הצעת מחיר ניקיון: כמה זה עולה ומה משפיע על המחיר

איך מחשבים הצעת מחיר לניקוי הבית, מה המחירים שאפשר לצפות להם בקבלת הצעת מחיר ניקיון משרד, למה שווה לברר גם הצעות מחיר על ניקיון כולל פוליש ואיך אפשר להוזיל את הצעת המחיר שמקבלים – על כל השאלות האלה תקבלו כבר עכשיו מענה.

כשאתם מזמינים איש מקצוע מכל סוג לבית או לעסק שלכם – לרבות עובדי ניקיון – עליכם לוודא מספר דברים. הדבר הראשון הוא כמובן האמינות של איש המקצוע שתזמינו, הדבר השני זה רמת המקצועיות שלו, והדבר השלישי הוא המחיר שיגבה מכם. את שני הגורמים הראשונים תוכלו לוודא רק בעזרת המלצות ובדיקת חוות דעת הנוגעות לחברה שתרצו להזמין, אך את השלישי תוכלו לקבל ממקור ראשון וישירות מחברת הניקיון, עוד לפני שתתחייבו להזמין אותה. תוכלו לבקש הצעת מחיר ניקיון לדוגמא על פי תיאור בסיסי וכללי של העבודה הנדרשת, או שתוכלו לספק את כל הפרטים הנדרשים כדי שניתן יהיה לתת לכם הצעה מדויקת. כל שעליכם לעשות זה להרים טלפון לחברת נקי כמו חדש, ומיד תדעו כמה יעלה לכם לנקות את הבית או את העסק.

 

הצעת המחיר הזולה ביותר לניקיון

רק אצלנו!

מחירים הוגנים לכל סוגי הניקיון

מבצעים שווים שאסור לפספס

שירות בפריסה ארצית רחבה

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

הצעת מחיר ניקיון

הצעת מחיר ניקיון לדוגמא לפי מ"ר או כמות חדרים?

כל מקרה הוא לגופו, ולא ניתן לחשב תמיד את עלות הניקיון על פי אותם פרמטרים. לפעמים למשל נדרש להזמין חברת ניקיון מקצועי רק לחלק אחד בבית, ובמקרים אחרים תרצו שנבצע עבורכם ניקיון קומפלט – אפילו לתקרה. במקרים מסוימים יידרש ניקיון לא רק לבית אחד, אלא תרצו לקבל הצעת מחיר לניקיון בניין מגורים שלם. אז איך מחשבים את זה?

√ חישוב הצעת מחיר ניקיון לדוגמא על פי מ"ר: בשיטה זו משתמשים לחישוב העלות של ניקיון לבית או לבניין. כאן נקבע מראש מחיר למ"ר, ועל פי גודל השטח שצריך לנקות ניתן לדעת כמה זה יעלה. לדוגמה, אם אנחנו מנקים בית בגודל 100 מ"ר ועלות הניקיון היא 30 ₪ למ"ר, תשלמו על כל הניקיון כ-3,000 ₪. המחיר יכול להשתנות בהתאם לגודל השטח – ככל שהוא יותר גדול, כך המחיר למ"ר נמוך יותר.

√ חישוב הצעות מחיר ניקיון לדוגמא לפי כמות חדרים: בשיטה זו אנחנו נותנים לכם הצעת מחיר לניקיון הבית לכל חדר בנפרד, בהתבסס על כמות הזמן שייקח לנו לנקות כל חדר. לדוגמה, מאחר שאנחנו יודעים שלוקח לנו יותר זמן לנקות את המטבח, נגבה על הניקיון שלו יותר מאשר על ניקיון השירותים, אך זה יכול להשתנות בהתאם לרמת וסוג הלכלוך בכל חדר נתון.

ישנה שיטה נוספת והיא מתן הצעת מחיר לפי שעה, אולם היא פחות מתאימה לבתים ויותר למשרדים, ועל כך נרחיב בהמשך.

