ניקיון משרדים בתל אביב – שירות איכותי במחיר משתלם

מה נכלל באחריותה של חברת ניקוי משרדים בתל אביב, באיזו תדירות צריך להזמין שירותי ניקיון משרדים בל אביב, מה מומלץ – ניקיון בערב או בבוקר, כמה עולה להזמין חברת ניקיון למשרד ומה כדאי לברר לפני שחותמים על חוזה עם אחת? המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות.

אם אתם מנהלים משרד, אתם יודעים שעל הכתפיים שלכם מונחת אחריות כבדה. בין היתר עליכם לוודא שלעובדים שלכם תהיה סביבה נקייה שנעים לעבוד בה, ולשם כך אתם צריכים להזמין חברת ניקיון שתעזור לכם לתחזק את המשרד. לא קיים משרד שאין לו שירותי ניקיון משרדים בתל אביב, ואנחנו בחברת נקי כמו חדש ידועים ברחבי העיר כחברת הניקיון המומלצת ביותר שיש. זאת בזכות המחירים הנוחים, המסירות הרבה ואיכות העבודה שאנחנו מספקים. איתנו לא תצטרכו לדאוג שהמנקה לא הגיע או שלא עשה את עבודתו כמו שצריך – הניסיון העשיר שלנו עוזר לנו לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר שיש, כמו שמגיע לכם.

 

ניקיון מקצועי למשרד בתל אביב

החל מ-500 ₪

15 שנות ניסיון בתחום

חומרי ניקוי ירוקים ומאושרים

אפשרות לניקוי בערב או לפנות בוקר

ניקוי שירותים, חדר ישיבות, מטבחון ועוד

שירות חד פעמי או קבוע

 

להצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

053-3525-195

ניקיון משרדים בתל אביב

למה דואגת חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

ניקיון זה לא רק שאיבת רצפה ושטיפה בסוף היום – זה תחזוקה שוטפת ועבודה שלא נגמרת, וככל שהמשרד גדול יותר, כך נדרשת תחזוקה קבועה יותר. אף אחד מהעובדים של המשרד שלכם לא צריך לדאוג לניקיון, כל עוד אתם עובדים עם חברת ניקיון משרדים בתל אביב שבאמת אפשר לסמוך עליה. עובדי הניקיון שלנו מטפלים ברצפות, חלונות, עמדות עבודה, שירותים, מטבחונים וכדומה – כל מה שמצריך ניקוי במשרד הוא תחת אחריותנו.

אין כל צורך שתתנו הוראות לעובדי הניקיון שנשלח אליכם, אך אתם בהחלט יכולים להדריך אותם ולתת דגשים שחשובים לכם. אנחנו מתגאים בכך שביכולתנו לספק לכם שירותי ניקיון שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם – אנחנו נטפל בכל מה שצריך בשביל שאתם תוכלו לשמור על ראש שקט ולדעת שהמשרד לכם יישאר נקי בתחילת ובסוף כל יום עבודה.

 

משרדים גדולים וקטנים כאחד זקוקים לחברת ניקיון מקצועית

גם אם אתם מנהלים משרד קטן משל עצמכם, אין כל סיבה שאתם תהיו אלו שמנקים אותו. תוכלו להזמין אותנו אחת לשבוע לניקיון שגרתי, ואנחנו נדאג לרוקן את הפחים, להבריק את הרצפה ולטפל בכל חלק במשרד שדורש ניקיון ותחזוקה. אמנם לא חסרות חברות ניקיון משרדים בתל אביב, אך חשוב שתזמינו את האחת שאתם באמת יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות – מבלי שתצטרכו להתעסק בשום דבר שקשור לניקיון.

אם יש לכם משרד גדול יותר עם מספר רב של עובדים, כמובן שיידרש לכם ניקוי משרדים של פעמיים בשבוע לפחות, או אפילו מדי יום אם מדובר במשרד גדול מאוד. תוכלו להתייעץ איתנו בטלפון כדי לדעת, על פי הניסיון שלנו, כמה פעמים בשבוע צריך לנקות את המשרד שלכם. על הדרך תוכלו לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות.

 

ניקיון משרד בתל אביב בתדירות שמתאימה לכם

פעם בשבוע, פעמיים בשבוע, כל יום או ניקיון חד פעמי – את כל מגוון השירותים תוכלו להזמין אצלנו. נדגיש עם זאת שהאפשרות של ניקיון חד פעמי נדרשת בעיקר אחרי שיפוץ של המשרד או לקראת מעבר אליו. ניקיון משרדים בתל אביב מסוג זה יכול לכלול גם שירותים מתקדמים ומומלצים, כמו למשל פוליש לרצפה.

באופן כללי תצטרכו להזמין שירותי ניקיון בתדירות קבועה מסוימת, בהתאם לגודל המשרד וכמות העובדים שבו. אנחנו גמישים מאוד ביכולתנו להציע לכם שירותים שמתאימים לכם באופן פרטני, וכל תדירות שתידרש לכם – אפילו פעם בשבועיים – מקובלת מבחינתנו. מה שחשוב לנו זה לדעת שעשינו עבודה טובה ושלכם יהיה משרד נקי שלא תרגישו אפילו שהוא מתלכלך עם הזמן, לכן יתכן שנמליץ לכם על ניקיון תכוף יותר, אך כמובן שזה לא מחייב.

