו לייעוץ חינם על שיקום ופוליש לגרניט פורצלן

יש הרבה מאוד דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שעושים פוליש לרצפות בכלל ולרצפות שעשויות מגרניט פורצלן בפרט. רוב האנשים חושבים בעיקר על המחיר של סוג הפוליש, אך חשוב שתבינו שאת הפוליש צריך להתאים לרצפה על פי הסוג שלה, המצב שלה ואפילו לפי המיקום שבו היא נמצאת – לדוגמה בחלל גדול שבו יש תעבורה גדולה של אנשים, או מנגד חדר קטן בבית. אם אתם לא יודעים כיצד לבצע את ההחלטה הזו בעצמכם, יש לכם למי לפנות, כשאנחנו נשמח לייעץ לכם טלפונית בחינם, על מנת שתדעו כמה עליכם להשקיע באמת כדי ליהנות מתוצאות טובות של פוליש. ברוב המקרים אתם תגלו שעליכם להשקיע הרבה פחות ממה שחשבתם שתצטרכו, כי הגרניט פורצלן בדרך כלל דורש פוליש זול יחסית כדי להגיע לתוצאות טובות.

 

אתם שואלים – אנחנו עונים!

כמה עולה לעשות פוליש על רצפת גרניט פורצלן?

המחירים יכולים להשתנות מקצה לקצה, כשקרצוף בלבד יעלה לכם כ-7 ₪ למ"ר, פוליש וקס יעלה 15-20 ₪ למ"ר, ופוליש קריסטל יעלה 20-30 ₪ למ"ר.

איך לבחור את סוג הפוליש הנכון לגרניט פורצלן?

הבחירה תהיה תלויה בעיקר בסוג הגרניט פורצלן שיש לכם ובתוצאות שתרצו לראות. כל שיטה תספק תוצאות אחרות, אולם במקרה של גרניט פורצלן אי אפשר לטעות עם פוליש וקס.

האם פוליש הופך את הרצפה לחלקה?

יש סוגי גרניט פורצלן שמחליקים יותר מאחרים, והפוליש אף עשוי לסייע להפוך את הרצפה לפחות מחליקה במקרים מסוימים. נשמח לייעץ לכם בחינם בטלפון בנושא זה.

כל כמה זמן צריך לעשות פוליש בגרניט פורצלן?

בדרך כלל הפוליש יחזיק למשך שנה אחת, אולם זה יכול להשתנות ולנוע לכאן או לכאן. זה תלוי בסוג הפוליש, ברמת התעבורה על הרצפה ובאופן התחזוקה שתספקו לה.