 

הצעת מחיר ניקיון משרדים לתחזוקה קבועה

שלא כמו בתים, משרדים מצריכים ניקיון באופן קבוע ושוטף, לעיתים אפילו מדי יום. כאן אנחנו מספקים הצעות מחיר לפי כמות שעות העבודה שיידרשו מאיתנו, ואתם יכולים להחליט כמה פעמים בשבוע ברצונכם להזמין אותנו – פעם אחת, פעמיים, שלוש או בכל יום. הצעת מחיר לניקיון משרד תהיה קבועה לאורך כל משך החוזה שנחתום, כך שלא תגלו לפתע שהמחיר עלה בלי שהייתם מוכנים לכך – אצלנו זה לא קורה. תוכלו ללחוץ כאן כדי לראות כמה עולה ניקיון למשרד, כשהמחיר מתחיל ב-500 ₪ לניקוי משרד חדש, ויכול להגיע גם ל-2,500 ₪ לניקיון משרד גדול באופן יומיומי, עם תחזוקה קבועה.

 

הצעת מחיר שירותי ניקיון ופוליש – מומלץ לבקש גם כן

אם אתם באמת רוצים לראות רצפה מצוחצחת, אתם חייבים לשלב פוליש בניקיון. לא צריך לעשות את זה לעיתים קרובות מדי – מספיק פעם בשנה עד שלוש שנים, בהתאם לסוג הפוליש – אך מומלץ שתדעו שהתוספת למחיר היא לא גבוהה, והעלות שתשלמו בהחלט משתלמת. הפוליש מסייע לשמור על הבית שלכם נקי למשך זמן רב יותר ובפחות מאמץ, כשהרצפה לא סופגת לכלוך כמו פעם, מאחר שיש עליה שכבה שמגנה עליה מפניו.

כשתדרשו לקבל הצעת מחיר לשירות ניקיון, בקשו לדעת גם כמה יעלה לכם לשלב בשירות פוליש. אתם עוד תופתעו מהמחיר שנוכל להציע לכם. זכרו שאתם לא חייבים להעביר פוליש לכל הבית – מספיק רק לעשות פוליש לחלל המגורים העיקרי (הסלון, המטבח והמסדרון) כדי לזכות בבית מבריק שמספק תחושה כמו של בית חדש.

 

איך להוזיל הצעת מחיר לעבודות ניקיון?

הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות תמיד זה להשוות מחיר בין חברות ניקיון שונות. אל תסתמכו רק על הצעת מחיר אחת, וודאו שאתם מקבלים את הצעת המחיר הזולה ביותר שאתם יכולים למצוא. יחד עם זאת, חשוב שלא תתפשרו על איכות שירותי הניקיון שתזמינו, לכן מומלץ גם לברר האם הצעת המחיר שקיבלתם תספק לכם את איכות התוצאות שאתם מעוניינים לראות. ההבדל בין הצעת מחיר לעבודת ניקיון מכל סוג יכול להיות עצום בהתאם לחברה שתזמינו, ומומלץ להקדיש זמן מה לביצוע המחקר הנדרש. זה יוכל לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים.

 

שאלות ותשובות

כמה לוקחת חברת ניקיון על ניקוי סטנדרטי?

ניקיון לבית, למשרד או לעסק יהיה תלוי בעיקר בגודל שלו, כשהמחירים יכולים לנוע בין 1,200-6,000 ₪. כלל האצבע אומר שכל חדר מוסיף לעלות הניקיון בסביבות 500 ₪.

מה כלול בהצעת המחיר לניקיון?

אנחנו מנקים את כל הבית שלכם, מהרצפה ועד לתקרה, כולל פתחי אוורור, חלונות ומשטחים מכל סוג. אפשר לתת גם הצעת מחיר שכוללת ניקיון + פוליש.

האם אני מחויב להצעת המחיר שקיבלתי?

אנחנו אף פעם לא מחייבים אתכם להזמין שירותי ניקיון מאיתנו, גם אחרי שהגשנו לכם הצעת מחיר. אנחנו מודעים לכך שעליכם לשקול את ההצעה ולהשוות אותה להצעות אחרות.

איך מקבלים הצעת מחיר זולה לניקיון?

שקלו מה הדברים שבאמת חשוב לכם לנקות. יתכן למשל שתבחרו לוותר על ניקיון של חדר או שניים בבית שלכם, מה שיפחית את עלות הניקיון שמחושבת לפי כמות החדרים וגודל השטח שמנקים.