 

מומלץ – ניקיון משרדים בשעות הערב בתל אביב

אם מדובר במשרד קטן עד בינוני, אין כל סיבה שנישאר בו כל היום. מספיק להזמין אותנו לשעות הערב – אחרי שכל העובדים הלכו הביתה – כדי שנסדר אחריהם ונכין את המשרד לקראת יום העבודה הבא. זוהי למעשה השיטה הסטנדרטית של ניקיון משרדים בתל אביב, שבה עובדות רוב החברות שממוקמות בעיר.

כך בעצם לא קיימת כל אינטראקציה בין העובדים שלכם לביננו, כשלא תתפלאו לגלות שחלקם אפילו לא ידעו שיש מישהו שמנקה את המשרד אחריהם כל ערב. הכוס שנשארה על שולחן העבודה כבר לא תהיה שם בבוקר שלמחרת, וכך גם הפירורים שנותרו על הרצפה ואפילו הכתמים שאיכשהו הגיעו לקירות. את הכול ננקה כאילו המשרד היה ריק לחלוטין מעובדים ביום הקודם.

 

אפשר גם ניקיון משרדים לפנות בוקר בתל אביב

ובכל זאת, ישנם משרדים שבהם העבודה נמשכת גם עד לשעות הקטנות של הלילה. אם זה מצב שגרתי במשרד שלכם, תוכלו להזמין אותנו לשעות הבוקר המוקדמות, כשעבודות הניקיון יתחילו במשרד עצמו ובעמדות העבודה ולאחר מכן יעברו לחדרי השירותים, המסדרונות והמטבחון. במצב שכזה נוכל גם לדאוג שהמשרד יהיה פתוח לעובדים שיגיעו אליו מוקדם יותר מהשאר.

האם יש הבדל במחיר? ממש לא! אנחנו עובדים לפי התנאים שמתאימים לכם, ואתם רק צריכים לציין האם נוח לכם יותר שנגיע בבוקר או בערב. שיטת העבודה הנבחרת תהיה זו שתלווה אתכם לכל אורך שגרת העבודה במשרד, ואנחנו מתחייבים שעד תחילת יום העבודה כל העובדים יגיעו למשרד מצוחצח ונקי – כמו חדש!

 

ניקוי משרדים בתל אביב מחירים למגוון שירותים

אז כמה בעצם אתם אמורים לשלם על שירותי הניקיון שתזמינו? תשמחו לגלות שהעלות שאנו גובים היא נמוכה מאוד, ולמעשה תשלמו על הניקיון פחות ממה שאתם משלמים לעובד הזוטר ביותר שלכם במשרד. בטבלת המחירון הבאה תוכלו לראות כמה יעלה לכם להזמין שירותי ניקיון למשרד דרך חברת ניקיון.

תדירות הניקיון עלות ניקוי משרד בתל אביב לחודש
כמה עולה ניקוי משרד פעמיים בשבוע?

המחיר תקף למשרדים בגודל של עד 100 מ"ר.

1700 – 800 ₪
מה עלות ניקוי משרד 5 ימים בשבוע?

למשרדים קטנים עד בינוניים בגודל של עד 100 מ"ר.

2,800 – 1,400 ₪
כמה עולה ניקוי שירותים למשרדים?

המחיר תקף לניקיון בתדירות של פעמיים בשבוע.

600 – 500 ₪
כמה עולה ניקוי משרד חד פעמי?

ניקוי משרדים אחרי שיפוץ או לקראת כניסה למשרד חדש.

3,500 – 2,100 ₪
כמה עולה ניקוי משרד גדול באופן שוטף?

למשרדים בגודל של עד 250 מ"ר – ניקיון 5 פעמים בשבוע.

5,200 – 4,600 ₪

 

איך לבחור מנקה משרדים בתל אביב?

מה שאתם צריכים לברר זה דבר ראשון המחיר, ודבר שני מכלול השירותים שמוצע לכם. יתכן שחברת ניקיון אחת תספק לכם מחיר זול לניקיון שוטף, אך אחרת תציע מחיר יקר יותר ב-100 ₪ לאותה תדירות, אולם תתחייב גם לניקיון הדלתות – שירות שלא כל חברת ניקיון דואגת לו. מומלץ כמובן להשקיע קצת יותר כדי לקבל קצת יותר, ולכן ערכו את השיקולים שלכם בהתאם לרמת ההכנסה של המשרד.

דבר נוסף שכדאי לברר זה האם חברת הניקיון מספקת מוצרי טואלטיקה כמו נייר טואלט, סבון לידיים ונייר לניגוב ידיים, והאם היא דורשת על כך תשלום נוסף. חשוב לציין בנושא זה שעל חומרי הניקוי עצמם אתם לא צריכים לשלם יותר – זה תמיד באחריותה של חברת הניקיון וכלול בהצעת המחיר שתקבלו.