פוליש לרצפת צפחה במחיר זול ומשתלם – מומלץ!

איך מנקים רצפת צפחה, איך בוחרים פוליש לרצפת צפחה שגם יתאים לה וגם יהיה זול ומשתלם, וכמה עולה לנקות את הרצפה ולעשות לה פוליש – על כל השאלות האלה תקבלו כבר עכשיו מענה.

ישראלים רבים כבר הבינו שהיתרונות של אבן הצפחה הופכים אותה לאחד מסוגי הריצוף המומלצים ביותר שיש לבית או לשבילי גישה בחוץ. מדובר בחומר טבעי קשיח עם מראה דקורטיבי שמוסיף הוד והדר לכל חלל שבו מתקינים אותו, כשבין יתרונותיו ניתן למנות את העובדה שהאבן שומרת על המראה שלה לאורך שנים ואף הופכת ליפה יותר ככל שהזמן עובר. לכן רבים שואלים את עצמם – וגם אותנו בחברת נקי כמו חדש ­– האם בכלל צריך לעשות פוליש לרצפה שכזו? התשובה שלנו היא כן, אבל יש כמה הסתייגויות ודגשים שצריך לציין. אם יש לכם שאלות בנושא או אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר לפוליש או לניקיון של רצפת הצפחה שלכם, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בכל יום ובכל שעה – אנחנו כאן בשבילכם.

 

פוליש לרצפת צפחה באזורי חוץ ופנים

מחיר הוגן וזול לכל כיס

15 שנות ניסיון בתחום

ביצוע פוליש וקס לצפחה מהיום להיום

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

פוליש לרצפת צפחה

סוגי רצפות צפחה ואיך מנקים אותן

ראשית נתחיל בכך שנציין כי רצפת הצפחה היא אחת הקלות ביותר לתחזוקה. בתיאוריה אין צורך לאטום את הרצפה, אך אם אוטמים אותה היא הופכת לקלה אף יותר לניקיון מאחר שהיא סופגת פחות לכלוך וכתמים. אז איך בכל זאת מתחזקים את הרצפה הזו? אמנם יש סוגים רבים של צפחה, ויתכן שאצלכם יש רצפת צפחה שחורה, אפורה, כחולה, ירוקה או חומה, אך לא משנה מה סוגה, הניקיון הוא תמיד זהה.

אנחנו מקרצפים את הרצפה עם חומר ניקוי ייעודי ומכונת קרצוף, שמסייעים להסיר כל לכלוך או כתם שדבק ברצפה ושאין ביכולתכם לנקות באופן עצמאי. על רצפה בשטח חיצוני אנחנו מפעילים לחץ מים חזק שמסיר כתמים ולכלוך. במקרים מסוימים אנחנו ממליצים לשלב בניקיון גם פוליש, שיסייע לחדש את האבן הטבעית ולספק לה ברק מרשים – אפילו יותר ממה שהיה לה כשרק התקינו אותה. עם זאת הפוליש לא תמיד נדרש, וכדאי להתייעץ עם חברת ניקיון לפני שעושים החלטה לכאן או לכאן.

 

איך נהוג לעשות פוליש לצפחה?

על אף שרבים ימליצו לכם על פוליש קריסטל, שאכן נחשב ברוב המקרים לסוג הפוליש האיכותי ביותר, הוא פחות מתאים לרצפות מאבן צפחה. הסיבה לכך היא פשוטה – הפוליש לא יחזיק מעמד זמן רב על האבן, ואפשר להשיג תוצאות דומות במחיר זול הרבה יותר אם נעזרים בפוליש ווקס זול במקום. הפוליש הזה לא רק מגן על הרצפה, אלא גם מספק לה ברק שיחזיק למשך חצי שנה עד שנה, בהתאם למיקום הריצוף (פנים או חוץ), כמות האנשים שמתהלכים עליה מדי יום, וכמובן התחזוקה הקבועה שתספקו לה (במילים אחרות – ניקיון).

 

אצלנו מקבלים על פוליש לרצפת צפחה מחירים משתלמים

הפעולות שיידרשו לרצפה שלכם הם בסך הכול ליטוש ופוליש וקס, כשעל הליטוש תשלמו 10-20 ₪ למ"ר, ואילו על הפוליש תשלמו בסביבות 10-15 ₪ למ"ר. מומלץ מאוד שתתקשרו אלינו ותבררו כמה בדיוק יעלה לכם לעשות פוליש לרצפה שלכם, מאחר שהמחיר ישתנה בהתאם לסוגה ולגודל השטח שצריך לטפל בו, ויתכן שתקבלו מחיר זול יותר ממה שאתם מצפים לו.

נוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת, אותה תוכלו להשוות להצעות מחיר אחרות שתקבלו מחברות פוליש מומלצות נוספות, זאת על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה המשתלמת ביותר עבורכם. רק זכרו שהפוליש צריך להיות מסוג וקס – אל תסכימו להצעות מחיר על פוליש קריסטל לרצפת צפחה, מאחר שזה יהיה בזבוז מוחלט של הכסף שלכם.

 

ניקוי צפחה ללא פוליש במחיר הזול בארץ

מעוניינים לחסוך עוד יותר במחיר? נספר לכם כבר עכשיו שאתם אפילו לא חייבים להעביר פוליש על רצפות צפחה, מכיוון שבלאו הכי הן לא מיועדות להיות מבריקות. למעשה, היופי שלהן מתבטא הרבה יותר כשהן בעלות מראה טבעי, אך כמובן שעליהן להיות נקיות ומצוחצחות כדי שכך זה יהיה. על ניקיון צפחה תשלמו בסביבות 5-15 ₪ למ"ר, וזאת בהתאם לשיטת הניקיון שתיבחר.

ניתן לנקות בעזרת לחץ מים גבוה, מה שמסייע להסיר לכלוך עיקש ביעילות, או שניתן לנקות עם מכונת קרצוף, כששלב זה נעשה גם כשלב מקדים לפוליש מרצפות, אולם לא חייב להוסיף גם פוליש לניקיון. כך או כך, אנחנו מספקים לכם את כל האפשרויות שיסייעו לכם לחסוך במחיר וגם לזכות ברצפה נקייה ומצוחצחת. אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר כבר עכשיו ללא התחייבות, פשוט הרימו אלינו טלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

תשובות לשאלות נפוצות

איך מנקים רצפת צפחה?

ניקיון שגרתי צריך להיעשות עם חומר ניקוי עדין וסחבת מיקרופייבר. אל תשתמשו בחומרי ניקוי חומציים לעולם, ואם אתם נתקלים בכתמים קשים שאינכם מצליחים להסיר צרו איתנו קשר.

האם אפשר להבריק רצפת צפחה?

בהחלט אפשר ובעזרת פוליש וקס, אך אנחנו לא תמיד ממליצים לעשות זאת, במיוחד אם מדובר ברצפה שנמצאת בשטח חיצוני. הפוליש יחזיק מעט מאוד זמן וגם לא באמת נדרש על רצפה שכזו.

כמה עולה ניקיון, ליטוש ופוליש לצפחה?

המחיר נקבע על פי גודל השטח שצריך לנקות ולהעביר עליו פוליש, אולם באופן כללי תוכלו לצפות לעלויות שנעות בין 5-15 ₪ לניקיון, 10-20 ₪ לליטוש ו-10-15 ₪ לפוליש.

כמה זמן מחזיק פוליש על רצפות צפחה?

הפוליש מיועד להחזיק למשך שנה, אולם זאת במקרה שהרצפה נמצאת בתוך שטח סגור. אם מדובר ברצפות בשביל הגישה לבית למשל, הפוליש יחזיק הרבה פחות זמן – חצי שנה לכל היותר.